Welke game heb je laatst gekocht?

Goeie suggestie, heb ik al gespeeld voor een uur of 10. "Speiciaal" is het woord wel. :)

Grim Dawn ooit geprobeerd mar ben zo'n PoE 1 & 2 speler dat D4 mij al niet meer kon boeien. Not my cup of tea.

Gekocht, even geprobeerd maar erg moeilijk. Verdere pogingen zullen voor morgen zijn.

Al bedankt voor alle suggesties!

Nog een AA of AAA games die jullie aan kunnen raden? Twijfel over Jedi Survivor, de vorige is een die ik zelft uitgespeeld heb wat eerder uitzonderlijk is.
Starfield wel benieuwd naar maar is nog redelijk duur en wil Bethesda niet echt geld geven.
Ass Creed Odyssey spreekt me ook wel aan omwille van de setting maar na een tijd krijg ik een redelijke degout van Ubi gameplay en maps vol met iconen en veren om te verzamelen. :)
CoD Mw ii zou mij ook nog wel eens aanspreken maar meot Doom Eternal en Space Marine 2 nog spelen dus een shooter is misschien iet aangewezen.
Rimworld en Dwarf Fortress spreken mij ook wel aan maar ik denk dat mijn ogen te slecht zijn om die games nog goed te kunnen spelen.
Ja “speciaal” is wel de vibe die ik heb na de eerste 3u 😂

AC Rogue.

als oudere games mogen: de Metro serie, maar is wel een andere soort shooter dan dat gij opnoemt.
Bedankt voor de reply. Ik heb ze even gecheckt, maar lijkt niet zo mijn ding.

Uiteindelijk voor deze gegaan:
Battlefield V 1,99€
Battlefield 2042 2,49€
Call of Duty Modern Warfare II 6,99€

Ik wou eens terug een shooter proberen, zullen zien wat het geeft. Vermoedelijk hard afgemaakt worden, ma bon 😄

Zoon zit in z'n "Ik ben spiderman!"-periode en Spider-Man 2 staat in korting, dus mij laten doen. :unsure:
Ziet er eigenlijk wel beter uit dan gedacht, gevechten zijn ook wel amusant, gewoon nog de controls gewoon raken.

Zoon zit in z'n "Ik ben spiderman!"-periode en Spider-Man 2 staat in korting, dus mij laten doen. :unsure:
Ziet er eigenlijk wel beter uit dan gedacht, gevechten zijn ook wel amusant, gewoon nog de controls gewoon raken.
is gewoon een leuke game als je van super heros houd, heb de 2 laatste gespeeld gehad op de playstataion op release.

Terug
Bovenaan