Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Ik weet zijn verhaal niet, dus geen idee waarom hij bij scheiden ze niet onder zijn hoede kan krijgen. (want scheiden lijkt mij wel het beste)
Omdat hij niet in België woont maar in een land waar het gerecht er nog steeds van uit gaat dat de moeder de beste ouder is en vaders bij voorbaat als incompetente klunzen gezien worden als het op ouderschap aan komt.

Het humeur van "die van ons" is de laatste tijd beneden alle pijl door stress op het werk. Doet vaak slecht gezind.
En dan heb ik gisteren eens iets half-slechtgezind gezegd, nu is het hier nog altijd beeld zonder klank :unsure:

Vanuit de situatie van kind dat een vader had die geregeld zijn moeder bedroog:
Als je de intentie hebt om uw partner te bedriegen, wees dan man genoeg om eerst de stap te zetten om uit elkaar te gaan.
Dat is gewoon een kwestie van respect voor de andere persoon in de relatie + voor uw kinderen.

In andere posts stond er ook dat zijn vrouw wel nog wou vrijen met hem, dus helemaal niets krijgen thuis was niet aan de orde.

I.v.m. psychologische problemen van de partner en dat als rechtvaardiging zien om vreemd te gaan: dat zal de psychologische problemen niet verbeteren hé, integendeel.

Vanuit de situatie van kind dat een vader had die geregeld zijn moeder bedroog:
Als je de intentie hebt om uw partner te bedriegen, wees dan man genoeg om eerst de stap te zetten om uit elkaar te gaan.
Dat is gewoon een kwestie van respect voor de andere persoon in de relatie + voor uw kinderen.

In andere posts stond er ook dat zijn vrouw wel nog wou vrijen met hem, dus helemaal niets krijgen thuis was niet aan de orde.

I.v.m. psychologische problemen van de partner en dat als rechtvaardiging zien om vreemd te gaan: dat zal de psychologische problemen niet verbeteren hé, integendeel.

Maar dit heeft toch helemaal niets te maken met 'man genoeg zijn'?
Kerel heeft aangegeven dat zijn kinderen anders aan zijn (ex)vrouw worden toegewezen en zij is mentaal helemaal fact ap. Of tenminste behoorlijk fact ap.

Ik vind hem meer dan man genoeg om voor het welzijn van zijn kinderen met zo'n gedrocht te leven. Vind het oprecht knap.
Mss moet je maar niet zo snel oordelen.
Het is altijd gemakkelijk om van aan de zijlijn zo'n dingen te roepen tot jezelf in die shit terechtkomt dan ga je janken.

Maar dit heeft toch helemaal niets te maken met 'man genoeg zijn'?
Kerel heeft aangegeven dat zijn kinderen anders aan zijn (ex)vrouw worden toegewezen en zij is mentaal helemaal fact ap. Of tenminste behoorlijk fact ap.
Ik vind hem meer dan man genoeg om voor het welzijn van zijn kinderen met zo'n gedrocht te leven. Vind het oprecht knap.
Je hoort enkel zijn versie hier, dat is tricky om daar dan een volledig oordeel over te vellen.
Mijn vader bedroog mijn moeder ook: afhankelijk van welke kant je hoorde was ofwel mijn vader ofwel mijn moeder een enorme duts en de andere partij de baarlijke duivel.

Mss moet je maar niet zo snel oordelen.
Op basis van zijn posts heb ik daar idd een oordeel over.
Een tweede kind maken als het al barslecht gaat bijvoorbeeld. Shit happens, maar dat was wel vermijdbare shit.
Ook is hij of zijn vrouw hier niet het grote slachtoffer, dat zijn de kinderen die in de door hen gecreëerde rotsituatie moeten opgroeien.

