Week van de Borstvoeding

De discussie is begonnen omdat gij het niet vond kunnen dat die beelden online stonden omdat er een borst in te zien was, want met een beeld met een even intiem moment waar geen borst op stond had ge geen probleem.

Je kan perfect laten zien dat je borstvoeding aan het geven ben zoals op het voorbeeld dat ik heb gegeven. Maar sommige hier willen absoluut hun tiet en tepel laten zien online.

Het verschil is dat als iemand online post dat ge indirect toestemming krijgt om te kijken, ze tonen het met een doel (in dit geval dus week van de borstvoeding en alles daarrond) en dus ge kunt ernaar kijken.
Als gij en passant eens kijkt naar iemand die borstvoeding geeft net zoals ge eens zou kijken naar iemand met een zotte tattoo of hoe iemand u dan ook opvalt, zal niemand daar u op aanspreken, maar tis gij die hier over STAREN begon. Als gij naar mij staart terwijl ik letterlijk niets doe is dat OOK onbeleefd en not done.

Okay ik zal nietmeer staren maar gewoon kijken, beter nu? Vraagje ze heeft een nieuwe reel op IG gezet waar ze borstvoeding geeft. We zijn een nieuwe week, valt dit nog onder borstvoedingsweek en alles daarrond of is heeft het nu een andere betekenis (oprechte vraag).

Instagram zal er problemen mee hebben en zal de post verwijderen. Dat is mijn punt.
Als je, je tepels verbergt dan laten ze de foto staan. Dan heb je tenminste 50% van je doel bereikt, beter als niets?

Dat lijkt me een saaie eigenschap 😄

Het hangt van seksuele voortplanting af?
Een close-up van de anus is dus ok?
Er zijn er die zelfs klaarkomen van een blote vrouwenteen. Elk lichaamsdeel kan uiteraard seksuele opwinding veroorzaken, maar je verstaat toch wel het verschil tussen een man met uitgestalde praalstaaf in erectie op een terrasje en een vrouw die haar kind voedt? Of iemand die zijn bruine anjer aan iedereen toont en een vrouw die haar kind voedt?

Borstvoeding is functioneel naakt en heeft niet de intentie om seksueel geladen te zijn. Net zoals mensen in een sauna ook functioneel naakt zijn. Afhankelijk van de sauna is het soms ... ehm ... "functionerend naakt".

Nee want ik heb nooit gezegd dat ik opgewonden word van borstvoeding filmpjes of fotos. Ik heb gezegd dat ik vind dat dit eerder een intiem moment is.
Nee, je hebt gezegd :

Vrouwen die op sociale media hun borstvoeding laten zien.

Waarom is dit nodig?? Is aandacht zo verslavend dat je zo een moment online wilt zetten??

Doe dan een onlyfans open en je zal genoeg mensen hebben die ervoor betalen.

Het feit dat je, je gsm plaatst zodat alles zichtbaar is en dan het nog ff bekijkt en dan denk ok post, is degoutant.

dus volgens jou is de plek voor zo'n content is een onlyfans. En ja een onlyfans kan in se voor andere content dan enkel seksuele gebruikt worden maar laat ons wel zijn, de verwijzing naar een OF voor borstvoedingsclips is wel degelijk gebaseerd op seksualisering van borstvoeding omdat er (een stuk) borst te zien is.

Nee, je hebt gezegd :

dus volgens jou is de plek voor zo'n content is een onlyfans. En ja een onlyfans kan in se voor andere content dan enkel seksuele gebruikt worden maar laat ons wel zijn, de verwijzing naar een OF voor borstvoedingsclips is wel degelijk gebaseerd op seksualisering van borstvoeding omdat er (een stuk) borst te zien is.

"why do it for free when you can do it for money"

Dat er direct van uitgegaan wordt dat ge borstvoeding geeft omdat ge uw borsten wilt laten zien, een OF ambieert of volk daar zo naartoe wilt lokken is 1 van de redenen dat er iets bestaat als de week van de borstvoeding Dat er direct van uitgegaan wordt dat ge borstvoeding geeft omdat ge uw borsten wilt laten zien, een OF ambieert of volk daar zo naartoe wilt lokken is 1 van de redenen dat er iets bestaat als de week van de borstvoeding
8 van de 10 reels die hier ooit passeerden waar borstvoeding gegeven wordt is met poppen en veel tepel tonen.
En die poppen werden dan nog ook heel lomp vastgehouden, niet zoals een baby in een verzorgerende, liefhebbende positie.

