Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

2mwvxuR.jpg

@Wannez wat was de naam juist van je ex? Ofwel is ze hier beland of het is een kloon..
Ik ben op mijn hoede dat ik het mogelijk weer aan mijne rekker heb. Ik proef helemaal niets meer en ben gisteren positief getest en nu in quarantaine. Ik vroeg of ze een brood kon komen brengen; andere boodschappen had ik nog recent gedaan. Heeft ze ook een taartje gebracht. Enkele uren later stuurde ze dan wel “oh nu heb ik u een lekker taartje gebracht en jij proeft helemaal niks 🤪
Dus er is deze keer mogelijk wel voortschrijdend inzicht 🤞

Ik ben op mijn hoede dat ik het mogelijk weer aan mijne rekker heb. Ik proef helemaal niets meer en ben gisteren positief getest en nu in quarantaine. Ik vroeg of ze een brood kon komen brengen; andere boodschappen had ik nog recent gedaan. Heeft ze ook een taartje gebracht. Enkele uren later stuurde ze dan wel “oh nu heb ik u een lekker taartje gebracht en jij proeft helemaal niks 🤪
Dus er is deze keer mogelijk wel voortschrijdend inzicht 🤞
Geniaal. 😂

We waren net aan het kijken naar Dexter (seizoen 7) en ze vroeg me wie van de chickies doorheen de seizoenen mijn voorkeur het meest genoot. Ik wist dat het een strikvraag was, ik wist het. Maar ik heb ze toch beantwoord. Echte daredevil.

Ik geef haar mijn keuze mee (Yvonne Strahovski) en ja, daar had ze het wat moeilijk mee. Want Yvonne is blond. En mijn vrouw niet. En mijn vrouw heeft een inferieuriteitscomplex tov blondharigen. En zwartharigen ook wel. En eigenlijk ook wel bij roodharigen. Eigenlijk is ze gewoon heel snel jaloers en paranoide.

Toch weer 10 minuten nodig gehad om haar te pacify-en.

@Général Zantas je weet toch dat je dat terug op uw bord gaat krijgen zo ergens in 2034 ofzo?

“Weet je nog die keer dat je zei dat je me niet aantrekkelijk vond”

“Euh neen?”

“Je zei dat je viel op blond en ik ben niet blond”

Werkt anders nog niet helemaal. Ik zei dat mijn tweede keuze "Rita" was omdat ze toen Dexter stress had, hem spontaan begon te pijpen. Ze heeft die hint helaas wat minder begrepen.
Hoe ouder ze worden hoe minder het werkt ook.. Vroeger toen ze nog jong en naïef was kon ik ook zulke dingen. Tegenwoordig heeft ze een take it or leave it mentaliteit. 👎

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan