Welke film heb je vandaag gezien en wat vond je ervan?

Maar Moana vind ik goed voor vele andere redenen.
And this right here is voor mij de reden om te zeggen dat onze smaken heel duidelijk verschillen: ik denk de enige Disney-film die ik niet heb uitgekeken en ergens halverwege heb afgezet.
Maar ik ben het dan wel weer met je eens over Valerian ;). Misschien geen 3/10, maar toch vrij slecht inderdaad.

Armageddon (1998): 5.5/10. Die film stopte maar niet.
De DVD commentaar van Ben Affleck schijnt wel de moeite te zijn.
In a clip from the DVD commentary track going viral on Twitter, Affleck recalls that he asked Bay, "Why is it easier to train oil drillers to become astronauts than to train astronauts to become oil drillers?"

He told me to shut the f--- up. So that was the end of that talk. He was like, 'You know, Ben. Just shut up, okay? This is the real [NASA] plan, alright?' I was like, 'You mean it's a real plan at NASA to train oil drillers?' He was like, 'Just shut your mouth!'

Ook bizar dat er een Criterion editie van deze film is :unsure:

Ken jij een label met een beter aanbod qua titels en bonusmateriaal?
Ja, die minder prijzig zijn en meer ondersteuning bieden buiten de engelse taal. Verder focust Criterion eigenlijk vnl. op klassieke, arthouse of Amerikaanse cinema, en zijn veel van hun collecties ook niet volledig. Verder is duurzaamheid ook niet hun sterkste asset (de manier waarop de WKW box is opgesteld). Allemaal fancy en al en na drie maand is het wellicht al kapot.

Of omwille van de lead actress :unsure:
Wellicht de reden waarom ik de film heb uitgekeken.

Laatst bewerkt:
The Nightmare Before Christmas (1993): 7/10
Twijfelde lang tussen wtf bad en wtf good. Maar neig toch richting wtf good. Ik had wel iets anders verwacht eigenlijk, maar het is wel goed met een mooi einde. Maar echt een vreemde film met een vreemde flow en lang wist ik niet echt naar wat ik nu zat te kijken. Met een simpeltje verhaaltje wordt wel veel gedaan. Knettergek rariteitenkabinet. Je moet er maar opkomen. Het moet leuk zijn om te leven in het hoofd van Tim Burton.

In the heart of the sea

Wat een abominabel stuk stront is deze film? Gebruik anders groene filters voor een shot van de zee terwijl de zon schijnt.

In the heart of the sea

Wat een abominabel stuk stront is deze film? Gebruik anders groene filters voor een shot van de zee terwijl de zon schijnt.
Ah good to know. Ik was vanavond aan het twijfelen tussen deze en The Revenant. Blijkbaar was er dus gewoon geen goede keuze :unsure:.

Ik ben zeker fan van The Revenant. In The Heart of the Sea heb ik nog niet gezien. Little Women wil ik ook nog eens zien.

Verder ook enkele dagen geleden Don't Look Up gezien. Review komt daar later nog van.

Terug
Bovenaan