Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Schat, wat wil je eten vanavond?

Vrouw: 't Is al gelijk!'

*noemt 5 verschillende gerechten, 3 take aways en stelt voor om eventueel de BBQ in gang te blazen*

Vrouw: 'Ah neen, die liever niet.'

'Wat wil JIJ graag eten?'

Vrouw: 'Jij kiest, verras me maar eens' :)

Ok! Komt in orde. :help:

Ik krijg hier meestal carte blanche voor het eten.

lege flessen of verpakkingen niet meteen weg gooien.
dat gaat van lege wc papier rollen waar geen blaadjes meer aan hangen,
tot tandpasta en douche gel.

Ik ben zo iemand net het omgekeerde:
Als ik zie dat morgen PMD ophaling is bv, ga ik de avond voordien snel nog eens mijn toer doen, om te zien of er nergens geen drankflessen meer staan waar nog een klein klikje in is, of de melk verpakking checkt om te zien of die niet zo goed als leeg zijn, om die toch maar nog te kunnen meegeven.

Ik weet het, tis puur psychologisch, er is elke week wel PMD ophaling, maar toch.
Het is wel hatelijk als je in de douche staat, en je bent nat en wil die fles grijpen en merkt dat die leeg is.... maar ja.

Bijna al 2 jaar samen, ondertussen ook samenwonend. Dus ik kan hier al een behoorlijke lijst maken.

Kauwgommen eten in bed en ermee in slaap vallen. Plezant als ik weer wakker word met tuttefrut aan *insert lichaamsdeel hier*

Mijn mening vragen over hoe iets te doen, en elke keer 100% het tegenovergestelde doen. (Hier maak ik ondertussen wel gretig gebruik van zonder dat ze het doorheeft.)

En last but not least, eigenlijk het meest irritantste/waar ik me aan erger. En dat is het gegeven dat die niet met een auto kan rijden. Ik word veel geconfronteerd met doodsangst als ik naast m'n geliefde zit in een blikke doos. Wetende dat ze met alles bezig is, buiten met het verkeer. En als ze dan na, een weer close call, begint te lachen en zegt: "ZIE, IK HEB GOEIE REFLEXEN HE", dan word ik gelijk koud en warm vanbinnen.

Laatst bewerkt:
Die vragen zo van "Awel Befferke, ge hebt het een half uur volgehouden, hebt ge onlangs weer zitte fappen"? Waarna ik antwoord "ma nee schatteke, kwas toevallig in vorm vandaag alé ja kweetnie", "jajaa ofwel ist nog geen 2 minuten ofwel een half uur, tcontrast is nogal groot vind ik"...da fuck seg, nooit content 🤬🤬

Geen idee of die van mij het expiress doet of dat ik gewoon zware OCD heb, maar elke keer als ik de vaatwasmachine open als zij heeft opgeruimd, krijg ik een irritatie aanval. Grote potten en schalen op de onderste plank. Borden en kleine kommetjes (voor cornflakes ofzo) op de bovenste schuif, tassen vanonder tussen de potten, etc.

En ik herschik die dan ostentatief terwijl zij ook in de keuken is en vraag haar om erop te letten in de toekomst. Maar neen, volgende keer weer van hetzelfde. GRRRRRRRRRRR
Grote potten en schalen staan hier ook oneraan, en kommetjes bovenaan? :unsure:

De mijnen onlangs. Hij pakt een t-shirt van 't wasrek, maar 't is één van mij en hij smijt het er terug op. Ik: "kan je dat niet mooi terug hangen?" (aangezien het niet de eerste keer is dat er 3-4 t-shirts op gesmeten zijn), antwoordt hij "ik ben daar niet goed in".

...

:wtf:

Grote potten en schalen staan hier ook oneraan, en kommetjes bovenaan? :unsure:

De mijnen onlangs. Hij pakt een t-shirt van 't wasrek, maar 't is één van mij en hij smijt het er terug op. Ik: "kan je dat niet mooi terug hangen?" (aangezien het niet de eerste keer is dat er 3-4 t-shirts op gesmeten zijn), antwoordt hij "ik ben daar niet goed in".

...

:wtf:
Hoe slecht kun je zijn in iets ophangen op een wasrek?

Geen idee of die van mij het expiress doet of dat ik gewoon zware OCD heb, maar elke keer als ik de vaatwasmachine open als zij heeft opgeruimd, krijg ik een irritatie aanval. Grote potten en schalen op de onderste plank. Borden en kleine kommetjes (voor cornflakes ofzo) op de bovenste schuif, tassen vanonder tussen de potten, etc.

En ik herschik die dan ostentatief terwijl zij ook in de keuken is en vraag haar om erop te letten in de toekomst. Maar neen, volgende keer weer van hetzelfde. GRRRRRRRRRRR
Het bestek per type in de vaatwas steken :love:

Hier is mijn vriendin een psychopaat die lepels, vorken, messen door elkaar steekt.

Ik zal mij eens bezig gaan houden met vuil bestek te sorteren wanneer ik ook proper bestek zou kunnen sorteren 🤓

Het is toch niet moeilijk om je gebruikte vork in het vakje te steken bij de andere gebruikte vorken na het eten? Want ik gebruik maar 1 vork en 1 mes tijdens het eten dus dat is zelfs niet eens de naam sorteren waard.

Achteraf is het gewoon met 1 hand alle lepels nemen en in de lade te steken ipv lepel per lepel eruit te moeten pakken. Het kan niet efficiënter zijn.

Maar ik krijg het hier al niet voor mekaar dat ze het bestek met het handvat eerst erin steken, dus laat staan dat ze het per soort steken. Dat zou pas een natte droom zijn.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan