Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het journaal zou eens moeten stoppen met films spoilen voor ze uitkomen.Zero dark thirty. Erg voorspelbaar einde

Thank you Guy Ritchie!Ik vond deze beter dan vele andere films omwille van de talloze korte grappige stukjes. deze deden me meer lachen en gniffelen dan vele zogenoemde komedies. Zelfs 3 maal goed luidop moeten lachen.Boss Level (Joe Carnahan, 2021)
Deze zou ik ook niet bepaald goed noemen, maar was tenminste wel ontspannend. De film doet wel niet echt iets om zich te onderscheiden van andere films met de Groundhog Day formule. Edge of Tomorrow maakte er een betere actiefilm van.
Dit weekend, al zappend, ook bij Tomorrow Never Dies blijven hangen: is idd beter oud geworden dan verwacht en heeft eigenlijk een super actueel thema. Enkel de finale was wat minderPrisoners![]()
X men origins wolverine
Pierrot le fou
The usual suspects
Some like it hot
Tomorrow never dies
'Cause I'm SHINYGisteren met de kleine Vaiana gekeken. Blijft toch imo een pareltje. Misschien nog meer van genoten als mijn 3-jarige kompaan.

Komende 2 weken draaien ze ook nog de andere 2 met Brosnan. Enige dat ik daarvan al gezien had was die another day en vrees wel dat de cgi daar rampzalig verouderd gaat zijnDit weekend, al zappend, ook bij Tomorrow Never Dies blijven hangen: is idd beter oud geworden dan verwacht en heeft eigenlijk een super actueel thema. Enkel de finale was wat minder
Das zoiets waarvan Michael Bay zou zeggen 'doe nu is efkes kalm'Die Another day is verschrikkelijk slecht, daar ben ik vrij zeker van. En dat ligt heus niet alleen aan de CGI
(al spant deze scène wel de kroon:)