Welke eigenschap van je partner stoort je (mateloos)?

Mijn echtgenoot hoort geen kinderen s nachts. Die kunnen de longen uit hun lijf brullen met de babyfoon op maximum geluid en dan nog gaat die dat niet gehoord hebben.

En hij is ook wel kleinzerig. Als die ziek is, dan ligt die direct op sterven. Een en al gezeur over ALLES. Dat ik bij ons eerste kind een spoedkeizersnede moest en een week later terug binnen kon omwille van een vleesetende bacterie, verbleekte toch compleet bij die stijve arm die hij had na een tetanus spuit.
Bij zijn vasectomie hebben we op voorhand afgesproken dat hij 1 week kreeg om te klagen, daarna moest het gedaan zijn.
Volgende week zijn covid vaccin, ik zie er al tegenop.
 
Dingen zeggen die ze gaat doen maar dan uiteindelijk niet doet en tis dan mijn schuld / ik moet het dan maar gedaan hebben.
Dingen leren loslaten toch zeker tov de kleine ( controlefreak dus )
Voor de rest ist wel een goei ( buiten dat werken in de zorg wel veel energie vraagt en je merkt jaar na jaar dat het toch een invloed heeft op het samen zijn. Hopelijk als meneer naart school gaat krijgt ze wat meer energie en rust )
 
Mijn echtgenoot hoort geen kinderen s nachts. Die kunnen de longen uit hun lijf brullen met de babyfoon op maximum geluid en dan nog gaat die dat niet gehoord hebben.

En hij is ook wel kleinzerig. Als die ziek is, dan ligt die direct op sterven. Een en al gezeur over ALLES. Dat ik bij ons eerste kind een spoedkeizersnede moest en een week later terug binnen kon omwille van een vleesetende bacterie, verbleekte toch compleet bij die stijve arm die hij had na een tetanus spuit.
Bij zijn vasectomie hebben we op voorhand afgesproken dat hij 1 week kreeg om te klagen, daarna moest het gedaan zijn.
Volgende week zijn covid vaccin, ik zie er al tegenop.
aach, the good old selectieve doofheid. Toch een handige feature van de man.
 
Mijn echtgenoot hoort geen kinderen s nachts. Die kunnen de longen uit hun lijf brullen met de babyfoon op maximum geluid en dan nog gaat die dat niet gehoord hebben.

En hij is ook wel kleinzerig. Als die ziek is, dan ligt die direct op sterven.
Amen!!!!
 
En hij is ook wel kleinzerig. Als die ziek is, dan ligt die direct op sterven. Een en al gezeur over ALLES. Dat ik bij ons eerste kind een spoedkeizersnede moest en een week later terug binnen kon omwille van een vleesetende bacterie, verbleekte toch compleet bij die stijve arm die hij had na een tetanus spuit.
Toppertje bij mijn ex:
Had een heel zware infectie, eigenlijk moest hij het ziekenhuis binnen, maar zag dat echt niet zitten..
Dokter zegt: "zo lang hij kan drinken, moet hij van mij niet binnen. Geef hem wel elke 4u stipt zijn tramadol!

Mulan zet ook 's nachts netjes de wekker, maakt smoothies, regelt het dat mijn ouders, wanneer ik moet gaan werken, zijn medicatie kunnen komen brengen.
Terug thuis van het werk: "uw moeder is nen engel, ze had vanillepudding gemaakt!"

*insert vuurspuwende draak na 4dagen geklaag, gezaag, wekkers zetten, uurrooster regelen met de ouders,.... *
En JA, mijn moeder is zeker nen engel, fijn dat toch IEMAND erkenning krijgt 👿
 
Ik ben een autistische controlefreak dus wat ik absoluut HAAT is iemand die geen duidelijkheid schept over wanneer iets zal gebeuren.
"straks"
"dan, efkes wachten!"
"vraag het mij" later "nog eens"
Zijn zaken waar ik inwendig van ontplof 🌋

Dus eender wie niet kan zeggen "over een half uur/morgen/ tussen dit en dat uur" verdient steniging in mijn ogen.

Maar voor de rest een gemakkelijke zunne! 🙈
Ah kijk, ik antwoord altijd met "morgen" als mijn vriendin iets vraagt, en die wordt daar zot van. Jij zou dat dus net super vinden. Ben dus toch goed bezig. :cool:
 
Ah kijk, ik antwoord altijd met "morgen" als mijn vriendin iets vraagt, en die wordt daar zot van. Jij zou dat dus net super vinden. Ben dus toch goed bezig. :cool:
Da’s een beetje zoals de Spaanse “manana”; dat betekent eigenlijk “niet vandaag”. Dat kán morgen zijn, maar moet niet. Heerlijk! 👌
 
Zijt blij dat dat alleen is als wij mannen ziek zijn. Wij moeten namelijk elke dag horen hoe de vrouw loopt te zeuren. 😉
Als hij de kinderen kan wegfilteren, dan zal die mij ook niet horen denk ik. Maar die heeft een serieus geval van hooikoorts dus dat is meer dan een paar dagen op een jaar dat die “ziek” is :tongue:
 
Toppertje bij mijn ex:
Had een heel zware infectie, eigenlijk moest hij het ziekenhuis binnen, maar zag dat echt niet zitten..
Dokter zegt: "zo lang hij kan drinken, moet hij van mij niet binnen. Geef hem wel elke 4u stipt zijn tramadol!

