Iron Man 3 nog eens gezien, voelt toch als het laatste klutske melk dat ze nog gevonden hebben.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Brezhnev, Reagan... FUCK OFF!We Are The Best!
als kid_c the breakfast club nog niet gezien heeft kom ik hem zoeken op zijn kinobureau en geef ik hem hoogst persoonlijk een mep in het gezichtBreakfast club EN 10 Things zijn allebei echt goed, maar ik gok minder wat Kid_C zoekt.
Even opgezocht en heb blijkbaar Booksmart verward met Eight Grade.Lady Bird indeed.
Dazed and Confused ook niet te vergeten, Almost Famous past ook wel, Juno eventueel.
@DwightSchrute Booksmart vond ik echt sterk. Wat vondt ge minder?
Eight grade nog niet gezien, maar staat wel op de watchlist.Even opgezocht en heb blijkbaar Booksmart verward met Eight Grade.
Mening blijft wel dezelfde, booksmart probeerde iets te zijn tussen Lady Bird en een vrouwelijke Superbad maar slaagde in geen van beide.
.
Omerican Pie?Niet expliciet highschool, maar de tweede American Pie is een guilty pleasure. Dat is de bron van mijn huidige muzikale smaak.![]()
Laatst gezien:
Apollo 13
You Were Never Really Here
Dirty Dancing
The Conjuring
Jurassic Park (Rewatch)
The Nice Guys
Léon: The Professional
Wat een prachtige film was Léon! Echt enorm van genoten. Stond al zeer lang op mijn watchlist, maar dit had ik niet verwacht. Grappig, ontroerend mooi, spannend, ... alles wat een film moet hebben voor mij. Katapulteert zichzelf rechtstreeks naar mijn all time favorieten!
Wat vond je van Citizen Kane?Films die ik de voorbije weken gezien heb :
- Nomadland
- Outside the Wire
- Citizen Kane
- Monster Hunter
- Willy's Wonderland
- Contratiempo (The Invisible Guest)
- Saint Maud
- Anything For Jackson
- The Little Things
- The Bay
- Le daim
- Spontaneous
Tis dat, voor mij is die film een beetje het startpunt van de evolutie van cinema naar wat het nu is. Het zal nooit mijn favoriete film worden maar ik ben wel mee met het belang van die filmWat vond je van Citizen Kane?
ik heb die voor het eerst gezien toen ik een jaar of 16-17 was en wel eens wou zien wat de "beste film ooit" was. Toen had ik een "is dit het" gevoel. Maar recent nog eens herbekeken en nu ik wat meer cinefiele bagage heb, snap ik de status helemaal. Het valt op hoe modern de film is voor 80 jaar oud te zijn. Komt voor een groot deel door de niet zo traditionele structuur en ook de cinematografie valt sterk op, zal op dat moment toch een felle stijlbreuk geweest zijn. En er zitten uiteraard ook een paar iconische scènes in.