Hahaha lachen toch! I CREATE LIFE!!!Eddie Redmayne FTW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enigste reden dat die film bekijkbaar is.
Shlock scifi > propere AAA blockbusters all day

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha lachen toch! I CREATE LIFE!!!Eddie Redmayne FTW
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Enigste reden dat die film bekijkbaar is.

Bij mijDat zou ik aanraden. Ik weet niet welke setup je hebt, maar ik vond hem ook niet goed toen ik die voor het eerst zag. Toegegeven, dat was op video en bekeken op een kleine CRT tv. Dus ik neem het past Peebs niet kwalijk dat hij er niets aan vond. Vele jaren later en met meer appreciatie voor film herbekeken op bluray, grote tv en lekker luid... Toen besefte ik pas wat een meesterwerk dit is. Volmaakte structuur (de symmetrie van het verhaal is echt merkwaardig goed, met de ontmoeting tussen beide hoofdrolspelers perfect in het midden van di epos geplaatst), aangename pacing, elk subplot is belangrijk voor de personageontwikkeling en wordt ook waardig uitgewerkt, de soundtrack is zeer goed en past ook mooi bij de prachtige beelden.
1. Heat
2. The Last of the Mohicans
3. The Insider
4. Manhunter
5. Thief
6. Collateral
7. Blackhat
8. Ali
9. Public Enemies
10. Miami Vice
11. L.A. Takedown
12. The Keep
Het was waarschijnlijk 15 jaar geleden dat ik hem gezien had.Visueel is dat inderdaad een pareltje, soms denk je naar een bewegend schilderij te kijken. Prachtige en fascinerend-atmosferische verfilming van een schelmenroman. Verbluffend ook hoe ver Kubrick ging met de details en die astronomisch dure f/0.7 lens.Barry Lyndon:
Aanvankelijk vond ik dit een minder goeie film omdat Barry alles kwijtspeelt door zijn eigen stommiteiten, maar nu heb ik er me in verzoend dat hij ook maar een mens is met al zijn fouten.
Visueel is dit de mooiste Kubrick.
Allez, die staat echt als een huis vind ikGisteren The Matrix nog eens bekeken. Beetje vreemd gevoel aan overgehouden. Staat in mijn geheugen gegrift als een van de beste films die ik ooit gezien had, maar ik vind hem nu maar "gewoon goed"Het was waarschijnlijk 15 jaar geleden dat ik hem gezien had.
Vind ik ook. Helemaal dezelfde ervaring gehad. Hereditary vond ik vele malen beter.Midsommar verscheen op Netflix. En vermits ik Hereditary wel kon smaken deze ook gezien.
De film heeft zeker een aantal troeven, maar valt als geheel toch een beetje tegen vind ik. De proloog is sterk en gaat door merg en been. Maar dan heb je het beste eigenlijk al wel gehad. Wat volgt is een schitterende locatie, veel weirdness, een paar shockmomentjes,.... Maar het is vooral zo enorm voorspelbaar, en buiten het hoofdpersonage geef je geen bal om de andere karakters. Waardoor de film eigenlijk spanning mist. En ook een gevoel van steeds groter wordend onbehagen ontbreekt, omdat heel snel duidelijk is hoe de vork in de steel zit en wat er zal gebeuren.
Hier en daar wordt het ook wel humoristisch en sommige scenes gaan helemaal over the top waardoor het op zich nog wel leuk blijft om naar te kijken. Maar het werd niet de mindfuck waar ik wel op hoopte.
Mee eens. Tip: Bekijk het superieure The Wickerman (1973) eens .Maar het is vooral zo enorm voorspelbaar, en buiten het hoofdpersonage geef je geen bal om de andere karakters. Waardoor de film eigenlijk spanning mist. En ook een gevoel van steeds groter wordend onbehagen ontbreekt, omdat heel snel duidelijk is hoe de vork in de steel zit en wat er zal gebeuren.
Thanks, dat is inderdaad waar vaak naar gerefereerd wordt als het over Midsommar gaat. En ook vroeger kwam ik die naam wel eens tegen als filmtip. Hij staat op mijn "te zien"-lijstje maar het is er nog niet van gekomen (ook omdat ik niet weet waar ik hem zou kunnen bekijken).Mee eens. Tip: Bekijk het superieure The Wickerman (1973) eens .
Same. Al heb ik er wat spijt van. Ik zit absoluut niet goed in die zetels in de cinema. 2 films na elkaar is een beetje teveel van het goede voor mijn rug.Allez, die staat echt als een huis vind ik
Morgen double bill, ben benieuwd