Hahaha wtfMijn moeder Reed overal rond met haar strijkijzer in de auto omdat ze nooit zeker was dat ze die uit de stekker had getrokken.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha wtfMijn moeder Reed overal rond met haar strijkijzer in de auto omdat ze nooit zeker was dat ze die uit de stekker had getrokken.![]()

Ik vermoed dat het om een kloon gaat. Tenzij je een transgender sekteleider bent

Nu doe je hem nog meer twijfelen.Ik vermoed dat het om een kloon gaat. Tenzij je een transgender sekteleider bent![]()
Say what?Ik vermoed dat het om een kloon gaat. Tenzij je een transgender sekteleider bent![]()
Ne mens maakt wa mee!Say what?
Ik ben geen ideale huisman, maar hier krijg ik het soms ook moeilijk van.Ik dacht altijd dat een afwasmachine inladen niet moeilijk is, maar als ik de machine open nadat mijn vrouw ze ingeladen heeft, waan ik me een kunstenaar. Niet te vatten dat een mens niet inziet dat die manier NIET DE JUISTE IS.
Ik kan met mijn ogen toe, die vaatwasser beter vullen zodat er twee- tot driemaal zoveel in kan en alles is picco bello proper achteraf.
Nochtans al een paar keer uitgelegd hoe je borden, tassen en kommen juist in de vaatwasser stopt zodat er meer in kan, maar dat gaat 1 oor in en het andere eruit.

Ik denk dat quasi niemand bewust zijn/haar slechte kanten uitspeelt. Een relatie is telkens een verzameling compromissen. Ge kan u daar telkens boos in maken, of ge kan gewoon op voorhand al anticiperen of u er bij neerleggen. Zo een slecht ingeladen afwasmachine en andere kleinigheidjes neem ik er wel bij als ik voor de rest een absoluut topwijf heb.Mijn vriendin is altijd en overal te laat. En als we ergens naartoe moeten sta ik altijd te wachten.
Ik haat te laat komen, maar door haar kom ik vaak ergens te laat toe.
Hebben we al vaak over geruzied maar heb me er intussen bij neergelegd: ze doet het niet bewust. Die denkt dat er 60 minuten in een kwartier gaan.
Het ergste van mij was dat ze in de keuken kwam na mijn foto en zei: "hoe is dat toch mogelijk dat er altijd water op de grond ligt als jij de vaatwasser ledigt?"Ik ben geen ideale huisman, maar hier krijg ik het soms ook moeilijk van.
Vanmorgen nog een lepel die naar beneden stak in het bakske gevonden, na een wasbeurt, en dus met een mooi stuk peterselie er nog opgeplakt.
Elke keer alles door elkaar en soms ook schots en scheef, pollepels met de holle kant naar boven, melkschuimer niet helemaal uit elkaar gehaald, kleine kommetjes omgekeerd in het vakje bovenaan (als ze dan toch al in het juiste vakje steken) enzovoort. Maarja, is ook geen reden om ambras over te maken dus ik beperk me tot telkens zo vriendelijk mogelijk uit te leggen wat de beste manier is om alles schoon te krijgen. Het is echter gewoon zo simpel om het deftig in te laden...
Alleen zo'n dingen komen dan wel nogal snel naar boven als ge naar uw hoofd geslingerd krijgt dat ge "altijd de kastjes van de badkamer open laat staan"
Ik denk dat quasi niemand bewust zijn/haar slechte kanten uitspeelt. Een relatie is telkens een verzameling compromissen. Ge kan u daar telkens boos in maken, of ge kan gewoon op voorhand al anticiperen of u er bij neerleggen. Zo een slecht ingeladen afwasmachine en andere kleinigheidjes neem ik er wel bij als ik voor de rest een absoluut topwijf heb.

Goh, "te laat komen" is geen kleinigheidje hoor. Da's echt een gebrek aan respect voor (de tijd van) anderen. Ik ben zelf gigantisch tolerant (ze mogen vegetarisch zijn, glutenvrij, linkshandig,...), maar ergens te laat komen "omdat je te laat vertrekt" is een no-no in mijn boek. Natuurlijk kun je wel eens pech hebben en er langer over doen om ergens te geraken, maar dan laat je dat ook even weten aan de bestemmeling. SMSje is snel gestuurd hoor.Zo een slecht ingeladen afwasmachine en andere kleinigheidjes neem ik er wel bij als ik voor de rest een absoluut topwijf heb.
Daten?Goh, "te laat komen" is geen kleinigheidje hoor. Da's echt een gebrek aan respect voor (de tijd van) anderen. Ik ben zelf gigantisch tolerant (ze mogen vegetarisch zijn, glutenvrij, linkshandig,...), maar ergens te laat komen "omdat je te laat vertrekt" is een no-no in mijn boek. Natuurlijk kun je wel eens pech hebben en er langer over doen om ergens te geraken, maar dan laat je dat ook even weten aan de bestemmeling. SMSje is snel gestuurd hoor.

Hij heeft al een lief, ik denk dat ge wat te laat zijt...Daten?![]()
Idd, er wordt al iemand anders gemrsfingered.Hij heeft al een lief, ik denk dat ge wat te laat zijt...
Misvingeren klinkt niet als het meest aangename tijdverdrijf.Idd, er wordt al iemand anders gemrsfingered.
Dikke 2nd! Ik heb een bloedhekel aan te laat komers.Goh, "te laat komen" is geen kleinigheidje hoor. Da's echt een gebrek aan respect voor (de tijd van) anderen. Ik ben zelf gigantisch tolerant (ze mogen vegetarisch zijn, glutenvrij, linkshandig,...), maar ergens te laat komen "omdat je te laat vertrekt" is een no-no in mijn boek. Natuurlijk kun je wel eens pech hebben en er langer over doen om ergens te geraken, maar dan laat je dat ook even weten aan de bestemmeling. SMSje is snel gestuurd hoor.
Hij heeft al een lief, ik denk dat ge wat te laat zijt...
Voor mij maakt hij vast wel een uitzondering!Idd, er wordt al iemand anders gemrsfingered.

)Miss Fingered, misschien een goed alternatief format voor de tanende interesse in Miss België.Idd, er wordt al iemand anders gemrsfingered.
Al was je een koelkast, ik kom je ontdooienVoor mij maakt hij vast wel een uitzondering!

Ze heeft wel een legging aan, dat is speciaal designed om uw signature move tegen te houden.Al was je een koelkast, ik kom je ontdooien![]()
Euh. Misschien het verschil tussen koelkast en diepvries eens opzoeken.Al was je een koelkast, ik kom je ontdooien![]()