Welke game heb je laatst gekocht?

Zorba

Well-known member
Crowdfunder FE
Na jaren een nieuwe Windows game pc in elkaar gestoken. En met cyber monday Red Dead Redemption (Ultimate :cool:) gekocht op Steam.
 
Vorige week ergens de DLC's van Assetto Corsa Competizione in Steam inclusief kortingen. En tegelijk ook eens zot gedaan en Star Wars Squadrons in promotie gekocht voor een kleine 20€. Normaal speel ik alleen racegames de laatste jaren maar dit zag er te goed uit :)
Wou ik gewoon eens geprobeerd hebben, ben benieuwd of ik er goed kan in zijn of worden, maar dat zal voor in de kerstvakantie zijn :)
 
Wel, kheb die preorder nu al een tijdje geleden gedaan maar CP 2077. AC Valhalla is denk ik het laatste dat ik effectief gekocht heb.
 
TLOU2 voor PS4 aan 23,99€ tijden het Black Friday weekend. Nu nog tijd vinden om er aan te beginnen.
 
Far Cry New Dawn (deluxe edition) PS4 voor 15,39 EUR en Just Cause 4 voor €9,99 op de ps store vorige week.

Ik wist zelfs niet dat er een vervolg was van FC5...dacht dat we moesten wachten op FC6
 
Far Cry New Dawn (deluxe edition) PS4 voor 15,39 EUR en Just Cause 4 voor €9,99 op de ps store vorige week.

Ik wist zelfs niet dat er een vervolg was van FC5...dacht dat we moesten wachten op FC6
Just Cause 4 is een gratis PS Plus game :eek:
 
preorder van cyberpunk 2077, ben eens curieus
Idem. Had getwijfeld om eerst de reviews af te wachten maar ik ben het zelden eens met reviews, dus besloten om er maar zelf te over oordelen. De premise + trailer spraken me aan, en dat volstond voor mij.
 
Ondertussen wel al twee weken in mijn bezit, maar toch:
- Demon's Souls (PS5)
- Odin Sphere: Leifprasir (PS4)
- Untiteled Goose Game (PS4)

Laatste retro aankopen:
- Maximo (PS2)
- Shadow of Memories (PS2)
 
De eerste DLC die ik in mijn leven gekocht heb: Tetris 99 Big Block DLC op de switch.

En dan nog enkel en alleen om split screen tegen mijn vriendin te spelen.
Ondertussen al paar keer tegen elkaar gespeeld en voorlopig nog geen huiselijke discussies :D
 
Terug
Bovenaan