Welke game heb je laatst gekocht?

Gisteren Spyro Reignited Trilogy gekocht voor 13.90 euro op PS4.
Spyro was destijds als kleine jongen mijn eerste PS1 game toen ik voor kerst in '98 een PlayStation kreeg (wat word ik oud)
Samen met mijne pa nog gaan kopen in Cora in Anderlecht voor 1800 BEF.

Pure nostalgie dus :)
 
Stardew Valley op de ipad.

Firewatch
Death Stranding
Generation Zero
Black Mesa

Allemaal steam koopjes
 
Veel plezier met Firewatch (allez, de rest ook uiteraard). Was voor mij een heel aangename verrassing en laat je na het einde nog even niet los :).

Ik heb hem toen hij net uit was eens minder legaal gespeeld dus ik weet nog een beetje hoe het ging maar ik had zin om het nog eens te doen!
 
Tot dusver Grindstone, Paradise Killer en Hypnospace Outlaw gekocht in de end of year eShop sale. Eerste twee zijn 2020 sleeper hits die ik aan iedereen kan aanraden! Hoogstwaarschijnlijk ook nog Slay the Spire en Into the Breach halen voor de sale gedaan is.
 
Slay the Spire

Slay the Spire is fantastisch. Blij dat hier nog geen deftige mobile port van bestaat of ik zou nog minder productief zijn dan ik al ben.

Laatste aankoop hier Halo MCC op pc. Belachelijk veel bang 4 buck. Geen perfecte ports maar co op vlot totnutoe. Alt tabben is a no go tho.
 
Zonet Immortals: Fenyx Rising op PC gekocht.

Ben al een tijdje aant twijfelen, maar met die Epic Coupon kwam het maar op 30 euro, dus kon het niet laten liggen!
 
The last of us 2. Na ghost of tsushima tweede game van 2020 die ik nog moet spelen. Jammer dat er nog geen ps5 patch is.
 
final fantasy 7 remake (moet die nog es uitspelen) en hitman 3
lang leve game mania bons voor kerstmis ^^
 
Terug
Bovenaan