Wacko Santa
Well-known member
Toevallig iemand hier naar de speldag geweest in Lokeren van Winning Movez? Of de boardgame-quiz savonds? 

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe oud zijn uw kindjes?Dit weekend Wonderboek gespeeld met de kindjes. Wat een prachtig spel is dat!
Binnenkort volgt de review.
Dochter wordt 8 in april.Hoe oud zijn uw kindjes?
4,5 zal te jong zijn veronderstel ik?Dochter wordt 8 in april.
Zoon is in december 9 geworden.
Nogal ja. Op de doos staat 10 jaar dus ja.4,5 zal te jong zijn veronderstel ik?
RS & Ankh zijn imo ook totaal verschillende games.- Rising Sun (KS met monster pak): met 5 spelers zodat er echt wel gevochten moest worden tijdens de tea ceremony. Op het eind wel zeer druk op de map met alle monsters. Ben er nog steeds niet uit of ik Ankh beter vind of niet. Blijft wel een zeer leuke game.
Sowieso verschillend idd en beiden erg leuk genoeg, zal er nooit nee tegen zeggen om het te spelen. Ze gaan nog lang in mijn kast blijven en hopelijk veel op tafel komen.RS & Ankh zijn imo ook totaal verschillende games.
Battles zijn helemaal anders, Ankh is veel meer area control gedurende heel het spel terwijl ge bij Rising sun Veel meer aant bewegen zijt...
Negotiation hebt ge praktisch niet bij Ankh. Vind ze beide wel erg leuk!
En direct 1 van de beste games ooit gemaakt
Het is zaterdag, dus… boardgame dag!

. 119-118-89-50 
Hadden hetzelfde met de main campaign. Echt zwaar balen dat…Laaste missie van de Shadowed Patch campaign van Lord of the rings - zwaar verloren![]()