No problem, we hebben allemaal het recht om fout te zijnMeh ik vond die ook echt niet goed
.Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No problem, we hebben allemaal het recht om fout te zijnMeh ik vond die ook echt niet goed
.Ik leg geregeld nog eens de soundtrack op van die film. Is altijd blijven hangen.Drive voor de zoveelste keer,heeft een heel goede rewatch waarde voor mij.
Cine of waar?Godzilla Minus One
Sterke acteurs, prachtig drama, epic, grootschalig en Godzilla doet ook mee. Geen woke Hollywood BS, geen diversity checklist.
Met een budget rond de 15 miljoen dollar.... indrukwekkend.
Ook net gezien.Society Of The Snow
Meest brute vliegtuigcrash die ik al op een scherm zag. Straf gemaakte film, fantastisch geschoten.
De bekendste, Alive, is zo'n film die zo doordrong in de tijdsgeest dat er in andere media vaak naar gerefereerd wordt. Hoe staat deze daar tegenover in verhouding? Weet deze remake nog iets toe te voegen of gewoon zo knap geschoten dat het toch de moeite is om nog is te zien?Gisteren de blu ray gaan halen dat wordt Barbenheimer vanavondBarbie
I'm just Ken speelt momenteel on repeat in mijn brein.
Aangename film.
Cine. Heb het in London bekeken. Weet niet of je het kan vinden in Belgie?Cine of waar?
Kinepolis HasseltCine. Heb het in London bekeken. Weet niet of je het kan vinden in Belgie?