8 van de 10 reels die hier ooit passeerden waar borstvoeding gegeven wordt is met poppen en veel tepel tonen.
En die poppen werden dan nog ook heel lomp vastgehouden, niet zoals een baby in een verzorgerende, liefhebbende positie.
Dan zijn dat reels die bij jou voorbijkomen op basis van jouw internetgeschiedenis hoor.
Alle reels die hier zijn gepasseerd rond borstvoeding zijn van kennissen en daar is niks aanstootgevend op te zien.

Dan zijn dat reels die bij jou voorbijkomen op basis van jouw internetgeschiedenis hoor.
Alle reels die hier zijn gepasseerd rond borstvoeding zijn van kennissen en daar is niks aanstootgevend op te zien.
Ik weet ook dat die op basis van internetgeschiedenis werken maar daar is niks van aan. Ik heb nooit gegoogled op borsten of borstvoeding e.d. De rest van de reels die passeren zijn honden en auto’s

Ik weet ook dat die op basis van internetgeschiedenis werken maar daar is niks van aan. Ik heb nooit gegoogled op borsten of borstvoeding e.d. De rest van de reels die passeren zijn honden en auto’s
Maar wss wel naar onlyfans ;). En al die accounts hebben toevallig een onlyfans URL in hun beschrijving zitten...

Maar wss wel naar onlyfans ;). En al die accounts hebben toevallig een onlyfans URL in hun beschrijving zitten...
Nog nooit naar onlyfans gesurft. Wel al van gehoord uiteraard.
Dat zijn eerder professionele accounts die zich ertussen wurmen denk ik.

De trieste sujetten die denken dat het aanvaardbaar is om te staren en te blijven staren missen toch iets in hun leven.
Is het een tekort aan liefde of seks in het leven? Gebrekige opvoeding toen ze klein waren? Ik weet het niet.

Het toont it ieder geval een tekort aan gezond verstand en vooral respect voor de medemensen.

Er schots en scheve vergelijkingen bijsleuren om hun eigen ongelijk te verkondigen als correct zijnde en tegelijkertijd andere oordelen als belachelijk wegzetten - het is me wat dat internet.

Simpelweg het soort persoon waarvan elke ouder hoopt dat zijn dochter ze nooit zal tegenkomen in haar leven.

De trieste sujetten die denken dat het aanvaardbaar is om te staren en te blijven staren missen toch iets in hun leven.
Is het een tekort aan liefde of seks in het leven? Gebrekige opvoeding toen ze klein waren? Ik weet het niet.

Het toont it ieder geval een tekort aan gezond verstand en vooral respect voor de medemensen.

Er schots en scheve vergelijkingen bijsleuren om hun eigen ongelijk te verkondigen als correct zijnde en tegelijkertijd andere oordelen als belachelijk wegzetten - het is me wat dat internet.

Simpelweg het soort persoon waarvan elke ouder hoopt dat zijn dochter ze nooit zal tegenkomen in haar leven.

Nooit gedacht dat er zoveel mensen zijn die blote tieten op een IG feed willen.

Gezond verstand is weten dat je een digitale voetdruk hebt en dat je sommige dingen niet online hoeft te zetten. Gelukkig dat mijn ouders mij juiste waardes hebben meegegeven zodat ik weet hoe ik mij offline en online moet gedragen.

Ik hoop dat mijn toekomstige zoon nooit thuis zal komen met een vriendin die haar borsten volledig bloot op IG wil zetten. Ik hoop dat ik mijn toekomstige zoon zijn vrouw of vriendin haar blote borsten niet op mijn feed ga zien.

Verschillende waardes zeker

Als je zo graag jezelf halfnaakt online wil zetten mijn DM is open stuur maar gerust een foto ;) .

Gelukkig dat mijn ouders mij juiste waardes hebben meegegeven zodat ik weet hoe ik mij offline en online moet gedragen.

