Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Zaterdag begonnen met Slay the spire. Ondertussen 14u gespeeld.

De art-style is mid en ik vind het jammer dat unlocks relatief traag zijn.... maar dat is zowat het enige slechte wat ik over de game kan zeggen. Mega-verslavend en als ge een goeie run hebt, is de high zo hoog! :love2: Telkens in act 3 gekilled tot op heden, maar het is zo easy om te zeggen "opnieuw!"

Horizon: Zero Dawn begonnen, maar ik ben nog niet helemaal overtuigd. Is het de moeite om te blijven spelen? Ben een 8-tal uur ver.

Ik ben bezig aan Chapter 8 van Stray... het scheelt niet veel of ik smijt mijn toetsenbord hier tegen de venster. Ik ben echt benieuwd naar het verhaal maar fucking hell die Zurks of wadist hangen mijn voeten uit! Wat een slechte toevoeging van zo'n spel.
Laat mij puzzelen en exporen als kat maar dat gaan lopen van die zurks is echt irritant.

Ik ga het uninstallen denk ik, ik wil verder maar speel al een dik uur tegen mijn goesting.

amai, is dat zo erg? kwas ook aan het denken om het te kopen, maar ik wil me niet te veel stresseren aan games (momenteel met En garde is het nochtans ook vloeken op het aantal keer dat ik dood ga :p)

Toevallig ook mee bezig op de steam deck.
amai, is dat zo erg? kwas ook aan het denken om het te kopen, maar ik wil me niet te veel stresseren aan games (momenteel met En garde is het nochtans ook vloeken op het aantal keer dat ik dood ga :p)
Voor mij vallen ze wel mee. En game staat nu met korting op steam.

Het kan ook aan mij liggen hoor. :)

Is mijn enige probleem met de game trouwens. Die kat is echt fantastisch en de wereld verkennen is zéér plezant. Enkel die Zurks.... Een beetje zoals de eerste nieuwe Tomb Raider een prachtig spel was maar dan had je die QTE's.

Voor de zoveelste keer een Arkham game eens geprobeerd. Maar telkens als het op combat aankomt, ben ik gewoon gedegouteerd door de simpliciteit.

Ik ben bezig aan Chapter 8 van Stray... het scheelt niet veel of ik smijt mijn toetsenbord hier tegen de venster. Ik ben echt benieuwd naar het verhaal maar fucking hell die Zurks of wadist hangen mijn voeten uit! Wat een slechte toevoeging van zo'n spel.
Laat mij puzzelen en exporen als kat maar dat gaan lopen van die zurks is echt irritant.

Ik ga het uninstallen denk ik, ik wil verder maar speel al een dik uur tegen mijn goesting.
Zijn maar een paar secties met die gehaktjes. Mijn zoontje van 7 kan stray uitspelen, dat zal jou dan ook wel lukken he :)

Op PS5: Lies of P - 2e playthrough NG+
Op Switch: Zelda Tears of The Kingdom - Toch maar eens uitspelen, veel te lang laten liggen.

Nee, het valt best mee. Tenzij je perse een bepaalde trophy wilt.
Het zou in ieder geval zonde zijn om deze game te skippen omwille van dat.
Spijtig dat je het moet kopen, het is zolang gratis geweest.

Voor de zoveelste keer een Arkham game eens geprobeerd. Maar telkens als het op combat aankomt, ben ik gewoon gedegouteerd door de simpliciteit.
Ik vind dat een groot deel van de charme: je voelt je Batman, zonder dat het super complex moet zijn. Dat gezegd zijnde: naarmate je meer gadgets unlocked, wordt de combat interessanter omdat je alles wel er tussendoor kan weven om je combo hoog te houden.

Sonic Superstars. Leuke Sonic game. 't zal wss aan mijn leeftijd en reactievermogen liggen maar ik vind deze toch wat aan de moeilijke kant precies... lol

Terug
Bovenaan