Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik een tip mag geven, als je op YouTube videos wilt kijken van mensen die het spel een beetje uitleggen, zeker Generalist Gaming kijken. Ik heb zelfs in enkele multiplayer sessies meegedaan die ergens diep op YouTube staan op zijn kanaal, maar hij heeft goede tutorials en video's in het algemeen. Ook niet iemand die veel pretentie heeft.Victoria III met wat DLC's, stond aan een stevige afslag op Steam. Heb me destijds geamuseerd met Victoria II en de Grand Strategy games van Paradox bevallen me wel. Wel complex en het is er even inkomen. Nadeel is dat ik niet zoveel tijd heb als vroeger om er helemaal in te komen, maar hopelijk beleef ik er genoeg plezier aan zonder mijn kas op te vreten dat ik alleen maar failed states kan bekomen.
Voorlopig toch al een keer failliet verklaard als Spanje toen de rentesneeuwbal niet meer te temmen viel, dus moet wel wat opletten met de uitgaves. Het is nog veel zoeken en opzoeken, dit spel, maar wel massa's respect voor het economische model dat ze erin hebben gekregen. En ook zien dat de hoeveelheid radicals niet ontsporen, want een revolutie is geen pretje. De omgang met economie en de pops beet hebben lijkt me toch van vitaal belang.Als ik een tip mag geven, als je op YouTube videos wilt kijken van mensen die het spel een beetje uitleggen, zeker Generalist Gaming kijken. Ik heb zelfs in enkele multiplayer sessies meegedaan die ergens diep op YouTube staan op zijn kanaal, maar hij heeft goede tutorials en video's in het algemeen. Ook niet iemand die veel pretentie heeft.
Verder, voor keuze van een land voor een eerste playthrough kan je eigenlijk niet veel misdoen met België. Niet overwhelming, maar wel geavanceerd. Japan is ook een heel leuk land in Victoria 3. Verder denk ik dat landen als Spanje ook een goede keuze is (al kan je daar misschien beter wachten tot de volgende DLC), gezien Oostenrijk + Balkans en dan later Iberisch schiereiland allebei DLC's krijgen. Brazilië (en gezien je de DLC wellicht hebt) lijkt mij ook een heel goede keuze.
Ik hoop dat je je ermee gaat amuseren. Kan inderdaad zeer tijdrovend zijn, dat is het grootste probleem met de grand strategy games van Paradox.

hij stond aan €38,50 bij bol

), als de eerste schoolweek goed verloopt.