Duidelijk 🙄🙄

Vrouwen op het internet obscene voorstellen doen is zeker hoe je je online moet gedragen.

Deze topic zegt echt veel over enkele forumgebruikers. Minimaliseren, relativeren, ridiculiseren.
En zich dan afvragen waarom vrouwen zich nog steeds onveilig voelen in een Westers land.
Omdat het overal nog vol varkens zit.

Edit. Oepsie typfoutje.

Duidelijk 🙄🙄

Vrouwen op het internet obscene voorstellen doen is zeker hoe je je online moet gedragen.

Deze topic zegt echt veel over enkele forumgebruikers. Minimaliseren, relativeren, ridiculiseren.
En zich dan afvragen waarom vrouwen zich nog steeds onveilig voelen in een Westers land.
Omdat het overal nog vol varkens zit.

Edit. Oepsie typfoutje.

Dus mevr is aan het klagen dat ze het niet OK vind dat zij niet half naakt op sociale media mag staan. Mevr vind dat IG moet inzien dat een bloot bovenlijf van een man hetzelfde is als een bloot bovenlijf van een vrouw. Want mannen zijn varkens want ik kan mezelf niet half naakt op IG posten zonder dat ik hier commentaar op krijg of dat IG mijn post verwijderd.

Nu misschien ligt het aan mij dus ik heb even mijn twee zussen gevraagd met dezelfde vraag. Beide zussen bachelor diploma's en in manager posities (ter info).

Mijn oudste zus, getrouwd met een één jarig zoontje en heeft borstvoeding gegeven.

Antwoord van haar man: absoluut niet, dat iets waar niemand zaken mee heeft.
Antwoord van mijn zus: absoluut niet want dat is iets privé en ik zit in een manager functie en mensen in mijn bedrijf volgen mij dat is gewoon not done.

Mijn jongste zus.

Antwoord van haar vriend: Ik zou het liever niet willen dat zij zoiets online zet maar moest zij dit willen doen dan gaan we daar eerst over praten.
Antwoord van mijn zus: zelfde antwoord als mijn oudste zus en omdat het niet overeen komt met de waardes van het sociale media policy van waar ze werkt.

En als laatste heb ik gevraagd zouden jullie, jezelf half naakt op IG zetten moest IG dit toelaten? Als broer zoiets vragen vind ik op zicht echt al ranzig ma ik wou weten of ik nu echt verkeerd ben of niet.

Antwoord: peppe is dit een grap of zijt ge nu serieus bezig?

Toen ik mijn contract heb getekend bij de overheid hebben ze mij ook duidelijk gezegd wat hun social media policy was. Met een duidelijk advies van je vertegenwoordigd de overheid dus denk na wat je online zet.

Misschien is het zoals andere het zeggen niet iedereen word opgevoed met dezelfde waardes.

Dus mevr is aan het klagen dat ze het niet OK vind dat zij niet half naakt op sociale media mag staan. Mevr vind dat IG moet inzien dat een bloot bovenlijf van een man hetzelfde is als een bloot bovenlijf van een vrouw. Want mannen zijn varkens want ik kan mezelf niet half naakt op IG posten zonder dat ik hier commentaar op krijg of dat IG mijn post verwijderd.
Is dat een hobby van jou, je eigen verhaaltjes verzinnen?

Mevr klaagt dat er mannen zoals jij nog steeds obscene opmerkingen maken.
Heeft Tanuki er om gevraagd dat jij zomaar voorstelt dat ze naaktfoto’s in jouw dm’s dropt?
Of heb jij gewoon een obscene vraagt gesteld?

Dáár klaagt mevr over. En dát ga je dan bewust negeren, ridiculiseren of verkleinen.

En zolang jij en anderen dat blijven doen, zijn er bewustmakingen nodig die vrouwen positief in de aandacht brengen.

Het feit is dat je na ettelijke pagina’s nog steeds niet inziet dat jij fout bezig bent.
Maar je verandert dan ook steeds je verhaal. Tha Non heeft je al meerdere keren gewezen op je leugens. Maar ook dát negeer je dan bewust.

Eerlijk he? Bedoel je dat met goeie opvoeding van je ouders?
Dacht het niet, meneer.

Borstvoeding is functioneel naakt en heeft niet de intentie om seksueel geladen te zijn. Net zoals mensen in een sauna ook functioneel naakt zijn. Afhankelijk van de sauna is het soms ... ehm ... "functionerend naakt".
Ik snap het allemaal wel maar ik vond gewoon uw criterium 'als het voortplanting gerelateerd is, dan is het ongepast' wat raar 🙂

Ik snap het allemaal wel maar ik vond gewoon uw criterium 'als het voortplanting gerelateerd is, dan is het ongepast' wat raar 🙂
Obsceniteiten zijn temporeel & cultureel bepaald, dat kan wel eens verschuiven en doorheen culturen wordt anders gekeken naar wat mag of niet mag. Kijk maar naar Papoea Nieuw-Guinea, waar ze vrolijk rondlopen met peniskokers. Vijf eeuwen geleden waren kullezakken (codpieces) normaal en het heeft tot de strakke Speedo, thans weer in opmars, geduurd voor mannen hun edele delen weer prominent in de kijker durven zetten.

Nu misschien ligt het aan mij dus ik heb even mijn twee zussen gevraagd met dezelfde vraag. Beide zussen bachelor diploma's en in manager posities (ter info).

Mijn oudste zus, getrouwd met een één jarig zoontje en heeft borstvoeding gegeven.

Antwoord van haar man: absoluut niet, dat iets waar niemand zaken mee heeft.
Antwoord van mijn zus: absoluut niet want dat is iets privé en ik zit in een manager functie en mensen in mijn bedrijf volgen mij dat is gewoon not done.

Mijn jongste zus.

Antwoord van haar vriend: Ik zou het liever niet willen dat zij zoiets online zet maar moest zij dit willen doen dan gaan we daar eerst over praten.
Antwoord van mijn zus: zelfde antwoord als mijn oudste zus en omdat het niet overeen komt met de waardes van het sociale media policy van waar ze werkt.

En als laatste heb ik gevraagd zouden jullie, jezelf half naakt op IG zetten moest IG dit toelaten? Als broer zoiets vragen vind ik op zicht echt al ranzig ma ik wou weten of ik nu echt verkeerd ben of niet.

Antwoord: peppe is dit een grap of zijt ge nu serieus bezig?

Toen ik mijn contract heb getekend bij de overheid hebben ze mij ook duidelijk gezegd wat hun social media policy was. Met een duidelijk advies van je vertegenwoordigd de overheid dus denk na wat je online zet.

Misschien is het zoals andere het zeggen niet iedereen word opgevoed met dezelfde waardes.
De discussie is niet dat élke vrouw borstvoedingsfilmpjes online wilt kunnen zetten, de discussie is dat àls een vrouw dat wilt dat dat moet kunnen zonder dat anderen er iets van te maken wat het niet is.
Ge maakt er élke keer een andere vraag van.

Uw zussen zullen misschien ook geen filmpjes van hunzelf in de gym of op een dansoptreden online zetten, omwille van hun werk vereisten, dat betekent niet dat er iets mis is met vrouwen die dat wél doen of dat de vrouwen die dat wél doen daar seksuele aandacht mee vragen.

Dat hun werk invloed heeft op hun aanwezigheid van sociale media, zeker als hun werknemers/collega's hen daar volgen, tuurlijk dat dat invloed heeft op wat en hoe ze posten. Wat hun opleidingsniveau daarmee te make heeft - geen idee. Respecteert ge alleen vrouwen die gestudeerd hebben hun mening?

Maar goed, ik stel voor dat ge een rondvraag irl doet in een of ander shoppingcentrum en uzelf filmt over hoe geshockeerd iedereen wel is als ge hen de vraag voorlegt (fantastische content, direct 1000 volgers!) en eist dat ze zichzelf dan maar filmen/fotograferen en naar u doorsturen zodat ge er met een neutrale blik naar kunt kijken zoals vrouwen graag willen. Ik vind het schoon dat ge vrouwen zo tegemoet wilt komen. Moet toch moeilijk zijn.

Is dat een hobby van jou, je eigen verhaaltjes verzinnen?

Heeft Tanuki er om gevraagd dat jij zomaar voorstelt dat ze naaktfoto’s in jouw dm’s dropt?

