MiniJeffrey
Well-known member
Ambulance
Een k*tfilm, weinig woorden aan vuil te maken. Doe uzelf een plezier en bespaar u dit stuk crap.
Een k*tfilm, weinig woorden aan vuil te maken. Doe uzelf een plezier en bespaar u dit stuk crap.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo nu horen we het eens van een ander.The Batman (2022) 6,5/10
Visueel prachtig, geluid en muziek waren ook goed. En daar is alles mee gezegd. Film was onnodig lang, script was echt triestig, nutteloze plot devices etc. Ik snap niet waarom er nu al een reboot moest komen, Nolans batman trilogy was perfect.
Ambulance
Agreed. Wie fan was van zijn grootschalige films als The Godfather en Apocalypse Now, maar niet echt zijn latere werk heeft verkend, zou daar dringend werk van moeten maken. The Outsiders, Rumble Fish, One From the Heart… Geweldig!Peggy Sue Got Married (Francis Ford Coppola, 1986)
Jammer dat Coppola niet bij regisseur van de maand zit want voor mij heeft hij een van de interessantste carrières. Deze film ligt ver van zijn toppers uit de jaren '70 maar is nog wel een onderhoudende tienerkomedie met een fantasy/SF kantje. Nicolas Cage geeft hier al een serieus voorsmaakje van zijn aparte acteerstijl.
The Outsiders en Rumble Fish vind ik ook zeer genietbaar. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat er voor Rumble Fish wel een rewatch of 2 nodig was vooraleer het klikte.Leuke
Agreed. Wie fan was van zijn grootschalige films als The Godfather en Apocalypse Now, maar niet echt zijn latere werk heeft verkend, zou daar dringend werk van moeten maken. The Outsiders, Rumble Fish, One From the Heart… Geweldig!
Der Hauptmann is heel sterk.Onlangs gezien:
Der hauptmann: 9/10
Ja ik heb er duchtig van genoten. Alleen vond ik de eerste helft beter dan de tweede. Wel heel sterke prestaties van die gast die de hauptmann speelt.Der Hauptmann is heel sterk.
Oei, is hij zo slecht? Hoe vind je hem in vergelijking met de vorige twee?Secrets of Dumbledore. 3/10, want Jude Law is best wel een goeie Dumbledore.