FlyingHorseman
Well-known member
Kan je wat toelichten waarom je er niet zoveel aan vond? Ik vind het een prachtige film en ik zou denken dat het dromerige ook wel uw ding zou zijn.La double vie de Veronique (1991): 3/10 (sorry echt niet mijn ding)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je wat toelichten waarom je er niet zoveel aan vond? Ik vind het een prachtige film en ik zou denken dat het dromerige ook wel uw ding zou zijn.La double vie de Veronique (1991): 3/10 (sorry echt niet mijn ding)
Ik denk dat het gewoon persoonlijke smaak is, want visueel en ook audio is het mooi, maar ik heb weinig met het verhalende aspect van de film en kon me ook niet inleven in de personages, en met het aspect van beïnvloed te worden door een personage elders kon ook weinig, en dat kon me maar matig boeien.Kan je wat toelichten waarom je er niet zoveel aan vond? Ik vind het een prachtige film en ik zou denken dat het dromerige ook wel uw ding zou zijn.
Hij staat hier ook al gereed voor ne rewatch @ any moments notice. Film is toch wel iets fantastisch hé.Everything Everywhere All at Once
Rewatch, mogelijk mijn favoriete film ooit. Heeft gewoon alles wat ik wil in 1 film.
Komt het er ook in voor hoe hij zijn dansmoves van Forrest Gump geleerd heeft?Elvis (2022) gekeken. De film op zich vond ik middelmatig, maar toch wel een andere kant van Elvis leren kennen hierdoor.
Die performance van If I Can Dream ("the christmas special") heeft mij echt van mijn sokken geblazen eigenlijk.
Everything Everywhere All at Once
Rewatch, mogelijk mijn favoriete film ooit. Heeft gewoon alles wat ik wil in 1 film.
Gisteravond ook mijn rewatch kunnen doen. Blijft heerlijk! En zoals voorspeld: mijn vrouw haakte na een tijdje af (ik denk rond de bagel xD).Hij staat hier ook al gereed voor ne rewatch @ any moments notice. Film is toch wel iets fantastisch hé.
Everything Everywhere All at Once
Hij staat hier ook al gereed voor ne rewatch @ any moments notice. Film is toch wel iets fantastisch hé.
Hier al 3 keer gezien, waarvan 1X met vrouw die hem ook geweldig vond #mijnvrouwheeftbeteresmaakdandeuwGisteravond ook mijn rewatch kunnen doen. Blijft heerlijk! En zoals voorspeld: mijn vrouw haakte na een tijdje af (ik denk rond de bagel xD).
Vind die echt overschat. De helft van de plot is al afgekeken van Escape from alcatraz om te beginnen.Shawshank redemption (rewatch can een rewatch)
Één van de beste films gemaakt in mijn opinie.
Ik vraag me af of als zo’n film vandaag de dag in de bioscoop gereleased wordt, of die nog maar uit de kosten raakt met de inkomsten.
Tjah, dan kan je quasi niks (recent) goed vinden, want alles is wel al eens verteld geweest. Beter goed gejat dan slecht bedacht, denk ik dan.Vind die echt overschat. De helft van de plot is al afgekeken van Escape from alcatraz om te beginnen.

Je hebt 'al eens verteld geweest' en je hebt '1 op 1'. Met dat eerste absoluut geen probleem met dat tweede iets meer tenzij je er gewoon eerlijk over bentTjah, dan kan je quasi niks (recent) goed vinden, want alles is wel al eens verteld geweest. Beter goed gejat dan slecht bedacht, denk ik dan.
Geen idee trouwens hoeveel Stephen King heeft 'afgekeken' voor zijn verhaal, maar ik vind het ook een topfilm.
Origineel is bijna 100 jaar oud, heeft toen wel een oscar gewonnen voor beste film. Met zoveel tijd tussen wordt de vergelijking wel moeilijk, zeker als je weet dat de originele nog niet eens geluid hadIm Westen Nichts Neues
Vond ik een zeer indrukwekkende film en zeer actueel. Toont de rauwe waarheid van de (eerste wereld)oorlog. Achteraf ga ik altijd eens gaan kijken op IMDB of mijn mening gedeeld wordt, maar daar was het enerzijds mensen die hem de hemel inprezen en anderzijds mensen die de originele film (ken ik niet) veel beter vinden en daarom een slechte rating geven. Jammer. Wat mij betreft een aanrader!
Dat had 'ie wel hoor. Hij is uitgekomen in het jaar nadat sync sound zijn intrede deed in cinema, dus het geluid van de dialogen klinkt nog wat primitief. Maar de film zelf is helemaal de moeite en zijn plaats in de filmgeschiedenis onmiskenbaar.Origineel is bijna 100 jaar oud, heeft toen wel een oscar gewonnen voor beste film. Met zoveel tijd tussen wordt de vergelijking wel moeilijk, zeker als je weet dat de originele nog niet eens geluid had