Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Same hier eigenlijk. Zo'n hele lijst van dingen die we moeten meenemen, opgedeeld per categorie (bv. kledij, speelgoed, persoonlijke hygiëne ...) en dat heeft ze geplastificeerd. Dan telkens met een stift doorstrepen en achteraf weer weghalen zodat het hergebruikt kan worden. Op zich wel handig en ik moet niet te veel nadenken :ROFLMAO:
Doet ze dat ook tijdens het liefdesspel?

Sinds april 2 airco units laten bijhangen in de kamers boven dus nu in elke slaapkamer en beneden een airco unit

Met die hittegolf hebben ze opgestaan, nu is het blijkbaar beter om met de ramen open te slapen..
Dus boven alles groot open en beneden schuiframen open voor "een tocht te creëren" en dat is frisse lucht en zuurstof

Bijgevolg ben ik al 2 nachten vroeg wakker bij zonsopgang want vollebak licht binnen.
Heb ik zo'n slaapmasker opgezet.

Afgelopen nacht rond half 3 een gigantische knal in huis, teveel tocht.. één van de slaapkamer deuren dicht gewaaid.
Men hart heeft 4 slagen gemist denk ik en klaar wakker in bed

Mja ey, we hebben frisse koele lucht in huis 🙄

Was eens enkele dagen weg om nabij 't Witte Huis te logeren van @TRUMP in m'n appartement, terwijl madame in m'n moeke haar huis woont, maae kon ze de blauwe zak en het karton niet buiten zetten zondagnacht of maandagochtend. Mogen we weer eens 2 weken wachten op de volgende ophaling en staat dat hier in de garage. Lui vrouwmens die niks anders meer kan doen dan voor ons kind te zorgen... :rolleyes:

Same hier eigenlijk. Zo'n hele lijst van dingen die we moeten meenemen, opgedeeld per categorie (bv. kledij, speelgoed, persoonlijke hygiëne ...) en dat heeft ze geplastificeerd. Dan telkens met een stift doorstrepen en achteraf weer weghalen zodat het hergebruikt kan worden. Op zich wel handig en ik moet niet te veel nadenken :ROFLMAO:
Ik heb ook een checklist op gsm wanneer ik vertrek.
Is handig, gewoon alles snel overlopen, zero stress en nooit dingen vergeten.

Ik vind dat wel leuk hoe liefdevol je over haar praat.
Er vliegen langs beide kanten wel eens verwijten, hoor. Ik ventileer hier misschien 0,0001%, zij doet dat bij haar vriendinnen, klassiek verhaal.
Maar het blijft ongelooflijk hoeveel tijd een kind opslorpt. Dat ene taakje van vijf minuten, een blauwe zak buiten zetten, lijkt ineens onmogelijk geworden.

En ja, naast een hele dag met de kleine bezig zijn, gaat er ook heel wat tijd naar webshops en YouTube. Het is niet dat ze geen tijd had.
Met die temperaturen die eraan komen gaat dat hier in de garage alleszins een fantastisch gezellige geurmix worden.

Dat is maar zo tot ze hier weer eens verschijnt.
Hoe zou het, compleet ongerelateerd, nog zijn met mythbusteress?
Trouwens, ik heb het bijna uitgemaakt met een gast die elke dag urenlang op dit forum zit, toen ik erachter kwam dat hij al die jaren een hoop eenzijdige mythen over mij en over ons schrijft. 💩 Zijn belangrijkste reden om zich te rechtvaardigen was anonimiteit... Ja, anonimiteit, vooral bij barbecues of frietmeetings.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan