Welke game heb je laatst gekocht?

Inderdaad, in tekken 8 ultimate zit de ultimate upgrade dus met season pass incl voor 4 extra mannekes. Een per seizoen. Eddy is al uit. Voor de rest is de rekensom simpel. Basic digitaal is zelfde prijs als Ultimate fysiek in Fnac. Dus keuze was snel gemaakt. Bij de fysieke versie zitten ook nog twee stickers en een metalen plak.
Die aantal nutteloze extra cosmetics die erbij zitten waren gewoon mooi meegenomen.
Hier is een filmke van die cosmetics (voor speelbare karakters en uw avatar)
 
Ondertussen aan 71,99 euro

Ik ga bestellen denk ik...

Ik heb zin om er een deftige arcade stick bij te kopen

Ben aan het twijfelen tss


Echt wel topkwaliteit, maar duur, wel mooie promo op fnac nu


Deze

Of de victrix pro fight stick (370 euro)

Allemaal wel pokkeduur, maar alledrie kwaliteit. Bij die victrix heb je ook een all buttons versie, zonder stick, maar heb nog nooit zo gespeeld, wat als het mij niet zou liggen?

Speelt er hier iemand fighting games met een stick?
 
Laatst bewerkt:
Game gekocht, ultimate edition
En ook de hori alpha fighting stick (was 180 ledenprijs bij fnac)

Voor beiden samen 239,49 betaald. Had nog wat bonnen liggen met 5% korting op. Ben benieuwd naar hoe dit zal spelen
 
Ik speel gewoon met controller, maar merk vaak dat ik per ongeluk op de trigger zit. (ik hou mijn controller echt vast zoals een arcade stick)
Enige reden waarom ik niet met een stick speel, is omdat ik TEKKEN liever met de pijltjes speel, haha
 
Hoop betaalbare 2ehansjes, ze bestaan nog

Sekiro(PS4)
Gravity Rush(PS4)
Monster Hunter 3U(Wiiu) 4U(3DS)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Yurf
Wat retro games gekocht gisteren:

- GTA: Londen (PS1) *
- Rayman 2 (PS1)
- Borderlands the Pre-Sequel (360) *
- Pikmin 2 (GC)
- Mario Galaxy 2 (Wii)
- God of War 3 (PS3) **
- Medal of Honor: Airborne (PS3) *
- Medal of Honor: Heroes (PSP) *
- Call of Duty: Finest Hour (PS2)
- Final Fantasy X (PS2)

* Nieuw in de collectie.
** Technisch gezien niet nieuw, ik had de SE al, maar de base game ook aangeschaft.

Een paar hier van zijn puur upgrades waarvan ik de andere terug ga verkopen, dus al bij al zal ik niet al te veel uitgegeven hebben.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan