Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is bewezen in onder andere Mythbusters dat je niet ziek wordt van nat te zijn en wind, maar van virussen in de lucht die meer aanwezig zijn bij sommige seizoenen.
Hier nog een ander artikel:
Don’t go out with that wet hair!” Most of us heard this advice growing up, from a parent or someone who insisted that exposure to cold weather or a sudden chill could cause us to catch a cold, or worse!
In truth, it is bacteria and viruses, not the weather, that cause infections such as the common cold , influenza (the flu) , or pneumonia
Bron: Winchester Hospital
Conclusie, zet gerust het raam van uw zoontje open en leg uw vrouw uit dat haar oudewijvenverhaal fout is.
Echt man, eeuwig respect dat gij dat poogt vol te houden voor uw kinderen.Bedankt, maar mij hoef je niet te overtuigen. Ik ben daar reeds van op de hoogte. Ik heb al genoeg argumenten aangehaald en links gedeeld, maar die conservatieve, grootmoederlijke zienswijze zit erin vastgekoekt.
Aan terrorisme!En aan wat stoor jij je in je relatie![]()
sekswerkers topic, zal de post aanpassenIk heb niks gelezen over bedriegen (?), dus geen idee daarover.
Maar doet er zelfs niet toe... die situatie is sowieso meelijwekkend voor de kinderen imo. Zoals Zantas zijn vrouw beschrijft (twee kanten aan een verhaal natuurlijk) is al niet erg gezond, en ouders die elkaar niet kunnen uitstaan is evenmin gezond...
Ik moet zeggen dat Zantas zijn al jarenlang bedriegen van zijn vrouw (cfr sekswerkers topic) zijn posts in dit topic wel in een ander licht plaatst. Ik heb alleen maar medelijden met die kinderen eigenlijk
Uiteraard is het beledigend..
Oh het is niet geplaatst puur om beledigend te zijn maar ik heb geen probleem om te zeggen dat ik mensen die hun partner bedriegen van het laagste dat er rond loopt vind. Dat is niet persoonlijk tegen over u, dat is voor al dat soort 'mensen'.Misschien kunt ge uw belediging ook toelichten? Als ge toch persoonlijk gaat worden, doe het dan ineens een beetje onderbouwd in plaats van te trollen.
Aangezien ge aangeeft dat ge de post plaatst puur om te beledigen, heb ik die ook gereport.
Oh het is niet geplaatst puur om beledigend te zijn maar ik heb geen probleem om te zeggen dat ik mensen die hun partner bedriegen van het laagste dat er rond loopt vind. Dat is niet persoonlijk tegen over u, dat is voor al dat soort 'mensen'.
Niet iedereen is gelukkig getrouwd en zelfs niet iedereen is in de mogelijkheid om te scheiden (zeker als er kinderen in het spel zijn). Ik denk dat ge veel te weinig empathisch reageert en te veel vanuit uw eigen referentiekader.Oh het is niet geplaatst puur om beledigend te zijn maar ik heb geen probleem om te zeggen dat ik mensen die hun partner bedriegen van het laagste dat er rond loopt vind. Dat is niet persoonlijk tegen over u, dat is voor al dat soort 'mensen'.
.Oh kom aan hij heeft letterlijk gezegd dat hij er maar zonder condoom op gekropen is terwijl hij goed wist dat ze niks van anticonceptie gebruikte. Als je geen kinderen wil is dat een domme beslissing, geen ongeluk, geen falende anticonceptie.maal falen. Eens de vrouw zwanger is, heeft een man daar absoluut NIETS meer over te zeggen. Ik zou de mannen geen eten willen geven die tegen hun wil in papa zijn geworden.. Door falende anticonceptie, bedrog waarbij de partner wél dacht dat er anticonceptie werd gebruikt maar dat achteraf toch niet het geval blijkt, door foutieve methodes (voor het zingen de kerk uit gaan, "bij de eerste keer seks voor een vrouw kan je niet zwanger worden", enkel 3 dagen middenin je cyclus kan je zwanger worden,....)
Nee, je betaalt iemand om te poetsen, niet om op te ruimen. Tenzij de poetsvrouw voldoende krijgt.Mijn vrouw is van het type: we moeten opruimen want de poetsvrouw komt.
Ik heb nooit begrepen waarom, want we betalen daar iemand voor.
Ja maar, zijn vrouw moet het maar te weten komen en privé detective inhuren. Dan is hij zijn kinderen helemaal kwijt.En ik vermoed dat Zantas in die laatste situatie zit. Hij heeft al heel duidelijk aangegeven dat de enige reden waarom hij ginder blijft, de kinderen zijn en de onbestaand kans dat hij ze onder zijn hoede zou krijgen. Naast medelijden heb ik daar toch ook wel respect voor. Het is een absolute rotsituatie waarin hij, op zijn manier, het beste ervan probeert te maken.