Welke game heb je laatst gekocht?

Alan Wake 2: epic store (50%)
3u ver; WOW :love:, eerst bevindingen in thread Alan Wake 2 hier

Little to the left: Steam
Dit was voor de dochter (6j) en exact wat het moet zijn :). Mini-puzzeltjes zonder al te veel poes-pas met een rustig muziekje eronder. Meteen ook een van de DLC erbij genomen (Cupboards & Drawers)

Laatst bewerkt:
Dit weekend gekocht op de retro beurs.

462650084_939652281591227_1556399920904986_n.jpg

Hoeveel voor neergeteld als'k mag weten? SH3 is de enige die hier nog ontbreekt.. ook wel minst favo vd og 4, ma, gotta have it someday :p

Hoeveel voor neergeteld als'k mag weten? SH3 is de enige die hier nog ontbreekt.. ook wel minst favo vd og 4, ma, gotta have it someday :p
Voor alles samen €200 ongeveer.

Ik heb nog een SH3 PAL UK liggen hier die weg mag :)
Ik heb deze gekocht omdat dit de PAL HOL versie is ( Nederlandstalig )

Zelfde game, gewoon andere cover en manual ( Ned vs Eng ).
Ik ben er gewoon geen fan van dat ze in de UK die age rating op de spine van de games zetten, vind dat zo lelijk :p

Bij de HOL versies is dat niet en daarom gewoon andere gekocht.

Dus als je interesse hebt stuur je maar iets :)

Death Stranding gekocht, was eraan begonnen bij het PlayStation Plus abonnement, maar dat liep af en er was nergens korting te vinden, dan maar 15€ neergeteld op Bol. Prachtig spel!

Brotato & Enter the gungeon. Beide games had ik al op PSN en moet ze nog opstarten daar, maar denk me er wel goed mee te gaan amuseren, dus voor €7 hetzelfde op pc/laptop is mooi meegenomen.

Spiderman remastered
Spiderman Miles Morales
Ratchet and clank rift apart
Uncharted 4 en legacy
Heb ze al allemaal gespeeld maar nu op de steam deck gekocht om ze te herspelen. Ben op het moment bezig aan ratchet en wat een zaligheid om dit te kunnen spelen op een handheld

Terug
Bovenaan