Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Same hier eigenlijk. Zo'n hele lijst van dingen die we moeten meenemen, opgedeeld per categorie (bv. kledij, speelgoed, persoonlijke hygiëne ...) en dat heeft ze geplastificeerd. Dan telkens met een stift doorstrepen en achteraf weer weghalen zodat het hergebruikt kan worden. Op zich wel handig en ik moet niet te veel nadenken :ROFLMAO:
Doet ze dat ook tijdens het liefdesspel?

Sinds april 2 airco units laten bijhangen in de kamers boven dus nu in elke slaapkamer en beneden een airco unit

Met die hittegolf hebben ze opgestaan, nu is het blijkbaar beter om met de ramen open te slapen..
Dus boven alles groot open en beneden schuiframen open voor "een tocht te creëren" en dat is frisse lucht en zuurstof

Bijgevolg ben ik al 2 nachten vroeg wakker bij zonsopgang want vollebak licht binnen.
Heb ik zo'n slaapmasker opgezet.

Afgelopen nacht rond half 3 een gigantische knal in huis, teveel tocht.. één van de slaapkamer deuren dicht gewaaid.
Men hart heeft 4 slagen gemist denk ik en klaar wakker in bed

Mja ey, we hebben frisse koele lucht in huis 🙄

Was eens enkele dagen weg om nabij 't Witte Huis te logeren van @TRUMP in m'n appartement, terwijl madame in m'n moeke haar huis woont, maae kon ze de blauwe zak en het karton niet buiten zetten zondagnacht of maandagochtend. Mogen we weer eens 2 weken wachten op de volgende ophaling en staat dat hier in de garage. Lui vrouwmens die niks anders meer kan doen dan voor ons kind te zorgen... :rolleyes:

Same hier eigenlijk. Zo'n hele lijst van dingen die we moeten meenemen, opgedeeld per categorie (bv. kledij, speelgoed, persoonlijke hygiëne ...) en dat heeft ze geplastificeerd. Dan telkens met een stift doorstrepen en achteraf weer weghalen zodat het hergebruikt kan worden. Op zich wel handig en ik moet niet te veel nadenken :ROFLMAO:
Ik heb ook een checklist op gsm wanneer ik vertrek.
Is handig, gewoon alles snel overlopen, zero stress en nooit dingen vergeten.

Ik vind dat wel leuk hoe liefdevol je over haar praat.
Er vliegen langs beide kanten wel eens verwijten, hoor. Ik ventileer hier misschien 0,0001%, zij doet dat bij haar vriendinnen, klassiek verhaal.
Maar het blijft ongelooflijk hoeveel tijd een kind opslorpt. Dat ene taakje van vijf minuten, een blauwe zak buiten zetten, lijkt ineens onmogelijk geworden.

En ja, naast een hele dag met de kleine bezig zijn, gaat er ook heel wat tijd naar webshops en YouTube. Het is niet dat ze geen tijd had.
Met die temperaturen die eraan komen gaat dat hier in de garage alleszins een fantastisch gezellige geurmix worden.

Dat is maar zo tot ze hier weer eens verschijnt.
Hoe zou het, compleet ongerelateerd, nog zijn met mythbusteress?
Trouwens, ik heb het bijna uitgemaakt met een gast die elke dag urenlang op dit forum zit, toen ik erachter kwam dat hij al die jaren een hoop eenzijdige mythen over mij en over ons schrijft. 💩 Zijn belangrijkste reden om zich te rechtvaardigen was anonimiteit... Ja, anonimiteit, vooral bij barbecues of frietmeetings.

Er vliegen langs beide kanten wel eens verwijten, hoor. Ik ventileer hier misschien 0,0001%, zij doet dat bij haar vriendinnen, klassiek verhaal.
Maar het blijft ongelooflijk hoeveel tijd een kind opslorpt. Dat ene taakje van vijf minuten, een blauwe zak buiten zetten, lijkt ineens onmogelijk geworden.

En ja, naast een hele dag met de kleine bezig zijn, gaat er ook heel wat tijd naar webshops en YouTube. Het is niet dat ze geen tijd had.
Met die temperaturen die eraan komen gaat dat hier in de garage alleszins een fantastisch gezellige geurmix worden.
Ik merk dat er vaak een verschillende interpretatie bij beide partners is van wat wie allemaal exact doet met oplopende frustraties, onderling onbegrip en hier uiteindelijk een relatiebreuk. Mijn expartner had ook zoiets van ‘komaan niet overdrijven, hoeveel tijd kan er in een baby/peuter kruipen, ik zie genoeg pakjes van webshops toekomen en je werkt 4/5e’.
Realiteit was dat meneer had gekozen hoor een job 60km van huis waarvoor hij voor 7u de baan op was en pas om 18u30/19u thuis komt terwijl de crèche 4 dagen per week open is van 7 tot 17u. Dus ik mocht mij dubbelplooien om kind op tijd klaar te krijgen, 8u werken komt neer op 10u met werk bezig als je verplaatsingen en middagpauze meerekent, altijd haasten om op tijd kind op te halen. Op thuiswerkdagen (en 4/5e dag tijdens dutje kind) tijdens de middagpauze voor 2 dagen koken met lunchboterham in uw hand achter het fornuis, zodat als kind (en expartner) thuis komt er altijd vers eten klaarstaat dat maar moet opgewarmd worden. En dan moeten er met kleintjes natuurlijk ook massa wasmachines gedraaid worden, continu geloop en geregel rond ziekte, zorgen dat alle voorraden aangevuld zijn en dan spreken we nog niet over het huishouden zelf. Hij had dat kind, los van de funpart op de materniteit, nog nooit een bad gegeven. Elke nacht deed ik volledig alleen want meneer moest er vroeg uit voor een lange werkdag.

Meneer was misnoegd als een zondag doorbrengen op zijn koersfiets of een zaterdagnacht uitgaan om hele zondag in zijn bed te bekomen niet kon. Zonder te beseffen wat hij al heel de werkweek van mij verlangde?
Nu bij de financiële vorderingen voor de rechtbank blijkt dat merendeel van die online pakjes bestellingen pampers en babyverzorgingsproducten zijn. En ja ook babykledij want los van het feit dat online alles goedkoper is geraak ik ook fysiek amper in een kruidvat/h&m etc.

En dat is de frustraties die ik bij veel koppels hoor.
Voor mij persoonlijk lijkt het alsof ik vandaag, nu ik er echt alleen voor sta met het kind zoveel meer tijd en ruimte heb. De mentale druk van verwijten/frustraties/ eisen van hoe de zaken naar zijn wens moesten gebeuren zijn weggevallen. Ben vrij zeker dat had ik blijven de voeten van onder mijn lijf lopen zonder enige appreciatie, dat ik op den duur gecrasht was :).
Hij deed zeker ook dingen in het huishouden (vooral alles buiten rondom het huis, het vuilnis, boodschappen zaterdagochtend) maar in de ratrace ben je zo gevangen in uw eigen verantwoordelijkheden dat je wat de andere doet gaat minimaliseren.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan