Xander De Rycke HHVB 23. Zalig van begin tot eind.
Tuinkershaar

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zwaar underrated imo! Wordt haast nooit over gesproken.Ready or Not
Beste final girl na Sigourney Weaver in Alien.
Zijn focus ligt teveel op stijl en te weinig nog op het verhaal. Dat was bij The French Dispatch ook al zo. Zoveel mogelijk namen in die film krijgen maar eigenlijk is het totaal niet meer boeiend als kijker wat je te zien krijgt. Het ziet er allemaal prachtig uit maar het gaat nergens heen had ik al bij die film de indruk en bij Asteriod City werd die lijn voor mij gewoon door getrokken. Spijtig want hij heeft wel al knappe films gemaakt met als hoogtepunt The Grand Budapest waar zowel stijl als verhaal top waren.Asteroid City
Ik weet niet wat Wes Anderson hiermee wou overbrengen qua gevoel. Ik denk dat het eerder de bedoeling was te verbazen met het slimme filmwerk en mooie gradingstijl. Maar als er amper een verhaal aanwezig is om hiermee te ondersteunen, dan vervalt het opzet. Personages genoeg nochtans, maar geen enkel interessant imo.
Kavinsky met Nightcall is zo epic en past zo goed bij die intro.Ik leg geregeld nog eens de soundtrack op van die film. Is altijd blijven hangen.

Had wel gedacht dat het iets meer over zijn muzikale verwezenlijkingen ging gaan dan over zijn privéleven.Er zijn zo van die films idd. Drive is ook 1 van mijn favoriete maar Miami Vice van Mann hoort daar ook bij voor mij.Kavinsky met Nightcall is zo epic en past zo goed bij die intro.
Over heel de film is de muziekkeuze gewoon subliem.
De intro v Miami Vice staat in men Spotify playlist...is legendarisch iddEr zijn zo van die films idd. Drive is ook 1 van mijn favoriete maar Miami Vice van Mann hoort daar ook bij voor mij.