Black Widow, gisteren.
Een beetje wat ik ervan verwacht had (not very good, not very bad), vooral veel te lang.
Cast vond ik goed. Vooral Florence Pugh, zij stal een beetje de show. Scarjo solid, zoals we wel van haar kunnen verwachten.
Het voelde vooral in 't begin wat als een Bond film, en dat paste wel.
En ik weet dat het bij het Marvel concept hoort, maar die bombastische over the top CGI actie scènes vond ik hier minder bij passen.
Het had voor mij beter geweest als het allemaal wat kleinschaliger was. Maar dan wel inclusief de goed gechoreografeerde snelle fights die zeker al aanwezig waren.
Ook wat kleine irritante inconsistenties:
Qua plot weten we ondertussen wat we van MCU films ongeveer moeten verwachten. Dus ook daar niets om lyrisch over te worden.
6,5/10 lijkt me fair.
Een beetje wat ik ervan verwacht had (not very good, not very bad), vooral veel te lang.
Cast vond ik goed. Vooral Florence Pugh, zij stal een beetje de show. Scarjo solid, zoals we wel van haar kunnen verwachten.
Het voelde vooral in 't begin wat als een Bond film, en dat paste wel.
En ik weet dat het bij het Marvel concept hoort, maar die bombastische over the top CGI actie scènes vond ik hier minder bij passen.
Dat luchtschip dat naar beneden ging. Hebben we ondertussen ook al wel een paar keer gezien zeker. De dive naar beneden. Het grijpen van die parachutes onderweg. Toch allemaal wat over de rand van m'n suspension of disbelief. Die wordt bij Marvel films wel vaker op de proef gesteld 

Het had voor mij beter geweest als het allemaal wat kleinschaliger was. Maar dan wel inclusief de goed gechoreografeerde snelle fights die zeker al aanwezig waren.
Ook wat kleine irritante inconsistenties:
Bvb in die helicopter. Eerst wordt duidelijk gemaakt dat er een hoofdtelefoon moet gedragen worden om te kunnen praten. Goed zo.
Beetje erna gaat het zonder blijkbaar ook en kan er op normaal volume een praatje geslagen worden. Tja, waarom eigenlijk.
Beetje erna gaat het zonder blijkbaar ook en kan er op normaal volume een praatje geslagen worden. Tja, waarom eigenlijk.
Qua plot weten we ondertussen wat we van MCU films ongeveer moeten verwachten. Dus ook daar niets om lyrisch over te worden.
6,5/10 lijkt me fair.
. Dragged is ook de moeite maar weer een andere film.
) en anders is het morgen een deel Possession nog en The Toxic Avenger een Lloyd Kaufman om eens iets "luchtiger" te hebben
.
.