Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat vind ik soms een beetje jammer dat er soms druk is om een "normale mening" te hebben en de canon/consensus te volgen wat het hebben van een andere/meer controversiële mening ontmoedigt. En ervoor zorgt dat sommige films een beetje onterecht opzij worden geschoven of niet zo serieus worden genomen. Ik wil bijvoorbeeld niets iets zeggen omdat iemand anders het zegt (maar uiteraard kan het ook gewoon zijn dat wat die ander zegt gewoon ook geldt voor jou natuurlijk, anders doen om anders te doen valt daar ook onder).Bon, op de negeerlijst met uw belachelijke comments. Accepteren dat smaken en kleuren verschillen, is precies toch heel moeilijk voor sommige mensen. Ik geef de film 7/10 maar maak de kanttekening dat ik het gedateerd vind, mag het nog.
Niet akkoord gaan met iemand zijn mening en direct negeren of blokkeren is beetje ziekte van deze tijd denk ik. Iedereen wilt vooral zijn mening horen, anders is het slecht en moet het geblokkeerd of genegeerd worden.Het is toch wel duidelijk dat @Cajuan zijn comment sarcastisch bedoeld was.
Je moet niet alles zo serieus nemen.
Maar voor mij staat Predator, net als Terminator 2, in mijn lijst van beste tijdloze actiefilms.

Man Robocop 1. Die dilm heb ik als kind zo vaak gezien dat ik op de duur de teksten vanbuiten wist op te zeggenNiet akkoord gaan met iemand zijn mening en direct negeren of blokkeren is beetje ziekte van deze tijd denk ik. Iedereen wilt vooral zijn mening horen, anders is het slecht en moet het geblokkeerd of genegeerd worden.
Terminator 1 en 2 en robocop zijn altijd films die ik meepik als ik ze toevallig zie op tv![]()
Ben ondertussen ook Robocop Rogue City aan het spelen en kunt achievement krijgen voor iemand in zijn ballen te schietenMan Robocop 1. Die dilm heb ik als kind zo vaak gezien dat ik op de duur de teksten vanbuiten wist op te zeggen

Your move creepBen ondertussen ook Robocop Rogue City aan het spelen en kunt achievement krijgen voor iemand in zijn ballen te schieten![]()
Hehe 1 vd beste quotes everYour move creep
En Peter Weller ook voice in the game wat zeer nice is. En om het even terug on topîc te houden, ben hier F1 aan het kijken. Voorlopig rdl hollywoodachtig maar entertainment gehalte is hoog. Javier bardem zien is wel altijd nice.Ik vond; “thank you for your cooperation, good night” , beterHehe 1 vd beste quotes everEn Peter Weller ook voice in the game wat zeer nice is. En om het even terug on topîc the houden, ben hier F1 aan het kijken. Voorlopig rdl hollywoodachtig maar entertainment gehalte is hoog.
Denk we hele topic kunnen starten over beste 80's quotesIk vond; “thank you for your cooperation, good night” , beter

Misschien nog een goed ideeDenk we hele topic kunnen starten over beste 80's quotes![]()
I 'd buy that for a dollar!Misschien nog een goed idee
Remember when i promised to kill you last?I liedI 'd buy that for a dollar!
Of... dead or alive, you re comming with me!