Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Tjah, zelfs sommige mannen zijn toch ook zo, als je hier dan leest dat ze niet naar de wc durven gaan omdat de kuisvrouw die juist gekuist heeft :wtf: . Sorry maar dat is uitgevonden om in te schijten, ze zal u niet opeens scheef bekijken omdat ge er in schijt hoor.
Ik heb daar ooit iets over gezegd, dus ik gok dat ge het op mij hebt?
Maar ge hebt mij fout begrepen, ik wil ("durf") niet gaan schijten juist VOOR dat de kuisvrouw die WC gaat kuisen.

Da is elke week hetzelfde. Die komt hier om 8u toe en kuist de WC en badkamer boven, en dan die onder. Dus dan kan ik een dik half uur niet "op BG surfen", want boven is ze bezig, en als ik onder ga staat ze garantie aan mijn deur te rammelen :angry:. (dat ze erna in mijne stank moet kuisen is ook ne mindere)

Kheb al gezegd "ma doe aub eerst den hele boven voordat ge naar onder komt". Ma dan komt daar iets Pools uit, en komt ze 10min alsnog mijn bruine karper dropping verstoren.

afgelopen weekend toch ff verschoten van haar jaloers kantje.
Waren op een weekendje weg met de kameraden en ze had mij zien "dansen met meisjes in den achtergrond"
eentje waar ik dichtbij een meisje stond te praten en een waar ik op de grond voor een meisje dans.
Wa ik al straf vond want als zij laatst weg ging op een weekendje vriendinnen dan vraag ik gewoon "en wat kunnen dansen? en ge zijt toch getrakteerd geweest hoop ik?"

-> het praten was het meebrullen van een abba-nummer, waarbij dat meisje ineens van achter mij een baar aan het plafond vast grijpt en voor mij slingert (twas wel een gek feestje, en da wijf spoorde idd totaal niet) maar ik heb er dus amper een woord tegen gesproken en niet mee gedanst
-> waar ik op de grond dans voor een meisje was ne sitdown waar er dus 10 man in beeld is da vervolgens samen recht springt ; bonuspoints: ik was het eigenlijk niet in het filmpje maar een van mijn kameraden.

ik kom thuis van da weekend, en had wel echt zin om haar terug te zien en wa te knuffelen in de zetel, en in de plek krijg ik nen telefoon dat ze niet weet of ze mij kan op pikken, dat ze ne paniekaanval heeft van de beelden welke ze gezien heeft (en echt ze krijgen ze zo wazig niet op temptation island, ik moest zelf 4x kijken om te zien dat ik het niet was op da filmke) "ze wist niet dat ik zone persoon was, dat ik zoeen dingen deed"

=> ik bokkig omdat ik geen vertrouwen voel en ik totaal niks misdaan had, er werd daar gedanst maar niet geschuurd, getwerked of gedaggerd, ook niet graaf dat ze uiteraard die filmkes had opgenomen en geanalyseerd met haar beste vriendinnen (iedereen weet dat toxische relaties enkel hier kunnen bepaald worden en niet in het echte leven tenslotte)

=> Zij kwaad omdat ik haar gevoelens niet respecteer, en bezorgt moet zijn om haar paniekaanvallen en dat ze haar gevoelens moet kunnen uiten zoals ze bij haar binnenkomen. dat onze discussies altijd zo gaan, zij voelt zich gekwetst door mijn acties en als ze dat verteld word ik altijd kwaad omdat die niet juist zijn.

Dus rechtvaardige rechters, wat doet ne mens met zoiets?

Er is een spreekwoord dat zegt: “aan uzelf kent ge een ander”.

Iemand die heel jaloers is in bepaalde situaties weet meestal zelf heel goed waarom. En iemand anders betichten van iets, is soms om de aandacht van zichzelf af te leiden.

Er is een spreekwoord dat zegt: “aan uzelf kent ge een ander”.

Iemand die heel jaloers is in bepaalde situaties weet meestal zelf heel goed waarom. En iemand anders betichten van iets, is soms om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Of omdat ze in het verleden al zwaar bedrogen werden, lijkt me net ietsje logischer... 🙄

Ik heb daar ooit iets over gezegd, dus ik gok dat ge het op mij hebt?
Maar ge hebt mij fout begrepen, ik wil ("durf") niet gaan schijten juist VOOR dat de kuisvrouw die WC gaat kuisen.

