Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ghoja tis niet dat het zoveel gebeurd. En ook maar over zulke prullen. Dan is het eens draaien met mijn ogen en life goes on.Is zoiets houdbaar op langere termijn?
Mijn ex was ook zo, ben daar (oa) op afgeknapt.
Is toch een stukje toxisch.

Best voort doen aan Ragnar zijn boot want hij zal er niet mee lachen!@nestorius En grammaticaal zit er ook al geen hemelsbreed verschil tussen flikken en flikkers, he.
Kom kom, toxisch is het. Knoop dat maar in uw oren. Wij zullen wel wel beslissen wat goede relaties zijn en welke nietGhoja tis niet dat het zoveel gebeurd. En ook maar over zulke prullen. Dan is het eens draaien met mijn ogen en life goes on.
Buiten die keer met de sleutel.. Er waren nog een paar koppels mee en we hebben het toch heel de week doorgestoken![]()

Vreselijk irritant.Mijn post-werk-ritueel is eigenlijk heel simpel.
Ik kom binnen, ik groet vrouw en kinders en begin dan aan het avondeten en maak ondertussen het afwasmachine leeg en dek de tafel in. Als ik kook, kook ik alleen, ik wil en aanvaard geen storingen.
Dat is bijna altijd met een muziekje, regelmatig met een aperitief of pintje of iets specialers, als het iets is wat vlot gaar of als er iets moet garen durf ik al eens een sigaretje te gaan roken terwijl alles staat te pruttelen.
Dat is mijn ontstressen, al 20 jaar lang en al zeker de 9 jaar dat we elkaar kennen. Een 30-45 minuten na de werkdag en voor de gezinsdrukte voor mij eigen, tijd om ff op mijn eigen te komen, een moment dat ik meestal al +-12u op de been ben...
Sinds een paar weken is DAT moment dus volgens die van ons het ideale moment om verslag te doen over haar dag of de planning voor de komende weken te overlopen of knopen door te hakken over de verbouwingen of.....
En ik wil dan gewoon ff rustig bekomen en omschakelen van Werk naar Privé, fijn, op mijn eentje in de keuken, zonder afleiding of iemand die onder de voeten loopt

Ok.. Morgen ga ik de scheiding aanvragen. Wel jammer dat ik dan mijn heup voor niets gebroken heb natuurlijk. Ik ga hier dan ook wel moeten goedkeuring vragen om naar rechts (of is het links?) te swipen zolang mijn echtscheiding niet rond is..Kom kom, toxisch is het. Knoop dat maar in uw oren. Wij zullen wel wel beslissen wat goede relaties zijn en welke niet![]()
Sommige mannen doen dit om hun fiets te behagen. Die zijn bike curious.En waarom for godsake zou een man zijn benen willen scheren?
Als je een behaarde rug of buik hebt die je wilt harsen oid tot daaraan toe maar benen?
Wat een afknapper zeg.
Niets zo sexy als behaarde mannenbenen, armen en borst.![]()
Opletten dat je niet op tinder zit zolang je geen eigen stek hebt want dan komt je buurvrouw je raten op tinder en vraagt die of je dat eigenlijk normaal vind dat je als getrouwde man op tinder zit waarna jij volledig debiel moet terug reageren en screenshots ervan nemen om uw debiel gedrag aan uw maten te schowen. Of iets in die aard.Ok.. Morgen ga ik de scheiding aanvragen. Wel jammer dat ik dan mijn heup voor niets gebroken heb natuurlijk. Ik ga hier dan ook wel moeten goedkeuring vragen om naar rechts (of is het links?) te swipen zolang mijn echtscheiding niet rond is..
Erbij blijven voor de kinderen en naar de hoeren gaan mocht ook niet zeker? Anders was dat nog een optie.

Nee want dan gaat Zaranogiets weer die hele emmer stront over je heen kappen.Erbij blijven voor de kinderen en naar de hoeren gaan mocht ook niet zeker? Anders was dat nog een optie.

Het is wel van mijn vrouw dat ik ga scheiden en niet van mijn fiets he.Nee want dan gaat Zaranogiets weer die hele emmer stront over je heen kappen.
Dus ja scheiden dan maar en laat die beenhaar staan.![]()
Bwa, gewoon genoeg vaseline gebruiken en dat zal fysiek wel meevallen zeker?Ik denk dat er maar 1 manier is om te verbeteren en dat is homo worden.
Maar dan is het meer fysiek afzien dan mentaal en dat zie ik precies ook niet zitten.

Kom kom, toxisch is het. Knoop dat maar in uw oren. Wij zullen wel wel beslissen wat goede relaties zijn en welke niet![]()
Als ik zat thuiskom heb ik ook maar 5 pintjes gedronken. Best dat ze niet weet dat ik een dubbelleven heb met een vrouw en 2 kinderen 50 km verder.dingen ontkennen die glashelder zijn, ik catalogeer dat gewoon onder liegen.
En als men daar al over liegt?

Wat heeft glashelder hier nu weer met te maken?dingen ontkennen die glashelder zijn, ik catalogeer dat gewoon onder liegen.
En als men daar al over liegt?
't Is misschien een mentale vorm van S&M.Wat heeft glashelder hier nu weer met te maken?

Playboy!Ondertussen nagevraagd waarom ze zo boertig was bij die serveerster. Blijkbaar was ik te lang aan het kijken naar haar en ze dacht dat ik erop aant geilen was.
Terwijl ik enkel aant kijken was om oogcontact te zoeken zodat we konden bestellen![]()
Toxische relatie i.m.h.o. je komt er nog wel achter maar de uitkomst weet ik nu al.Ondertussen nagevraagd waarom ze zo boertig was bij die serveerster. Blijkbaar was ik te lang aan het kijken naar haar en ze dacht dat ik erop aant geilen was.
Terwijl ik enkel aant kijken was om oogcontact te zoeken zodat we konden bestellen![]()
Haha ja dit doet mij hieraan denken.Ondertussen nagevraagd waarom ze zo boertig was bij die serveerster. Blijkbaar was ik te lang aan het kijken naar haar en ze dacht dat ik erop aant geilen was.