Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

2mwvxuR.jpg

@Wannez wat was de naam juist van je ex? Ofwel is ze hier beland of het is een kloon..

Ik dacht altijd dat een afwasmachine inladen niet moeilijk is, maar als ik de machine open nadat mijn vrouw ze ingeladen heeft, waan ik me een kunstenaar. Niet te vatten dat een mens niet inziet dat die manier NIET DE JUISTE IS.
Ik kan met mijn ogen toe, die vaatwasser beter vullen zodat er twee- tot driemaal zoveel in kan en alles is picco bello proper achteraf.

Nochtans al een paar keer uitgelegd hoe je borden, tassen en kommen juist in de vaatwasser stopt zodat er meer in kan, maar dat gaat 1 oor in en het andere eruit.
Ik ben geen ideale huisman, maar hier krijg ik het soms ook moeilijk van.

Vanmorgen nog een lepel die naar beneden stak in het bakske gevonden, na een wasbeurt, en dus met een mooi stuk peterselie er nog opgeplakt.

Elke keer alles door elkaar en soms ook schots en scheef, pollepels met de holle kant naar boven, melkschuimer niet helemaal uit elkaar gehaald, kleine kommetjes omgekeerd in het vakje bovenaan (als ze dan toch al in het juiste vakje steken) enzovoort. Maarja, is ook geen reden om ambras over te maken dus ik beperk me tot telkens zo vriendelijk mogelijk uit te leggen wat de beste manier is om alles schoon te krijgen. Het is echter gewoon zo simpel om het deftig in te laden...

Alleen zo'n dingen komen dan wel nogal snel naar boven als ge naar uw hoofd geslingerd krijgt dat ge "altijd de kastjes van de badkamer open laat staan" :unsure:

Mijn vriendin is altijd en overal te laat. En als we ergens naartoe moeten sta ik altijd te wachten.

Ik haat te laat komen, maar door haar kom ik vaak ergens te laat toe.

Hebben we al vaak over geruzied maar heb me er intussen bij neergelegd: ze doet het niet bewust. Die denkt dat er 60 minuten in een kwartier gaan.
Ik denk dat quasi niemand bewust zijn/haar slechte kanten uitspeelt. Een relatie is telkens een verzameling compromissen. Ge kan u daar telkens boos in maken, of ge kan gewoon op voorhand al anticiperen of u er bij neerleggen. Zo een slecht ingeladen afwasmachine en andere kleinigheidjes neem ik er wel bij als ik voor de rest een absoluut topwijf heb.

Laatst bewerkt:
Ik ben geen ideale huisman, maar hier krijg ik het soms ook moeilijk van.

Vanmorgen nog een lepel die naar beneden stak in het bakske gevonden, na een wasbeurt, en dus met een mooi stuk peterselie er nog opgeplakt.

Elke keer alles door elkaar en soms ook schots en scheef, pollepels met de holle kant naar boven, melkschuimer niet helemaal uit elkaar gehaald, kleine kommetjes omgekeerd in het vakje bovenaan (als ze dan toch al in het juiste vakje steken) enzovoort. Maarja, is ook geen reden om ambras over te maken dus ik beperk me tot telkens zo vriendelijk mogelijk uit te leggen wat de beste manier is om alles schoon te krijgen. Het is echter gewoon zo simpel om het deftig in te laden...

Alleen zo'n dingen komen dan wel nogal snel naar boven als ge naar uw hoofd geslingerd krijgt dat ge "altijd de kastjes van de badkamer open laat staan" :unsure:

Ik denk dat quasi niemand bewust zijn/haar slechte kanten uitspeelt. Een relatie is telkens een verzameling compromissen. Ge kan u daar telkens boos in maken, of ge kan gewoon op voorhand al anticiperen of u er bij neerleggen. Zo een slecht ingeladen afwasmachine en andere kleinigheidjes neem ik er wel bij als ik voor de rest een absoluut topwijf heb.
Het ergste van mij was dat ze in de keuken kwam na mijn foto en zei: "hoe is dat toch mogelijk dat er altijd water op de grond ligt als jij de vaatwasser ledigt?" 😤😤😤

Zo een slecht ingeladen afwasmachine en andere kleinigheidjes neem ik er wel bij als ik voor de rest een absoluut topwijf heb.
Goh, "te laat komen" is geen kleinigheidje hoor. Da's echt een gebrek aan respect voor (de tijd van) anderen. Ik ben zelf gigantisch tolerant (ze mogen vegetarisch zijn, glutenvrij, linkshandig,...), maar ergens te laat komen "omdat je te laat vertrekt" is een no-no in mijn boek. Natuurlijk kun je wel eens pech hebben en er langer over doen om ergens te geraken, maar dan laat je dat ook even weten aan de bestemmeling. SMSje is snel gestuurd hoor.

Goh, "te laat komen" is geen kleinigheidje hoor. Da's echt een gebrek aan respect voor (de tijd van) anderen. Ik ben zelf gigantisch tolerant (ze mogen vegetarisch zijn, glutenvrij, linkshandig,...), maar ergens te laat komen "omdat je te laat vertrekt" is een no-no in mijn boek. Natuurlijk kun je wel eens pech hebben en er langer over doen om ergens te geraken, maar dan laat je dat ook even weten aan de bestemmeling. SMSje is snel gestuurd hoor.
Daten? 😍

Dikke 2nd! Ik heb een bloedhekel aan te laat komers.

Bij die van mij was daar wat werk aan. Nu doet ze goed haar best om op tijd te zijn. De ommekeer is gekomen toen we, in het begin van onze relatie, een etentje hadden voor mijn ouders hun 40-jarig huwelijksjubileum. We waren toen 10 minuten te laat en echt iedereen was er al. Daar stond ze van te kijken, maar bij ons is dat normaal. Sindsdien doet ze echt haar best om op tijd te zijn. Ik heb ook zo de regel dat we altijd op tijd zijn bij mijn familie of vrienden en bij die van haar zorg ik dat ik op tijd klaar ben en dan laat ik haar maar doen als we te laat zouden zijn.

Sommige van de vorige berichten deden me denken aan een (veiligheids)procedure die ik eens moest nakijken.

“steek nooit je vingers waar je ze niet kan zien”.

Dan had ik nooit aan een lief geraakt :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan