Str8_6
Well-known member
idem voor met een vochtige dweil de toer doen.hoe vaak kan een huis gestofzuigd moeten worden ?
het juiste antwoord is voor alle duidelijkheid : minstens 4 keer.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idem voor met een vochtige dweil de toer doen.hoe vaak kan een huis gestofzuigd moeten worden ?
het juiste antwoord is voor alle duidelijkheid : minstens 4 keer.
Ah omschrijft ze dat zo als jullie gaan wandelen?idem voor met een vochtige dweil de toer doen.

Ah ze zijn er... Niet.
Vooral ambetant gezien uw huis meestal terug vuil is tegen dat het bezoek vertrektOk, het moet proper zijn, maar met een beetje rommel is op zich niets mis mee. Een huis is tenslotte om te leven.
Met mijn ex was het vooral ik die daarover stresste. In de zin van schaamte over hoeveel rommel er in hopen op de grond/kasten/... lag. Gelukkig is miss hoarder intussen de deur uit en heb ik heel dat boeltje opgekuist.Waarom moeten vrouwen altijd stressen als er bezoek langskomt. Het gaat om vrienden, familie,... en dan moet heel de living 100% kraaknet opgeruimd zijn, gestofzuigd,... Ok, het moet proper zijn, maar met een beetje rommel is op zich niets mis mee. Een huis is tenslotte om te leven.
Omdat het vaak (zeker in het geval van familie) de vrouw is die erop aangekeken wordt als het vuil ligt. Dat zal bij veel mensen misschien niet meer zo zijn nu, maar ze zijn wel nog zo opgevoed.Waarom moeten vrouwen altijd stressen als er bezoek langskomt. Het gaat om vrienden, familie,... en dan moet heel de living 100% kraaknet opgeruimd zijn, gestofzuigd,... Ok, het moet proper zijn, maar met een beetje rommel is op zich niets mis mee. Een huis is tenslotte om te leven.
Ook altijd leuk is om, als ze vollen bak aan het opruimen is, naar het venster te gaan en dan luid te zeggen.![]()
Zoveel volk krijgen wij niet over de vloer en als er toch volk langs komt is er een bijna 100% garantie dat het topic op een bepaald moment land op "de mannen doen NIKS in het huishouden"Omdat het vaak (zeker in het geval van familie) de vrouw is die erop aangekeken wordt als het vuil ligt. Dat zal bij veel mensen misschien niet meer zo zijn nu, maar ze zijn wel nog zo opgevoed.
(écht niet waar voor alle duidelijkheid). Dus denk niet dat dat hier echt de reden is, nochtans staat mijn vrouw ook altijd te flippen als er volk komt. Soms zegt ze tegen mijn Ma "Ja, sorry dat het hier niet proper is" en dan kijkt mijn Ma zo eens rond en zegt ze "Tcho, als da er bij ons zo uit ziet dan kuis ik die week zelfs nie" 
Ah, das dus overal zo. Good to know.Zoveel volk krijgen wij niet over de vloer en als er toch volk langs komt is er een bijna 100% garantie dat het topic op een bepaald moment land op "de mannen doen NIKS in het huishouden"![]()
![]()

Misschien eens overwegen een robotstofzuiger aan te schaffen?per uur / dag / week / maand of jaar?
Hoezo? Kan zij niet rijden/heeft ze geen auto?Hier zit het er weer op omdat ik Mrs. Pan en de kinderen niet op woensdagnamiddag om 3u ergens kan oppikken.
Het feit dat ik moet werken, op kantoor op een uur rij-afstand en meetings heb, is blijkbaar geen goed argument.
Straks zal ik het weer moeten horen dat zij altijd op woensdagnamiddag voor de kinderen moet zorgen.
(ik werk voltijds, zij halftijds)
Nee (dat is nog een extra ergernis erbij)Hoezo? Kan zij niet rijden/heeft ze geen auto?
Wanneer is ze jarig? Doe haar een theoretisch rijexamen cadeau?Nee (dat is nog een extra ergernis erbij)
Als ze geen rijbewijs heeft, tijd om er één te halen hè. Als ze wel een rijbewijs heeft maar geen auto, kijken voor een goedkoop tweedehandsje. Of zie ik het allemaal te simplistisch?Nee (dat is nog een extra ergernis erbij)

Heb er hier ook zo een rondlopen zonder rijbewijs, je ziet het te simplistisch.Als ze geen rijbewijs heeft, tijd om er één te halen hè. Als ze wel een rijbewijs heeft maar geen auto, kijken voor een goedkoop tweedehandsje. Of zie ik het allemaal te simplistisch?![]()
Rijbewijs halen wordt nochtans algemeen aanvaard als zijnde vrij simpelHeb er hier ook zo een rondlopen zonder rijbewijs, je ziet het te simplistisch.

Met mijn ex was dat hetzelfde gedoe. Na een hele dag vergaderingen, teamsmeetings en mentaal intensief werk durfde ik al eens groggy in de zetel ploffen, al zeker op de dagen dat zij niet moest werken. Dan maar elke keer opnieuw gezaag dat ik toch ook maar een hele dag op een stoel had gezeten.Zij zat zich toen thuis te vervelen (horeca), en ik zat toch maar voor de PC, dus werken was dat niet. Ook eens een serieuze discussie over gehad.