Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

De continue discussie over form > function langs haar kant.. We zijn nu aan het bouwen en over alles wat design is heeft ze een heel uitgesproken mening en (dure) smaak.
Maar als ik dan wat wachtleidingen extra wil voorzien naar de tuin ofzo staat ze op haar achterste poten want "da's wel onnodig geld eh"

Terwijl de spotjes of weetikveel wat voor mijn part nog wel een jaar kunnen wachten, eerst de structurele dingen die je nooit meer aanpast nadat je erin bent gaan wonen.

Jamaar structurele dingen zie je niet op een foto, zo snel mogelijk een matcha in die nieuwe keuken posten op Instagram, dat willen we!

Volgende voorbeeld van het zichzelf (en mij) enorm moeilijk te maken.. Vandaag is een gewone werkdag voor mij, maar

- Collega zijn auto staat bij ons voor de deur met platte band. Ik had gezegd "Laat maar staan, als vab komt dan rij ik even op en af om u op te pikken"

- Vandaag is ook het verjaardagsfeestje van ons nichtje waar we naartoe moeten

Intussen heeft zij dan de belofte gemaakt blijkbaar aan de mama van haar petekind (en zijn broer) dat die vandaag mochten langskomen.

Uiteraard ist nu al de ganse ochtend paniek van VAB ging er al voor 9u zijn en ze moet nog wat werk verzetten voor haar werk

Wie kon het denken dat dat in het 100 zou lopen..

Kunt ge muzikaal gecatfished worden door uw partner?

Toen we mekaar leren kennen, metalfan, ging naar optredens, festivals...

We zijn 14 jaar later en was ze zojuist liedjes van Jelle Cleymans aan het meekwelen.

Kunt ge muzikaal gecatfished worden door uw partner?

Toen we mekaar leren kennen, metalfan, ging naar optredens, festivals...

We zijn 14 jaar later en was ze zojuist liedjes van Jelle Cleymans aan het meekwelen.

De mijne had 20y chiro ervaring. Je zou denken dat die wat avontuurlijk zijn en in een tent kunnen slapen zonder drama.

De eerste reis dat we met de tent doen is ze na 10 minuten aant bleiten dat er een spinnetje in de tent kruipt... En nog eens 10 min later dat een slaapzak niet goed ligt.... :cheer:

Ook serieus in t zak gezet.

De mijne had 20y chiro ervaring. Je zou denken dat die wat avontuurlijk zijn en in een tent kunnen slapen zonder drama.

De eerste reis dat we met de tent doen is ze na 10 minuten aant bleiten dat er een spinnetje in de tent kruipt... En nog eens 10 min later dat een slaapzak niet goed ligt.... :cheer:

Ook serieus in t zak gezet.
Je was duidelijk meer op zoek naar een scout. Dan had ze een hudo gesjord naast de tent. Die van de chiro vraagt zich af waarom er niet gewoon een jeugdverblijf gehuurd kon worden.

Die crossfit adoratie van mijn wederhelft....
Toch weer een confronterend momentje gehad in de badkamer daarnet.
Gebeitelde buikspieren vs een pensje...

Ik ben jaloers! 😭

Die crossfit adoratie van mijn wederhelft....
Toch weer een confronterend momentje gehad in de badkamer daarnet.
Gebeitelde buikspieren vs een pensje...

Ik ben jaloers! 😭
Zou denken dat een fitte madam alleen maar voordelen heeft....

De mijne is weinig sportief, en klagen als ik langer dan 2u ga fietsen.

En née, niet gelijk de General, echt fietsen 😜

Die specifiek om onze hoek? Of crossfit in het algemeen?
Algemeen wel, in de 'grotere' fitness wereld wordt daar wat op neergekeken.
Weinig sympathiek voor mensen die geld vragen om de naam crossfit te dragen en dan vragen om je maximale gewicht dat je kan heffen zoveel mogelijk te heffen binnen een minuut.

Die specifiek om onze hoek? Of crossfit in het algemeen?
Crossfit heeft de naam om bij momenten als een sekte over te komen. Zeker in de VS is dat nogal zo. Zuiver de "sport" zelf heeft zover ik weet een vrij hoog % van blessures, omdat mensen in groepsverband worden aangespoord voorbij hun limieten te gaan. Dit vaak dan met zeer technische bewegingen uit het Olympisch Gewichtheffen, die mensen die effectief die sport beoefenen net altijd perfect proberen uit te voeren i.p.v. een groot aantal herhalingen te doen.

Daar komt dan nog bij dat het een model heeft waar je je enkel "crossfit" mag noemen als je veel franchisekosten betaalt en dure coachingcursussen volgt. Die opleiding krijgt ook vaak de kritiek van totaal niet degelijk te zijn en vooral gericht op geld verdienen, wat het beeld versterkt van een crossfitcoach die zijn groep mensen in de vernieling laat "trainen" en waarvan iedereen dan denkt dat ze goed bezig zijn want ze zijn kapot.

En ondertussen doen ze ook "crossfit games", waarmee ze heel hard hun imago willen versterken van "allerbeste sport", terwijl voor mensen met enige kennis van zaken het duidelijk dat heel het podium zwaar gedopeerd is. Maar de organisatie zelf (dus niet WADA) zou dopingtesten afnemen, en af en toe wordt er eens iemand opgeoffered dus ze pretenderen clean te zijn (ik nodig je uit Tia-Clair Toomy eens op te zoeken).

Voor mij is dat gewoon het huwelijk van de sowieso al rotte "fitnesscultuur" met extreme marketing, maar positief is wel dat hierdoor meer mensen interesse krijgen in allerhande krachtsporten.

Laatst bewerkt:
Crossfit heeft de naam om bij momenten als een sekte over te komen. Zeker in de VS is dat nogal zo. Zuiver de "sport" zelf heeft zover ik weet een vrij hoog % van blessures, omdat mensen in groepsverband worden aangespoord voorbij hun limieten te gaan. Dit vaak dan met zeer technische bewegingen uit het Olympisch Gewichtheffen, die mensen die effectief die sport beoefenen net altijd perfect proberen uit te voeren i.p.v. een groot aantal herhalingen te doen.

Daar komt dan nog bij dat het een model heeft waar je je enkel "crossfit" mag noemen als je veel franchisekosten betaalt en dure coachingcursussen volgt. Die opleiding krijgt ook vaak de kritiek van totaal niet degelijk te zijn en vooral gericht op geld verdienen, wat het beeld versterkt van een crossfitcoach die zijn groep mensen in de vernieling laat "trainen" en waarvan iedereen dan denkt dat ze goed bezig zijn want ze zijn kapot.

En ondertussen doen ze ook "crossfit games", waarmee ze heel hard hun imago willen versterken van "allerbeste sport", terwijl voor mensen met enige kennis van zaken het duidelijk dat heel het podium zwaar gedopeerd is. Maar de organisatie zelf (dus niet WADA) zou dopingtesten afnemen, en af en toe wordt er eens iemand opgeoffered dus ze pretenderen clean te zijn (ik nodig je uit Tia-Clair Toomy eens op te zoeken).

Voor mij is dat gewoon het huwelijk van de sowieso al rotte "fitnesscultuur" met extreme marketing, maar positief is wel dat hierdoor meer mensen interesse krijgen in allerhande krachtsporten.
Ik wil het niet weten als mijn madam een clean and jerk doet. Dat kan toch zo snel verkeerd aflopen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan