Wat ik dus bedoel.we dwalen af, maar hip hop in mijn tijd was toch totaal anders dan nu...
cypress hill, eminem, D12, dr dre , snoop dogg, nate dogg , aaliyah, EVE, bone thugs n harmony, ll cool J, tupac, ice cube, xzibit, busta rhymes...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik dus bedoel.we dwalen af, maar hip hop in mijn tijd was toch totaal anders dan nu...
cypress hill, eminem, D12, dr dre , snoop dogg, nate dogg , aaliyah, EVE, bone thugs n harmony, ll cool J, tupac, ice cube, xzibit, busta rhymes...
we dwalen af, maar hip hop in mijn tijd was toch totaal anders dan nu...
De originele is 1 van mijn favoriete komedies van de jaren 80. Had de sequel ook al zien staan op Prime, maar nog niet opgelegd omdat ik een beetje schrik heb om teleurgesteld te zijn. Misschien toch maar eens kijken 1 van deze.coming 2 america, de sequel dus. is pas uit.
damn, HEERLIJKE sequel is dit. de volledige originele cast, veel kwinkslagen naar de eerste film,
grappig en toch verschillend concept. ik heb me hier kostelijk mee geamuseerd, en snap de negatieve reviews niet.
dit is toch exact hoe iedereen die film had gehoopt te zijn? of die film per sé een sequel nodig had is een andere vraag, maar ik vond hem dik geslaagd
FUK DAT Last Action Hero is een ondergewaardeerde parel. Zalig hier Schwarzie daar de draak met zichzelf steektLast Action Hero. Vroeger ooit eens gezien en geklasseerd als niet memorabel, ergens wel terecht. Echt geniaal is die niet maar hij was toch een pak leuker dan ik me herinner. Hij is wat te lang/er kon best wat in gecut worden imo maar genoeg leuke dingen die de film overeind houden.
.HahaFUK DAT Last Action Hero is een ondergewaardeerde parel. Zalig hier Schwarzie daar de draak met zichzelf steekt.

Ik vind hetzelfde. Zeker ook Nicholas and Alexandra kijken van Franklin J. Schaffner als je dit soort van historische epen graag ziet. Het is intussen al lang geleden, maar dat was een persoonlijke favoriet vroeger.Dr. Zhivago (David Lean, 1965)
Had hier wat meer van verwacht na Lawrence of Arabia. Alweer uitermate stijlvol geregisseerd door Lean, maar het verhaal deed me niet zoveel. De roman heb ik niet gelezen, maar hier wordt het herleid tot wat zeemzoeterige romantiek en blijft de interessante historische setting van de Russische revolutie redelijk op de achtergrond. Maar toch blij dat ik 'm gezien heb. Ondanks dat de rand van kitsch soms opgezocht wordt, hebben van die ouderwetse epische Hollywoodfilms toch een bepaalde charme, en afgaande op wat ik al van hem gezien heb, was Lean daar toch wel een meester in.
Suspicion (Alfred Hitchcock, 1941)
Nog eens een klassieke Hitchcock. Wat begint als een doorsnee romantische film, evolueert gaandeweg naar het soort thriller waar Hitchcock voor bekend staat. Helaas vind ik dat er te veel tijd nodig is voor de spanning op gang komt, en verliest de film toch wel kracht door een heel matig einde. Cary Grant is wel perfect gecast en speelt een donkere variant op de gladde playboy.
Dat einde keldert de film inderdaad. Maar Grant perfect gecast ?? Grant speelt zoals gewoonlijk een screwball typetje en in deze film heeft hij precies niet door dat hij in een thriller speelt.
meh, voor mij hoort die film toch ook bij zijn mindere films hoor.... heel dat gedoe met dat jongetje die zowaar de hoofdrol heeft in feite, komt nogal over als die film voor 12 jarigen is bedoeld.FUK DAT Last Action Hero is een ondergewaardeerde parel. Zalig hier Schwarzie daar de draak met zichzelf steekt.