Da is elke week hetzelfde. Die komt hier om 8u toe en kuist de WC en badkamer boven, en dan die onder. Dus dan kan ik een dik half uur niet "op BG surfen", want boven is ze bezig, en als ik onder ga staat ze garantie aan mijn deur te rammelen :angry:. (dat ze erna in mijne stank moet kuisen is ook ne mindere)

Kheb al gezegd "ma doe aub eerst den hele boven voordat ge naar onder komt". Ma dan komt daar iets Pools uit, en komt ze 10min alsnog mijn bruine karper dropping verstoren.
Nee, eigenlijk zelfs op niemand bedoeld hoor. En eigenlijk zou je beter eens gaan schijten tot die op de deur komt rammelen he. Trek dan de deur open met op de achtergrond een tafereel waar @kay-gell zou op jaloers zijn en zeg dan gewoon: zie je nu wat er gebeurd als ge mij stoort op het toilet. Die gaat de volgende keer wel eerst gans de boven doen hoor.

Laatst bewerkt:
Altijd diezelfde zever van "ik ben in t verleden bedrogen". Gij moet als partner toch niet de prijs betalen van dingen die zijn gebeurd door iemand anders in 't verleden voor ge uw partner zelfs nog maar kende. Ge kunt begrip opbrengen, maar ik zou er toch ook niet mee kunnen lachen, zeker niet als 't zonder enige grond van waarheid is. Dus ge moet uzelf opsluiten omdat uw lief vroeger door haar ex-lief is bedrogen? Da's enkel maar voeding geven voor nog meer problemen. Iets met een vinger geven en een arm enzo.

Klein voorbeeld uit mijn eigen leven: ik ben zelf bedrogen door mijn ex-partner na 4 jaar relatie en een jaar samen wonen. Vaak ging mijn ex-partner uit tot een kot in de nacht en antwoordde ze niet op berichten, lag ik wakker en te woelen in mijn bed in onrust. Dat heeft mentaal een fameuze weerslag op mij gehad. Als mijn huidige partner op stap gaat, kan ik nog altijd zeer moeilijk slapen tot wanneer ze thuis is, en ik voel me daar nog steeds rot over. Maar zij hoeft niet de prijs te betalen van de stoten die mijn ex heeft uitgestoken vroeger. Ze weet hiervan, maar er is ook geen enkele reden waarom ik haar niet zou vertrouwen, dus ik probeer die gevoelens tot een minimum te verdrijven. Ook al is dat niet simpel.

My two cents, begrip tonen maar toch duidelijk maken dat ge niks hebt misdaan en er geen enkele reden is waarom ze u niet zou kunnen vertrouwen. Ik zou eerder werken aan haar onzekerheid ipv gewoon ja te knikken.

Laatst bewerkt:
Mijn vriendin is awesome... Alleen dat onhandig kantje van haar...

Dat laat alles vallen, op 8 maanden dat we samenwonen 5 wijnglazen, 2 borden, 2 potten met grof zout, pepermolen stuk. En dat zijn de dingen die ik weet.
En nee, het is niet van te veel wijn te drinken :D.

Verder dingen die minder storen, zolang het niet met mijn auto gebeurd, maar het dak van een auto is goed om winkelwaar, autosleutels en wat nog allemaal op te zetten/leggen. We verhinderen dat een winkelkar wegrijdt door deze tegen de auto te duwen,... Lang leve bedrijfswagens zeker :D. En vuil dat die auto is, je ziet bijna niet dat het ooit een zilver grijze is geweest.

En ik mijn bedrijfswagen maar om de 2-3 weken met de hand poetsen en geregeld stofzuigen, mijn auto heeft 90k km en ziet er nieuw uit, hare 25k km en ziet er afgeleefd uit.

Is rilatine geur- en reukloos? Zou ze dat proeven als ik dat in haar tas koffie roer?
Ik weet dat het bij jou als grapje bedoeld is, maar ernstig antwoord: rilatine smaakt bitter, net als de meeste medicatie die streng gecontroleerd wordt zodat je ze idd niet per ongeluk binnen kan krijgen. 😉

Ik weet dat het bij jou als grapje bedoeld is, maar ernstig antwoord: rilatine smaakt bitter, net als de meeste medicatie die streng gecontroleerd wordt zodat je ze idd niet per ongeluk binnen kan krijgen. 😉
Wel, coldplayke zijn tip van de rommeldoos lijkt mij het wel waard om het eens proberen.

Dus mengen met genoeg zoetigheid! Goeie tip.