Mulan zet ook 's nachts netjes de wekker, maakt smoothies, regelt het dat mijn ouders, wanneer ik moet gaan werken, zijn medicatie kunnen komen brengen.
Terug thuis van het werk: "uw moeder is nen engel, ze had vanillepudding gemaakt!"

*insert vuurspuwende draak na 4dagen geklaag, gezaag, wekkers zetten, uurrooster regelen met de ouders,.... *
En JA, mijn moeder is zeker nen engel, fijn dat toch IEMAND erkenning krijgt 👿
Ze had hem mssh ook een frisse pils gegeven. Zo lang hij kan drinken had de dokter gezegd, niet zolang hij een hippie met een smoothie is
 
Ik dacht eten én drinken in 1te geven aan iemand die nauwelijks kon slikken.... Was idd de vloeibare boterham vergeten geven bovenop een shitload aan medicatie 🤔
Ik vind dat raar dat vrouwen net altijd dat vergeten wat hun knap maakt.
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Het kan ook echt anders! Ik zweer/beloof het!

Man: oei, wat is er?
Mulan: geef me efkes, ik probeer de juiste woorden te vinden...
(vrij vertaald als: "ik probeer niet in een vuurspuwende draak te veranderen en duidelijk te maken dat jij maar voor 20% de oorzaak van mijn ergernis ben").
🤷🏼‍♀️
Bespaar je de moeite. We horen enkel een toon maar zijn aan het kijken naar je borsten. We hebben geen enkel woord verstaan.

Ontopic:

Die van mij is een immense kuisfreak en een adhder. Als ik savonds dus iets eet en het papiertje op tafel leg dan staat die tijdens de reclame op om dat papiertje weg te gooien en krijg ik een blik van. "ik zal het wel doen" euh Jah.. Als jij niet kan wachten tot ik ga slapen amuseer je er dan vooral mee..

Of ze kan dan aan het dweilen zijn om 22u. "maar dat is niet dweilen dat is gewoon de passage eens doen" "ja care wat het is, ik kom er nerveus van"

Maar ik heb geleerd dat ik dan beter zwijg want dan zijn we vertrokken met dat ik dat beter eens zou doen en ik niets doe.. En ik zeg dan " tiens ik heb nochtans dat en dat en dat gedaan" "aah gaan we beginnen opnoemen? *insert onnodige taken*"

En ook jammer dat ze niet graag weg gaat. Nochtans zegt ze dan achteraf dat ze er deugd van gehad heeft, maar het is vermoeiend dat ik het altijd zelf moet voorstellen en overtuigen.

Maar voor de rest is het een goedje. Ze ziet er goed uit (dikke borsten, donker haar en blauwe ogen) en van karakter is het meer een vent dan een vrouw. Waarmee ik wil zeggen dat dat koppige en dat in raadsels spreken er niet in zit.

Ook van films enzo kijkt ze liever naar een goeie horror of actiefilm dan van die kleffe romantische films

Als er iets scheelt dan maken wij eens 5 minuten goed ruzie en de 6de minuut is het alsof er niks gebeurd is.
 
Bespaar je de moeite. We horen enkel een toon maar zijn aan het kijken naar je borsten. We hebben geen enkel woord verstaan.

Ontopic:

Die van mij is een immense kuisfreak en een adhder. Als ik savonds dus iets eet en het papiertje op tafel leg dan staat die tijdens de reclame op om dat papiertje weg te gooien en krijg ik een blik van. "ik zal het wel doen" euh Jah.. Als jij niet kan wachten tot ik ga slapen amuseer je er dan vooral mee..

Of ze kan dan aan het dweilen zijn om 22u. "maar dat is niet dweilen dat is gewoon de passage eens doen" "ja care wat het is, ik kom er nerveus van"

Maar ik heb geleerd dat ik dan beter zwijg want dan zijn we vertrokken met dat ik dat beter eens zou doen en ik niets doe.. En ik zeg dan " tiens ik heb nochtans dat en dat en dat gedaan" "aah gaan we beginnen opnoemen? *insert onnodige taken*"

En ook jammer dat ze niet graag weg gaat. Nochtans zegt ze dan achteraf dat ze er deugd van gehad heeft, maar het is vermoeiend dat ik het altijd zelf moet voorstellen en overtuigen.

Maar voor de rest is het een goedje. Ze ziet er goed uit (dikke borsten, donker haar en blauwe ogen) en van karakter is het meer een vent dan een vrouw. Waarmee ik wil zeggen dat dat koppige en dat in raadsels spreken er niet in zit.

Ook van films enzo kijkt ze liever naar een goeie horror of actiefilm dan van die kleffe romantische films

Als er iets scheelt dan maken wij eens 5 minuten goed ruzie en de 6de minuut is het alsof er niks gebeurd is.
Ze klinkt volledig als mijn type! 😍
 
Mevrouw Pardal is, sinds we samen zijn ( 10 jaar en 4 kinderen geleden), al bezig met haar rijbewijs aan het halen. Met als gevolg dat ik haar privé chauffeur, pakjes bezorger en ophaler ben. En weten dat ik niet zo graag auto rij.

Mevrouw Pardal verandert in Godzilla Pardal als ze honger heeft, eten moet dan onmiddellijk gebeuren, liefst warm en niet door haarzelf klaargemaakt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan