2h 12m | 16
m.imdb.com
Mogelijk Eggers zijn beste. Maar zal hem nog eens moeten herbekijken om er echt ten volste van kunnen genieten.
Een zaal die stonk naar vlees van een naarbij gelegen grill resto(metropolis Antwerpen). Daarbovenop een stinkende buurman die de vleesgeur volledig op zijn eigen aan het bekampen was met een mix van alcohol en iets.. buitenaards. Nagenoeg volle zaal(the fuck??) dus ff verhuizen lag niet echt voor de hand. Een dozijn idioten te laat. Fluisteridioten links rechts en boven mij.
KankerkHutfamilie die op de eerste rij precies laat tot het besef kwam dat ze een horror waren aan het zien.. iets zegt me dat ze al een hele dag films aan het zien waren en gewoon in de linkerzijde van metropolis aan het rondhangen. Waarschijnlijk warmer dan thuis. Arme fuckin kut©✓*÷§∆[™™©®|¥×§*>.
Uiteindelijk afgetrapt na een 15min. Hallelujah.
En dan als kers op de taart een kutidioot(mezelve) die zijn gsm niet had afgezet met flightmodus waardoor de noodoproep van mijn buurman er door kwam 20min ver in de film. Ik was nog zo goed aan het "ssshshn" naar de fluisteraars. Naar buiten geglipt en vlugge ff teruggebeld want die belt nooit. Huis zal wel in fik staan.
"Eh perto doe nekeer open ik sta hier met verse pannekoeke voor u deur.."
Waarom kom ik eigenlijk nog naar buiten.