En ja, algemeen beschouwd vind ik het beter om uit elkaar te gaan en uw partner niet te bedriegen.
Iemand anders mag gerust een andere mening hebben op dat vlak. Maar dacht eigenlijk dat we daar hetzelfde over dachten, want je zei in een andere post dat je uw partner eigenhandig zou castreren mocht hij ooit vreemdgaan. :biglaugh:

Richtlijn
Zoals in de openingspost wordt aangehaald dient deze thread in de eerste plaats als "ventilatiekanaal" om eens te kunnen uitrazen over je partner zonder per se dieper op problemen te willen ingaan. In het geval waar het hierboven over gaat, werd een post uit een andere thread erbij gehaald om sommige ergernissen hier in vraag te stellen. Dat kan een ander licht op de situatie werpen, maar het past niet in de "geest" van deze thread. De poster heeft ook eerder al zijn situatie hier geduid en gereageerd op de opmerkingen die werden gemaakt, dus het lijkt me fair om nu hier niet meer verder over door te blijven gaan.

En ik die dacht dat vrouwen konden zagen.. De vrouwen lijken me hier nog het redelijkst van al.

Stop nu eens allemaal met doordrammen en zagen en post gewoon funny ergernissen.

ALTIJD TE LAAT ZIJN. :angry:

Ik heb ooit eens een onderzoek gelezen (OK, ik heb een krantenkop gelezen dat beweerdelijk naar een onderzoek verwees) dat mannen x-aantal dagen van hun leven kwijt zijn aan het wachten op hun betere wederhelft in alle mogelijke alledaagse situaties. :unsure:

Met vrienden afgesproken? WIJ ZIJN TE LAAT.

Op restaurant gereserveerd om 20u? 20u30 zal de tafel er ook nog wel zijn zeker?

Boodschappen doen voor 11u? Oei, is het al 13u?

Etc.

ELKE KEER OPNIEUW.

Terwijl ze voor haar werk WEL ALTIJD STIPT OP TIJD IS. :wallbash:

Ik beken dat ik wel moest zoeken naar een ergernis, want afgezien daarvan is mijn Roemeense deerne de perfectie zelve.

Hoe ver ga je als je boos bent?
Ik roep veel, gooi weleens met iets (geen zware of scherpe voorwerpen) en ga schelden in talen die ik niet eens spreek.
Mijn ex heeft me voor die reden keertje de auto uit geknikkerd. :unsure: Heb toen een taxi gebeld haha was een relatie met veel vuurwerk maar als ik nu eens ruzie heb met mijn man dieuwt die een middelvinger ik mijn gezicht maar als hij me echt wilt kloten dan neemt hij mijn knot vast en doet hij alsof het een stuur van een wagen is en dan doet hij daar zo'n achterlijke vroem vroem geluidjes bij.
Haat dat zo erg hé.:sop:

Van zodra de film of serie begint, begint die van mij chips te halen, dan drank, dan telefoon, dan de was in de droogkast steken…
Op de duur zet ik de film maar af

Van zodra de film of serie begint, begint die van mij chips te halen, dan drank, dan telefoon, dan de was in de droogkast steken…
Op de duur zet ik de film maar af
dat is nog ergerlijker dan dat ze moeten gaan pissen telkens dat de film aan zijn ontknoping komt.

Hoe ver ga je als je boos bent?
Ik roep veel, gooi weleens met iets (geen zware of scherpe voorwerpen) en ga schelden in talen die ik niet eens spreek.
Mijn ex heeft me voor die reden keertje de auto uit geknikkerd. :unsure: Heb toen een taxi gebeld haha was een relatie met veel vuurwerk maar als ik nu eens ruzie heb met mijn man dieuwt die een middelvinger ik mijn gezicht maar als hij me echt wilt kloten dan neemt hij mijn knot vast en doet hij alsof het een stuur van een wagen is en dan doet hij daar zo'n achterlijke vroem vroem geluidjes bij.
Haat dat zo erg hé.:sop:
voor alle duidelijkheid: uw knot dat is toch uw haar dat samenzit in een bolleke he.

Wtf is PMSL.. Ben jij niet te oud om generatie X afkortingen te gebruiken? Onze afkortingen zijn gestrand op lol, fml, poidh en Yolo. Alles daarachter zijn we te oud voor.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan