Welke game heb je laatst gekocht?

Begin vd maand dus ff mijn verlanglijstjes op de PS en Nintendo stores afgegaan op zoek naar leuke kortingen:

Yooka-Laylee and the impossible Lair voor €2.99
Snake Pass voor €3.99

Beiden op switch.

Hitman world of assassination (switch 2)
Geweldige game.
Ik heb, buiten ooit een een demo, nooit een hitman game gespeeld.
Dus wel even wennen. En na een missie fier op mijn eigen als ik de opdracht binnen een uur kan beëindigen om dan vol ongeloof op YT te zien dat er mensen zijn die er maar 7 minuten over doen.

Crosscode
In de trend van Ys, pure action jrpg.
6 euro. Heeft een demo. Tergrnd traag verhaal maar gameplay up the wazoo en perfect voor short bursts. Try it.

Eens wat games gekocht voor de SW2.. Nog geen enkel gespeeld:
SW1 Games:
Yoshi's crafted world
Mario+rabbids kingdom battle
Mario+rabbids sparks of hope
Ori Collection
Bayonetta 3
Bravely default 2
Luigi's Mansion 2
Luigi's Mansion 3
Xenoblade 3
Donky kong country returns hd
TLOZ: Skyward Sword hd
TLOZ: Link's Awakening
Super Mario Bros wonder
Super Mario Odyssey
Mario vs Donky Kong
Mario & Luigi brotership
Advance War 1+2

SW2 Games:
TLOZ: Breath of the Wild
Bravely Defaukt Flying Fairy
Donkey Kong Bananza

PS5
Kingdom Come Deliv. II Gold
Doom the dark ages Premium
Wuchang: Fallen Feathers
Sniper Elite Resistance Deluxe Edition
Metal Slug Tactics
The First Berserker Khazan
Clair Obscur : Expedition 33
Deliver at all costs
Legacy of Kain: Soul Reaver 1 & 2 Remastered (ergens eind deze maand geleverd...)
En begin van de maand: Forza Horizon 5, Assassin's Creed Shadows en Battlefield 6..

Nu nog de tijd ervoor vinden... ?

Nog eens enkele oudere pc-games gekocht: Max Payne, Medal of Honor AA en F.E.A.R. Helaas kan ik Max Payne niet meer draaien, zelfs niet in compatibiliteitsmodus.

Elden Ring: Nightreign Seekers edition

De lokale speelgoedwinkel heeft die steelcase versie nog in stock bljikbaar en voor maar 25eu kon ik het niet laten.
Hopelijk snel geleverd :D

Enshrouded: kon niet langer wachten op de volledige release.
Pharaoh a new era: Ook al is de nieuwe versie niet zo goed als de oude had ik gewoon zin in een city builder.
Moonstone island: zag er altijd tof uit en nu eindelijk eens gekocht

130€ aan black friday deals
- Dark Souls
- Dark Souls 3 + alle DLC's
- Clair Obscure: Expedition 33
- Split Fiction

Split fiction vooral om met de madam te spelen na een fantastisch avontuur in It takes Two

Geen slechte deal vind ik persoonlijk.
Andere overweging is nog Doom: the Dark Ages die ook in korting staat maar nog maar weinig goeds van gehoord.

Heretic + Hexen voor de Nintendo Switch. Stond 33% afgeprijsd in de Nintendo eShop.

Dit waren destijds (30 jaar geleden) toch 2 van de betere uit talrijke Doom clones. De sequels, Heretic 2 en Hexen 2, heb ik ooit ook nog gespeeld op destijds mijn Pentium 3 met Voodoo 3 3500 AGP-kaart. :) Maar die vond ik toch minder geslaagd voor zover ik het mij herinner.

Ik vind het ZALIG om dit soort retro shooters opnieuw te spelen in portable mode. Tijdje terug ook de eerste Quake zo opnieuw uitgespeeld op de Switch.

De Heretic/Hexen-reeks mag van mij ook gerust een échte reboot krijgen zoals met Doom is gebeurd.

Heretic + Hexen voor de Nintendo Switch. Stond 33% afgeprijsd in de Nintendo eShop.

Dit waren destijds (30 jaar geleden) toch 2 van de betere uit talrijke Doom clones. De sequels, Heretic 2 en Hexen 2, heb ik ooit ook nog gespeeld op destijds mijn Pentium 3 met Voodoo 3 3500 AGP-kaart. :) Maar die vond ik toch minder geslaagd voor zover ik het mij herinner.

Ik vind het ZALIG om dit soort retro shooters opnieuw te spelen in portable mode. Tijdje terug ook de eerste Quake zo opnieuw uitgespeeld op de Switch.

De Heretic/Hexen-reeks mag van mij ook gerust een échte reboot krijgen zoals met Doom is gebeurd.
vind je dat nog speelbaar? ook opgegroeid hoor met die games, maar onlangs nog es BLOOD gespeeld uit nostalgie, en ik stoor me toch rap aan die graphics hoor.

vind je dat nog speelbaar? ook opgegroeid hoor met die games, maar onlangs nog es BLOOD gespeeld uit nostalgie, en ik stoor me toch rap aan die graphics hoor.
Ik vind dat wel speelbaar op de Switch: de "gyro aiming" is een goeie toevoeging om shooters te spelen op de Switch, maar keyboard + mouse blijft uiteraard het beste voor shooters. En de graphics zijn natuurlijk volledig achterhaald, maar op het 720p scherm van de Switch erger ik mij daar zo niet aan.

Op een computerscherm zou ik mij wel storen aan de graphics, maar er zijn goeie mods voor de PC die de graphics van Heretic/Hexen serieus upgraden (GZdoom onder andere).

Blood was destijds ook nog wel een toffe shooter. :)
En ik heb net ontdekt dat ze die blijkbaar ook gaan remasteren voor de Switch en over 2 weken released wordt.

Kirby Air Ride
Absolum
Streets of Rage 4
Against The Storm
Resident Evil 4 Gold edition
Hell Is Us
Wu Chang

En vergeet waarschijnlijk nog wel wat.
Ah en niet gekocht, maar ik zoek alvast een manier om deze blippetyblooperende Robotron succesor te sponsoren. Gratis op steam. Re-te-hard.

Sinds Space Giraffe da'k nog zo weggeblazen ben van een arcade tripper.

Terug
Bovenaan