CerumenCrevice
Well-known member
War of the Worlds 9/10 , als kind ooit gezien maar deze blijft technisch zeer goed in elkaar gestoken. Heerlijk sfeertje ook. Geen 4k , HDR of fancy sound effects voor nodig. Ziet en klinkt nog hedendaags.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over welke versie heb je het?War of the Worlds 9/10 , als kind ooit gezien maar deze blijft technisch zeer goed in elkaar gestoken. Heerlijk sfeertje ook. Geen 4k , HDR of fancy sound effects voor nodig. Ziet en klinkt nog hedendaags.
de 2005 versie, wist van geen oudere versieOver welke versie heb je het?

Ik vond de 2005-versie zeer irritant omwille van Dakota Fanning. Die hadden ze bij het begin mogen zappen, maar helaas.
akkoord, veel irritanter dan die `foghorn`-geluiden die de tri pods maakten (die vond ik eigenlijk best goed passen en bijna kalmerend klinken)

Cool, misschien eens herbekijken dan. Ik heb die niet meer gezien sinds de cheap-ass MediaMarkt DVD-mand-vol-afdankers-die-stiekem-parels-zijn editie van ongeveer 15 jaar terug, en was toen al fan.Ik heb sowieso een zwak voor oude sci-fi dus niet direct objectief maar imo die van 1953 > 2005. Van de 1953 WoW is nog niet zolang geleden ook een 4k HDR remaster uitgebracht. Over het algemeen een fantastische remaster scan met fantastische extras maar hier en daar jammer genoeg wel een paar mankementjes. Color grading is all over the place en vooral donkere scenes zijn veel te donker en blauw. Ook de draadjes die het martiaans tuig in de lucht houden zijn digitaal verwijderd. Moest niet van mij maar ksnap natuurlijk wel wrom ze dat gedaan hebben.![]()
Ik vond dat de beste Spielberg sinds The Terminal. Bridge of Spies is echt wel spannend zonder veel actie en dat rustige aan die film maakt het echt wel goed.@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield @PBR Streetgang cfr. Bridge of Spies: Hmmmmmm ik heb die altijd links laten liggen wegens geen interesse. Misschien toch maar eens opleggen dan
ThanksIk vond dat de beste Spielberg sinds The Terminal. Bridge of Spies is echt wel spannend zonder veel actie en dat rustige aan die film maakt het echt wel goed.
Khou voor elke regisseur ne ranking bij
Spielberg ranked https://boxd.it/5NjtA
Die van Spielberg ziet er nu zo uit
.Always is zowat Ghost ( die met swayze en moore) van den aldiThanks
Cfr. de ranking:
Voor de rest kan ik er mij best in vinden. Alleen SPR zal ik altijd lager raten. Maar dat is gewoon omdat oorlogsfilms mij niks zeggen.
- Ik weet niet of ik Empire of the Sun zo hoog zou zetten, maar is al lang geleden dat ik hem gezien heb.
- MINORITY REPORT STAAT VEEL TE LAAG
- E.T. ben ik zo beu geraakt, ik denk dat die redelijk vanonder zou eindigen bij mij
Maar wel: Wtf is Always ... daar heb ik echt nog nooit van gehoord.
Allez jong, nochtans naar een scenario van Joel & Ethan Coen!@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield @PBR Streetgang cfr. Bridge of Spies: Hmmmmmm ik heb die altijd links laten liggen wegens geen interesse. Misschien toch maar eens opleggen dan
Lol whutAllez jong, nochtans naar een scenario van Joel & Ethan Coen!

.Kvind het vooral impressionant hoeveel keigoede acteurs daar zo een klein rolleke in hebben: Walken, Hopper, Pitt, ...True romance uit 1993. Goede film. Legendarische scènes.
en niet te vergeten: Gandolfini!Kvind het vooral impressionant hoeveel keigoede acteurs daar zo een klein rolleke in hebben: Walken, Hopper, Pitt, ...
Die film is ook erg bizar in het feit dat het overduidelijk een Tarantino is...maar met de meer flashy stijl van Tony Scott. Koppel dat aan een Christian Slater die toch altijd een wat underrated acteur gebleven is en die heerlijk speelse muziekscore van Zimmer op marimba. Eigenlijk echt een jaren 90 pareltje.en niet te vergeten: Gandolfini!