V: "Even opruimen".
M: "Waar liggen mijn autosleutels, ik had die hier net gelegd?"
V: "Goh, kben die wel tegengekomen, maar geen idee ze."

Of alle facturen op 1 hoopje leggen nadat ik ze getrieerd heb. Het ziet er allemaal netjes uit, maar het werkt niet!

:sop:

Mijn ma deed dat ook vroeger, dus waarschijnlijk niet specifiek mijn vriendin met dat "probleem". :unsure:

V: "Even opruimen".
M: "Waar liggen mijn autosleutels, ik had die hier net gelegd?"
V: "Goh, kben die wel tegengekomen, maar geen idee ze."

Of alle facturen op 1 hoopje leggen nadat ik ze getrieerd heb. Het ziet er allemaal netjes uit, maar het werkt niet!

:sop:

Mijn ma deed dat ook vroeger, dus waarschijnlijk niet specifiek mijn vriendin met dat "probleem". :unsure:
Dat is hier ook zo, alles mooi leggen en bij elkaar, terwijl ik net weet waar zaken liggen, ook al is dat een beetje overal.

En als je dan vraagt waar iets is krijg je een gepikeerde reactie want jij had het maar moeten wegleggen.

Hier ook soortgelijk gedrag bij de vrouw. Elke dag krijg ik wel de vraag of ik haar GSM, portefeuille of sleutels heb zien rondslingeren. Ook een verschil in hoe we papieren opbergen. Bij mij zit alles in 2 kaften, bij haar verspreid over 3 schappen in 1 kast. En nooit iets kunnen vinden...

Je kan toch niet iemand als fucking psycho bitch uitmaken op basis van wat blijkbaar 1 keer is voorgekomen?
Pompi zei zelf dat hij er nogal van geschrokken was dus kennelijk is hij dat soort gedrag niet gewend van haar. En hij was al op stap met zijn vrienden want als ze zo extreem jaloers was dan mocht hij niet gaan tenzij met veel ruzie, iets wat niet duidelijk is in zijn bericht.

Denk echt wel dat er haar andere dingen parten speelt, iets wat er op deze manier wordt verwerkt. Ik praat het niet goed hè maar mss kan een goed gesprek wonderen doen tussen hun beide.
Naja als dit vaker voorkomt dan moet er wel wat veranderen want zo leven is niet leuk meer.

Ik ken haar niet dus zal haar als complete persoon zeker niet zo omschrijven. 😉

Maar die moment, die uithaal, is dat bij mij het enige label dat past.
Ik zeg gewoon hoe het bij mij binnen komt, wat hij er mee doet is volledig zijn keuze. Daarom dat ik ook niets zeg genre "dumpen kerel, mocht ze kunnen, ze ketent je vast! Dit is maar de eerste stap in je afscheid van vrijheid!" want haar complete achterdocht zal zeker een oorzaak hebben (waarschijnlijk losstaand van hem) en hoogst waarschijnlijk nog lastiger zijn voor haarzelf dan voor hem!

Blijkbaar ben ik de uitzondering, maar ik kan wel begrip opbrengen voor haar reactie.

Ik ben zelf vrij jaloers en ik zou het dus ook niet leuk vinden om dergelijke foto's te zien. In m'n hoofd spelen zich meteen allerhande doemscenario's af. Uiteraard is dit grotendeels te wijten aan mn eigen onzekerheid.

In zo'n situaties helpt het niet als de ander boos wordt, dan voel ik me gewoon nog meer waardeloos.

Ik zou u dus aanraden om begripvol te zijn, te tonen dat je haar graag ziet en haar te overtuigen dat ze zich geen zorgen hoeft te maken.

We hebben het er op een rustig moment nog is over gehad, en ze zag wel in dat ze gewoon op een gewone moment niet zo gereageerd zou hebben, twas wat van alles dat speelde op die moment dat het voor haar ook wel deed ontploffen. (katerke, hormonen, vriendin da hare kop wa zot maakte)

desondanks hebben we ook wel afgesproken dat we er nog is serieus gingen over spreken; over zowel mijn onvermogen om begripvol te reageren op zoeen momenten en haar onnodig jaloers gedrag.

aan de ketting zal ze me niet krijgen, dat weet ze maar al te goed.
Helaas trekken we ook te hard op elkaar, we lachten in het begin wel is dat we twin flames zijn ; maar als we dan in onze discutie vastgebeten zijn, dan zullen de buren het geweten hebben ;)

en ze heeft bloemekes gehad, want zelfs met zoiets moete elkaar nog wa graag zien

Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan