Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aah, mijn favoriete Antonioni!La Notte van Antonioni.
Ja jongens, met Jeanne Moreau, Marcello Mastroianni en de absoluut ravissante Monica Vitti kan het gewoon niet verkeerd gaan hé.
Staat er tussen je smart tv apps een app store? Zo ja, zou ik eerst daarin naar de Amazon Prime app zoeken.En hoe valt dit dan te bekijken?
Ik heb een smart TV, en de APP van netflix staat daar bv wel op.Maar amazon prime app staat er niet op.
Kan ik deze probleemloos downloaden op een samsung van 7 jaar oud vermoed je? (zoja hoe?)
Of is dat ook weer via een laptop of raspberry pi ding te doen.....
on topic: iemand deze al gezien?:
![]()
Zelf ook enkele rewatches de afgelopen week:Wat rewatches aant doen laatste tijd.
Had wat zin in wereldoorlog 2 films dus het werd de combo Saving private ryan en Dunkirk. Blijven ieder op hun manier toppers en voor mij ook de beste Spielberg en Nolan.
Daarnaast ben ik sinds de Bondexpo wat Bondfilms beginnen herbekijken. Tomorrow never dies was de aftrap. Blijft toch een goeie film en heel de fake news setup houd de film nog altijd relevant. De film balanceert ook mooi op de grens tussen serieus en humor. Het wordt nooit te lollig en altijd wat tongue in cheek. Daarna live and let die. Die blijft ook wel goed met die zelfde balans als in Tomorrow never dies. En om af te sluiten On her majestys secret service. Dat is wel de beste van de 3. Plot is heel goed, Diana Rigg doet dat fantastisch en had deze met Connery geweest was dit gewoon de beste Bondfilm geweest.
En om de week af te sluiten ook nog is Heat bekeken. Blijft toch zalig van begin tot eind. De Niro in zijn laatste grote rol een fantastische Pacino en ook al de rest is gewoon af.
Nochtans is de film, meer bepaald de raamvertelling, wel een inspiratiebron geweest voor minstens 1 muzikale biopic: Elvis van Baz LuhrmannZelf ook enkele rewatches de afgelopen week:
Amadeus van Milos Forman, wat een prachtfilm is dat toch. 3 uur lang en verveelt geen seconde. Period design is ongelooflijk knap en de eenzijdige rivaliteit jegens Mozart is geweldig. De vorige kijkbeurt stoorde ik me een beetje aan de raamvertelling, maar dat vond ik deze keer dan weer niet. Een prachtige voorloper van wat het biopic genre had kunnen zijn: inventief, subversief en zonder interesse historische accuraatheid.
(verteld vanuit het standpunt van een ijlende kolonel Tom Parker)Amazon prime video. Deze app staat er wel op ja. Is dat deze?Staat er tussen je smart tv apps een app store? Zo ja, zou ik eerst daarin naar de Amazon Prime app zoeken.
Ja.Amazon prime video. Deze app staat er wel op ja. Is dat deze?