Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vermoed dat je het dan over de leak hebt van de nieuwe film die voor eind dit jaar op de kalender staat?Avatar the legend of aang the last airbender
9/10
Avatar blijft iets speciaal hebben voor me, genoten terug van begin tot eind. Enkel een minpuntje die me stoorde waardoor 10 niet kan

Ik denk deze.Ik vermoed dat je het dan over de leak hebt van de nieuwe film die voor eind dit jaar op de kalender staat?
Want ik kan me niet voorstellen dat iemand dat gedrocht van Shyamalan ee 9/10 geeft![]()

Waar zou deze al te zie zijn? Ik zie overal staan verwacht voor Oktober?Ik denk deze.
Is gewoon al te zien hoor
![]()
Heb gelezen dat deze per ongeluk via een link in de mail volledig te zien was en iemand heeft hem dan op een sociaal platform gezet omdat hij zogezegd niet wist dat deze niet gelost mocht worden .Waar zou deze al te zie zijn? Ik zie overal staan verwacht voor Oktober?
Staat niet voor niets in mijn Letterboxd top 4 en dan dat orkest daarbij. MagischGeloof me maarWaar zou deze al te zie zijn? Ik zie overal staan verwacht voor Oktober?

nee die ging releasen voor de cinema maar uiteindelijk zijn ze geplooid en gingen ze die verkopen om te laten streamen later dit jaar en iemand intern was daar niet tevreden mee en heeft hem geleaket. dat las ik tochHeb gelezen dat deze per ongeluk via een link in de mail volledig te zien was en iemand heeft hem dan op een sociaal platform gezet omdat hij zogezegd niet wist dat deze niet gelost mocht worden .
De makers en de studio waren daar niet blij mee .

Zijn wel heel goede films. Allebei heel verschillendRequiem for a Dream nog nooit gezien. Die en Eternal Sunshine of the Spotless Mind zijn films waarvan m'n vrouw zegt dat ik ze MOET gezien hebben.
7/10
Paddington 2 (2017)