Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Check! Beroepsmisvorming heeft zo zijn voordelen. Ik moet er gewoon op letten dat ik haar systeem niet verstoor. Go with the flow.Dat moet een leerkracht zijn![]()
Inderdaad. Elk nadeel heb zijn voordeel dus gewoon volgen hoeft niet altijd negatief te zijnCheck! Beroepsmisvorming heeft zo zijn voordelen. Ik moet er gewoon op letten dat ik haar systeem niet verstoor. Go with the flow.

Doet ze dat ook tijdens het liefdesspel?Same hier eigenlijk. Zo'n hele lijst van dingen die we moeten meenemen, opgedeeld per categorie (bv. kledij, speelgoed, persoonlijke hygiëne ...) en dat heeft ze geplastificeerd. Dan telkens met een stift doorstrepen en achteraf weer weghalen zodat het hergebruikt kan worden. Op zich wel handig en ik moet niet te veel nadenken![]()
Met een Flink zo! sticker op het einde van het spel.Doet ze dat ook tijdens het liefdesspel?
Het zijn stempels tegenwoordig. Wel iets moeilijker weg te krijgen nadien.Met een Flink zo! sticker op het einde van het spel.

Niet te vergeten, zuurstof. Als je hart 4 slagen verder tikt, is dat net belangrijk.Mja ey, we hebben frisse koele lucht in huis![]()
Sebiet moet ik ze nog gelijk gaan geven ookNiet te vergeten, zuurstof. Als je hart 4 slagen verder tikt, is dat net belangrijk.

Zover wil ik ook niet gaan. Het moet nog leefbaar blijven.Sebiet moet ik ze nog gelijk gaan geven ook![]()