Dyer Hunt
Well-known member
Waarom zou je dan in godsnaam het vervolg bekijken??Ik had al een hekel aan de eerste

Ik heb ze beiden in de cinema gezien, en goed mee geamuseerd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je dan in godsnaam het vervolg bekijken??Ik had al een hekel aan de eerste

vroeg ik me ook wel afWaarom zou je dan in godsnaam het vervolg bekijken??![]()
. idd vond de eerste geweldig goed, kijk echt uit naar het vervolg, maar vind hem moeilijk online..... iemand tips waar ik die goedkoop kan vinden?Ik heb ze beiden in de cinema gezien, en goed mee geamuseerd.
Waarom zou je dan in godsnaam het vervolg bekijken??![]()
Zeer begrijpelijke reactie, heeft met het werk van mijn vrouw te maken. Anders was ik er nooit aan begonnen.vroeg ik me ook wel af.
Momenteel te streamen op Prime, al heb ik wel de audio naar Nederlands moeten zetten, dd default was een Engelse dub…idd vond de eerste geweldig goed, kijk echt uit naar het vervolg, maar vind hem moeilijk online..... iemand tips waar ik die goedkoop kan vinden?
Nog 4 te gaan dan zeker?Wrong turn 1-3
Films die eigenlijk op niks trekken, maar om één of andere reden zet ik dan toch de volgende in de reeks op.
Guilty pleasure zeker?![]()
Gisteren deel 4 gezien. Het wordt er niet beter opNog 4 te gaan dan zeker?
Die film is gewoon gebaseerd op echte feiten, hoor. In het echt hebben ze toen ook niet gewoon even iemand op die trein gedropt met een helikopterUNSTOPPABLE (2010)
had die ooit es in cinema gezien, maar gauw vergeten...
nu nog es een rewatch, en ja hoor: vergeetbaar filmpje.
je gaat mij nu toch nie zeggen dat er geen helikopter iemand kan doen droppen op een trein , en die trein kan doen stoppen hé.
ze hadden het beter gedaan. zo moeilijk kan dat toch echt niet zijn, als je ziet welke stunts ze allemaal niet doen de dag van vandaag?Die film is gewoon gebaseerd op echte feiten, hoor. In het echt hebben ze toen ook niet gewoon even iemand op die trein gedropt met een helikopter
Een gebouw beklimmen met niks van veiligheidsuitrusting is toch technisch helemaal niet te vergelijken met totaal onvoorbereid en kampend met gigantische tijdsdruk iemand vanuit een helikopter op een rijdende trein droppen?ze hadden het beter gedaan. zo moeilijk kan dat toch echt niet zijn, als je ziet welke stunts ze allemaal niet doen de dag van vandaag?
kijk naar vorige week, die ene kerel die op netflix dat superhoog gebouw beklom...
afwijken mag toch gerustEen gebouw beklimmen met niks van veiligheidsuitrusting is toch technisch helemaal niet te vergelijken met totaal onvoorbereid en kampend met gigantische tijdsdruk iemand vanuit een helikopter op een rijdende trein droppen?
Soit, we wijken af.
we zijn nog steeds over de film bezig hé, en vooral waarom die niet sneller beëindigd kan worden!Je bent technologie en stunts (Mission Impossible, Under Siege) aan het vergelijken met historische gebeurtenissen. Die runaway train uit Unstoppable is in het echt uiteindelijk ook tot stilstand gebracht op dezelfde manier als in de film. Of het überhaupt mogelijk was om dat met behulp van een helikopter te doen, weet ik niet (en zou ik durven betwijfelen), maar in de film is dit niet aan de orde omdat ze daar redelijk dicht bij de effectieve gebeurtenissen zijn gebleven.afwijken mag toch gerustwe zijn nog steeds over de film bezig hé, en vooral waarom die niet sneller beëindigd kan worden!
nee serieus, het is uiteraard iets helemaal anders, maar komaan: als een helikopter nu aan 120 per uur op 2 a 3 meter boven een rijdende trein rijd die aan 120 per uur, (paar km verschil per uur tussen beide gaat het niet maken op zo'n lange wagons hé), ewel geef mij dan maar zeker deze opdracht boven een gigantisch gebouw beklimmen.
ik kan me niet voorstellen dat dit zo moeilijk is. serieus, met de beste wil van de wereld, echt niet.
in mission impossible bijvoorbeeld zie je tom cruise in MI4 dacht ik, met zuignap handschoenen zich ook aan een gebouw vastplakken. Ik denk dat er wel iets moet bestaan hydraulisch om dit bij die trein te kunnen, als je dan toch per se wil vastklampen. Maar 2 a 3 meter boven een wagon gedropt worden, ik denk zelfs niet dat je dit dan nodig hebt.
Helemaal akkoord. Wat jammer dat hij na Unstoppable geen films meer maakte. The wrong brother died.voor mij is unstoppbable één van de meest onderschatte action flicks van de noughties, nem
Vanavond deel 5. Ik kijk er al naar uit.Nog 4 te gaan dan zeker?