Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Na 2-3x houdt ze de boot een week af, mijn natte droom is zo al volledig passé.

:laugh:

In het begin kon 5/6x weleens voorkomen maar verspreid over de hele dag, dus 24u ofzo maar op één nacht en dan nog eens heel uitgebreide sessies red ik niet tenzij er af en toe een 😮/😛 tussen worden gegooid dan wel I guess.

Toch geen probleem? Ik heb bleek 40 graden, donker 40 graden (+ rood) en 60 graden voor handdoeken, washandjes, onderbroeken ongeacht de kleur.
Dat werkt prima 🤷‍♀️

De vaatwas doen we +- gelijkaardig. Int begin was er wat meer frustraties maar sommige dingen zijn beter op zijn manier en andere op die van mij.
Dingen omgekeerd zetten of bestek met de stokjes naar boven zijn uiteraard wel niet aanwezig bij ons :')
Wij steken altijd het bestek met handvat naar boven :unsure:
Is gemakkelijker om in te steken en uit te halen. Ook veiliger voor kleine kindjes. We doen dit nu al 7 jaar en nog nooit vuil bestek gehad :)
De sproeier zit langs de onderkant dus lijkt me niet abnormaal.

Over afwasmachines, maar niet mijn partner (gelukkig): Mijn huisbaas een tijdje geleden wou geen vaatwassers meer in zijn huurhuizen zetten. Hij had namelijk ooit een huurder gehad die de frietketel incl. frietvet erin had gezet.
Om dat te doen moet ge toch ook wel... speciaal zijn.
@Tonerider , ben je dan overgeschakeld op de airfryer? :unsure:

Ik ben daar wellicht raar in, maar als ik iemand wil bellen, stuur ik eerst een bericht om te vragen wanneer ik kan bellen. Ik vind dat anders zo ambetant om onaangekondigd te bellen HIER BEN IK GEEF MIJ NU AANDACHT LAAT ALLES VALLEN WAAR JE MEE BEZIG BENT.

Tenzij het superdringend is, maar dat is zelden zo.

Zeg je nu dat hij de smartphone van zijn vriendin moet gaan muten?
Als ze elke dag rond hetzelfde moment gaan eten, is dat een optie om een vast muteblok in te stellen van bvb 18u30 tot 19u30. Kan rust brengen in hun relatie. Zij heeft er precies minder last van, dus lijkt me logisch dat zij niet actief zoekt naar oplossingen voor een probleem dat geen probleem is (voor haar).

Ik zeg NIET dat hij stiekem als ze naar het toilet is bvb, haar geluid/gsm moet afzetten hè 😉

Als ze elke dag rond hetzelfde moment gaan eten, is dat een optie om een vast muteblok in te stellen van bvb 18u30 tot 19u30. Kan rust brengen in hun relatie. Zij heeft er precies minder last van, dus lijkt me logisch dat zij niet actief zoekt naar oplossingen voor een probleem dat geen probleem is (voor haar).

Ik zeg NIET dat hij stiekem als ze naar het toilet is bvb, haar geluid/gsm moet afzetten hè 😉
Ik erger me er niet rot aan hoor, maar als ik telefoon krijg tijdens het eten neem ik niet af en stuur ik een bericht dat ik later bel. Als zij telefoon krijgt tijdens het eten, neemt ze op en hangt die een kwartier aan de lijn. Dan is haar eten koud. Het grappige is dat haar ma vaak zegt "Ge zijt aan het eten zeker?". Dan zou ik zeggen "Ja, kan ik sebiet terugbellen?". Maar zij zegt dan "Ja, maar zeg maar hoor".

Mijn eten koud laten worden voor een casual telefoontje? Dan moet je al héél erg hoog in mijn schap zitten, want enkel een uiterste noodgeval rechtvaardigt een koude biefstuk.

@Avondland, ik snap niet goed waarom het eten dan moet koud worden eigenlijk. Als je dan toch wil bellen, gsm gewoon op luidspreker en indien video ergens tegen zetten en verder eten.

Als mijn vrouw haar zussen bellen en ze is met iets bezig is dat ook de oplossing.

Laatst bewerkt:
Ik erger me er niet rot aan hoor, maar als ik telefoon krijg tijdens het eten neem ik niet af en stuur ik een bericht dat ik later bel. Als zij telefoon krijgt tijdens het eten, neemt ze op en hangt die een kwartier aan de lijn. Dan is haar eten koud. Het grappige is dat haar ma vaak zegt "Ge zijt aan het eten zeker?". Dan zou ik zeggen "Ja, kan ik sebiet terugbellen?". Maar zij zegt dan "Ja, maar zeg maar hoor".

Mijn eten koud laten worden voor een casual telefoontje? Dan moet je al héél erg hoog in mijn schap zitten, want enkel een uiterste noodgeval rechtvaardigt een koude biefstuk.
't is haar eten maar hoor. Moest ze nadien tegen jou zagen dat haar eten koud is dan zou ik er wat van zeggen.

Mijn vriendin is altijd en overal te laat. En als we ergens naartoe moeten sta ik altijd te wachten.

Ik haat te laat komen, maar door haar kom ik vaak ergens te laat toe.

Hebben we al vaak over geruzied maar heb me er intussen bij neergelegd: ze doet het niet bewust. Die denkt dat er 60 minuten in een kwartier gaan.

Mijn vriendin is altijd en overal te laat. En als we ergens naartoe moeten sta ik altijd te wachten.

Ik haat te laat komen, maar door haar kom ik vaak ergens te laat toe.

Hebben we al vaak over geruzied maar heb me er intussen bij neergelegd: ze doet het niet bewust. Die denkt dat er 60 minuten in een kwartier gaan.
Lol herkenbaar. Eerst zit ze mij op te jagen dat ik mijn schoenen en jas moet aan doen dat we weg zijn. En dan zit ik nog 10 minuten in de auto tegen dat ze daar uiteindelijk is. 🤦

Lol herkenbaar. Eerst zit ze mij op te jagen dat ik mijn schoenen en jas moet aan doen dat we weg zijn. En dan zit ik nog 10 minuten in de auto tegen dat ze daar uiteindelijk is. 🤦
Ah bijkomend: na dan gewacht te hebben in de wagen en ze is eindelijk ingestapt en ik rij de straat uit: 'ah shit ik ben niet zeker of ik m'n stijltang heb uitgetrokken, kunt ge effe terugrijden anders ben ik niet op men gemak'

Dat heb ik nu opgelost door een metertje op de digitale teller te hangen. Dan open ik de app en kijk ik naar het huidig sluimerverbruik van de woning :p

Ah bijkomend: na dan gewacht te hebben in de wagen en ze is eindelijk ingestapt en ik rij de straat uit: 'ah shit ik ben niet zeker of ik m'n stijltang heb uitgetrokken, kunt ge effe terugrijden anders ben ik niet op men gemak'

Dat heb ik nu opgelost door een metertje op de digitale teller te hangen. Dan open ik de app en kijk ik naar het huidig sluimerverbruik van de woning :p
Mijn moeder Reed overal rond met haar strijkijzer in de auto omdat ze nooit zeker was dat ze die uit de stekker had getrokken. 😂

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan