Ik leg u juist uit waarom ik dat doe. Ik heb er geen tijd voor, als ik 1 film in een week kan zien, ben ik zeer blij. Ik moet tijd steken in een full-time job, in mijn band, het monteren en animeren van videoclips (in mijn vrije tijd), sociale banden onderhouden, games en boardgames reviewen, mijn huis renoveren, wandelen met 2 energieke honden, etc. Dus ja, dan doe ik effectief een soort "preselectie". Ik wou oprecht dat ik de luxe had om meer films te kijken hoor.Ieder zijn mening, maar ik vind het ridicuul om eerst te kijken naar een rating alvorens de film te zien. Kijk gewoon naar de film en kom er zelf achter of het goed of slecht was zou ik zeggen. Ik mis echt de videotheken; in het weekend er naar toe rijden en dan de achterkant bekijken en zien of de samenvatting van de film je interesseert. Trailers en 'movie scenes' werden niet gebruikt om films te huren. Je bekeek de cover, indien interesse las je de samenvatting met max 3 foto's van de film. Goeie oude tijd.
Nu wil ik weten wat jouw ratings zijn van de drie LOTR films aangezien je hier een redacteur bent
Hier is een trailer van The Fellowship of the Ring in 2006, amper een jaar later na de start van YouTube:
Dat filmpje heeft de tand des tijds doorstaan net als de films. Wel geen 4K of HDR wat tegenwoordig een vereiste is.
FotR: 9.5
TTT: 9
RotK: 9