Welke game heb je laatst gekocht?

OlliOlli: Switch Stance (Switch)
Mind: Path to Thalamus (Switch)

In totaal 4 euro kwijt dus dat valt goed mee :)

 
Destroy All Humans ps4 versie. Origineel op xbox liggen maar nooit gespeeld, maar blijkt wel een goeie game te zijn dus ben benieuwd
 
Hitman 3 (EGS)
Everspace 2 en Retrowave (Steam)
Afgelopen donderdag ook Everspace 2 gekocht. Was gewoon te nieuwsgierig als iemand die nog altijd met veel nostalgie terugkijkt naar freelancer. Op een tiental uurtjes zit je door de voorlopige mainquest uit (en dit was met nog wat side-quests ed. ook, als je enkel mainquest doet misschien een uur of 5?).

Er zit zeker heel wat potentieel in. Al is het tegelijkertijd ook nog duidelijk Alpha-versie en is er nog veel werk aan. En ik hoop dat men sommige dingen nog iets anders zal aanpakken (maar vrees er voor).
 
Afgelopen donderdag ook Everspace 2 gekocht. Was gewoon te nieuwsgierig als iemand die nog altijd met veel nostalgie terugkijkt naar freelancer. Op een tiental uurtjes zit je door de voorlopige mainquest uit (en dit was met nog wat side-quests ed. ook, als je enkel mainquest doet misschien een uur of 5?).

Er zit zeker heel wat potentieel in. Al is het tegelijkertijd ook nog duidelijk Alpha-versie en is er nog veel werk aan. En ik hoop dat men sommige dingen nog iets anders zal aanpakken (maar vrees er voor).
Ik zag op een US forum een draadje over deze game, en ging af op de recensies van de eerste game.
Ik was even vergeten dat ik deze had staan op Steam. De eerste recensies voor de tweede bleken ook positief te zijn.
Inderdaad, Freelancer is ook voor mij zowat een "maatstaf" voor andere games uit dit genre. Elite Dangerous en de volledige X serie heb ik ook, maar zijn toch ingewikkeld voor mij persoonlijk.
 
Deze week heb ik onderstaande gekocht voor de Xbox One:

Monster Energy Supercross 3: Ik ben gewoon een sukkel voor racing en motorcross games
Life is Strange 2: Lag in de koopjesbak
Cyberpunk: Ik weet dat het spel z'n problemen heeft, ik had die wel eens willen zien 🙃.
 
Terug
Bovenaan