Timberwinter
Well-known member
Aan een goeie prijs gekocht ergens? Of niet echt naar gekeken?Star wars outlaw aangeschaft,met de nieuwe update is de game erop vooruit gegaan naar het schijnt.
Vanmiddag es eraan beginnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan een goeie prijs gekocht ergens? Of niet echt naar gekeken?Star wars outlaw aangeschaft,met de nieuwe update is de game erop vooruit gegaan naar het schijnt.
Vanmiddag es eraan beginnen.
Op ps direct. Bundle met horizon voor €379,99..In Toychamp staat hij aan €399. Dat is misschien iets dichter bij de deur als Ierland![]()
Die was idd net terug in stock vandaag. Toch maar toegehapt ^^Op ps direct. Bundle met horizon voor €379,99..
Ik ook meteen besteldDie was idd net terug in stock vandaag. Toch maar toegehapt ^^
Die pc-adaptor dan ook eens ergens op de kop tikken en Half Life Alyx spelen.
Overgekocht van iemand van mijn werk voor 30 Euro dus goeie deal denk ik.Aan een goeie prijs gekocht ergens? Of niet echt naar gekeken?
Daar ergens een deal op te vinden? Of overal €60..?Die was idd net terug in stock vandaag. Toch maar toegehapt ^^
Die pc-adaptor dan ook eens ergens op de kop tikken en Half Life Alyx spelen.
Nergens een deal gevonden voorlopig.Daar ergens een deal op te vinden? Of overal €60..?
Blijft wel een goeie game, zelf ook nog eens uitgespeeld, toppertje.Ben aan het twijfelen om die Brothers remake te kopen via PS Stars.
Ik kan een bon van €10 claimen en het spel staat aan 50% korting nu aka €9,99.
Maar ergens heb ik het gevoel dat dit spel binnen dit en een jaar op PS+ of PS Extra gaat staan.
Toughts?
Sowieso top game alleen de vraag of het geen verspilling is van die 10 euro bon...Blijft wel een goeie game, zelf ook nog eens uitgespeeld, toppertje.

), vond ik wel een mooie prijs.
. Dit spel is de perfecte remedie om mijn compulsieve kantje in check te houden 
Veel success. Staat ook op gamepass en amai pittige combat!Nine Sols (PS5) - een 2D metroidvania met Sekiro achtige combat. Yes please![]()