Welke game heb je laatst gekocht?

FF7 Remake, na platinum op FF XVI gehaald te hebben. In FF7 heb ik precies wel veel meer moeite met de combat, om één of andere reden klikt het totaal niet (zo’n 6 uur ver momenteel). Ik snap de stagger build en rol van characters wel, maar heb moeite met damage te vermijden precies (dodgen geeft geen i-frames, lastig als From Soft liefhebber…)

Zelda: Breath of the Wild

Altijd willen kopen, nooit van gekomen.
Vorige week Tears of the Kingdom cadeau gekregen dus eerst maar deel 1 spelen.

op zoek naar een nieuwe shooter voor op PC.

Uitgekomen bij Prey, willen steam key aankopen, maar blijkbaar bij het aankopen automatisch "premium" klant geworden bij Driffle (key distributor). Direct dat abonnement via de site opgezegd opnieuw, nu maar hopen dat het verwerkt wordt, en niet maandelijks gecrediteerd van mn mastercard....

on a sidenote: ik vond PREY ook geen leuke game, deze ochtend paar uur mee bezig geweest. teveel zoekwerk.

@TRUMP Crysis trilogy + Doom voor 12 euro
System Shock, Star Wars en Prey kunt ge aan mij kwijt voor 6euro :p

Qua keys. Houd het bij Humble Bundle, Fanatical en Greenman Gaming(allen legit resellers).

Als je toch erbuiten wilt gaan, is cdkeys nog een optie. Maar da's al een grijze zone. Wel nog nooit problemen met gehad..

@TRUMP Crysis trilogy + Doom voor 12 euro
System Shock, Star Wars en Prey kunt ge aan mij kwijt voor 6euro :p

Qua keys. Houd het bij Humble Bundle, Fanatical en Greenman Gaming(allen legit resellers).

Als je toch erbuiten wilt gaan, is cdkeys nog een optie. Maar da's al een grijze zone. Wel nog nooit problemen met gehad..
Doom vond ik eigenlijk niet goed (nogtans de DOS games van de 90's wel grijs gespeeld).

Crysis ooit gespeeld toen die uit kwam eeuwigheid terug, maar van zodra die alien levels begonnen.... meh. Enkel gedeelte met soldaten vond ik fun.

Same van HALO trouwens, die Master chief collection kan je ook voor enkele euro's kopen, maar die enemies vind ik steeds zo flauw :)

Doom vond ik eigenlijk niet goed (nogtans de DOS games van de 90's wel grijs gespeeld).

Crysis ooit gespeeld toen die uit kwam eeuwigheid terug, maar van zodra die alien levels begonnen.... meh. Enkel gedeelte met soldaten vond ik fun.

Same van HALO trouwens, die Master chief collection kan je ook voor enkele euro's kopen, maar die enemies vind ik steeds zo flauw :)
Ik zou niet graag voor jou een kerst cadeau moeten kopen 😅

Space Marines 2 ook geen optie dan neem ik aan.

Halo is idd redelijk flauw. Tot Halo 3 begint. Nog steeds geen meesterlijk enemy design(tis allemaal nogal playmobile like) maar de campaign is echt goed. Zeker in co op.

Halo Reach is een meesterwerk.
Zowel solo als co op.

Halo is idd redelijk flauw. Tot Halo 3 begint. Nog steeds geen meesterlijk enemy design(tis allemaal nogal playmobile like) maar de campaign is echt goed. Zeker in co op.

Halo Reach is een meesterwerk.
Zowel solo als co op.
Ok misschien toch es die collection kopen dan,
en die crysis remastered trilogy wil ik ook wel een kans geven.

EDIT: waar kan ik de goedkoopste steam key kopen? voor deze 2 "collections" ?

Ook zie ik soms dat ik moet aanklikken dat ik in BE woon, en dan komt er belastingen bij.
Ik neem aan dat je dit beter niet omzeilt, want dan kan de game misschien niet werken op je systeem?

Laatst bewerkt:
Ik koop vaak steam keys op g2play of g2a. Al veel codes op gekocht en nog geen enkele keren problemen mee gehad. Wel opletten dat je key in belgie te activeren is en ik let er ook altijd op dat ik een key koop en geen account.

Crisis trilogy staat er op voor 13,94, voor halo vind ik geen interessante deal als je die echt op steam wilt.

Ik heb van de week voor 30 euro planet coaster 2 gekocht, met de campaign bezig en de zwembaden zijn wel een leuke toevoeging!

Heb crysis 2 gekocht, om mee te starten. Wat een leuke game!
Nog geen verrekte alien levels tegen gekomen, dus wellicht koop ik deel 3 ook wel .
(uiteraard de remasters).

Deel 1 ga ik laten, ik wil die alien levels niet meer meemaken.

Deel 2 zou beste zijn, maar zelf nooit gespeeld gezien stealth in fps niet echt mijn ding iss

Tenzij in Multiplayer zoals Hunt Showdown (ook van de Crysis developers)
Deze week met Murder Circus update eens terug oppikken, bijna jaartje niet meer gespeeld :D

Master Chief collection staat binnen 2 weken normaal weer 10euro met de kerst sales.

Zou trouwens eens kijken naar maandje gamepass als je veel games in gedachte hebt. Zit Master Chief Collection en een hele hoop shooters in zoals CoD en Battlefield etc.

Niet echt een nieuw iets, maar mijn psvita 1004 tot leven kunnen wekken, ik dacht dat er ietske scheelde aan de batterij, dat het nimeer kon opladen, maar bleek het transformator blokje te zijn (origineel), de usb A ingestoken in een moderne oplaadblok en it came alive!!!

Heb er nog een 20 tal spellekes opstaan, misschien dat ik 2de hands nog wat cartridges bijkoop ofzo...was eigenlijk toen al goeie hardware. Laatste keer dat ie geboot was was in 2018. Echt verbaasd dat het nog zo goed werkt...

Zelfs mijne psp van 2005 trekt nog strak :p

Bon eindelijk ook ma nekeer ne PS5 in huis gehaald. Want Astro Bot zie ik toch niet direct naar PC komen. Begon al goed "disc niet leesbaar".
Ding stond op zijn kop.

Is dat vertical vs horizontal gedoe overigens ooit uitgeklaard geweest want mijn madam is ni content met zo'n brede brooddoos onder onze tv.

halfweg Crysis 2 nu, wat een zalige game toch wel.

veel meer gestructureerder dan de eerste, en leuke missies en setting.
dat miste ik toch een beetje in de eerste. Vaak niet weten wat doen, en saaie Alien settings op het einde.

Heb nu al de 3e ook aangekocht :p weet zeker dat ik die ook ga spelen.

Terug
Bovenaan