Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, eerst bevindingen in thread Alan Wake 2 hier
. Mini-puzzeltjes zonder al te veel poes-pas met een rustig muziekje eronder. Meteen ook een van de DLC erbij genomen (Cupboards & Drawers)
Voor alles samen €200 ongeveer.Hoeveel voor neergeteld als'k mag weten? SH3 is de enige die hier nog ontbreekt.. ook wel minst favo vd og 4, ma, gotta have it someday![]()

Iemand die nooit een poker game gespeeld, een aanrader of te moeilijk?Balatro, simpel kaart/poker spelletje.
Ideaal voor op de steamdeck
Ik heb beperkte pokerervaring. Ik vond het heel leuk en zeker doenbaar.Iemand die nooit een poker game gespeeld, een aanrader of te moeilijk?
Zoek iets simpel/kleine game voor tussendoor op de Portal
Als je weet wat de “handen” zijn, is het gewoon deck builden, en runs doen. Tis wel ni iets voor snel snel 15min te spelen.Iemand die nooit een poker game gespeeld, een aanrader of te moeilijk?
Zoek iets simpel/kleine game voor tussendoor op de Portal
Voila ze zijn begonnen, welke sales koop jij tijdens de Steam Winter Sales ?
Death Stranding gekocht, was eraan begonnen bij het PlayStation Plus abonnement, maar dat liep af en er was nergens korting te vinden, dan maar 15€ neergeteld op Bol. Prachtig spel!
Thanks, maar ik game alleen nog op de PS4, mijn PC kan de “nieuwere” games niet aan.
7.5€ op steam als je 2 games koopt vanuit die selectie. Al is het via EPIC vorig jaar of zo gratis uitgedeeld geweest.