Dáár klaagt mevr over. En dát ga je dan bewust negeren, ridiculiseren of verkleinen.

En zolang jij en anderen dat blijven doen, zijn er bewustmakingen nodig die vrouwen positief in de aandacht brengen.

Het feit is dat je na ettelijke pagina’s nog steeds niet inziet dat jij fout bezig bent.
Maar je verandert dan ook steeds je verhaal. Tha Non heeft je al meerdere keren gewezen op je leugens. Maar ook dát negeer je dan bewust.

Dacht het niet, meneer.

Welke obscene vraag? Stuur mij een foto door omdat JIJ er vanuit gaat dat ik dat seksueel ga bekijken. JIJ projecteert jou onzekerheden OPNIEUW op mij. Wie zegt dat ik dit seksueel ga bekijken? Heb je hier een bewijs van...?

Als jij vind dat je een borstvoedingsweek nodig hebt om positieve aandacht te krijgen als vrouw dan is dat een U probleem. Vrouwen die ik ken die niet chronisch online leven en hebben geen week nodig omdat te beseffen dat ze geliefd zijn.

Ik zeg gewoon dat ik dat soort borstvoeding niet op mijn feed wil zien. Als jij je borsten bloot voor iedereen wilt laten zien dan moet je dat maar doen. Female empowerment zeker.

Mijn standpunt blijft, ik zal het nog eens even uitleggen.

Jullie zijn nu al 5 paginas aan het argumenteren over het feit dat borstvoeding geven normaal is (NOGMAALS daar heb ik niets op tegen en daar ging het niet om), jullie zeggen dat ook al post ik een ganse tiet met een tepel dan zouden mannen dat niet mogen seksualiseren.

Dus mijn antwoord daarop was met die gedachtegang dan mag ik gerust naar een vrouw kijken die borstvoeding aan het geven is. Ik zal toegeven ik had staren niet mogen gebruiken aangezien dat blijkbaar het punt is waar jullie op blijven hameren.

Maar dan zou ik gerust even mogen kijken naar de handeling van borstvoeding geven aangezien dit mij lichamelijk totaal niets doet en ik kijk gewoon naar een persoon die iemand anders voed.

Doe ik dit in het echte leven? Nee, waarom niet? Omdat ik zoiets intiem vindt tussen moeder en kind. Moest mijn beste vriendin mij toestemming geven om te kijken dan zou ik nog niet kijken. Zoals ik zei dat zijn mijn waardes die mij zijn grootgebracht of het nu offline of online is.

Het feit gaat er mij om dat jullie eerst zeggen borstvoeding stelt niets voor het is maar een tiet en een tepel maar je moet wel niet kijken als iemand het aant geven is. Verduidelijking kijken en NIET staren (goed zo?)

De discussie is niet dat élke vrouw borstvoedingsfilmpjes online wilt kunnen zetten, de discussie is dat àls een vrouw dat wilt dat dat moet kunnen zonder dat anderen er iets van te maken wat het niet is.

Uw zussen zullen misschien ook geen filmpjes van hunzelf in de gym of op een dansoptreden online zetten, omwille van hun werk vereisten, dat betekent niet dat er iets mis is met vrouwen die dat wél doen of dat de vrouwen die dat wél doen daar seksuele aandacht mee vragen.

Dat hun werk invloed heeft op hun aanwezigheid van sociale media, zeker als hun werknemers/collega's hen daar volgen, tuurlijk dat dat invloed heeft op wat en hoe ze posten. Wat hun opleidingsniveau daarmee te make heeft - geen idee. Respecteert ge alleen vrouwen die gestudeerd hebben hun mening?

Maar goed, ik stel voor dat ge een rondvraag irl doet in een of ander shoppingcentrum en uzelf filmt over hoe geshockeerd iedereen wel is als ge hen de vraag voorlegt (fantastische content, direct 1000 volgers!) en eist dat ze zichzelf dan maar filmen/fotograferen en naar u doorsturen zodat ge er met een neutrale blik naar kunt kijken zoals vrouwen graag willen. Ik vind het schoon dat ge vrouwen zo tegemoet wilt komen. Moet toch moeilijk zijn.

De topic van de thread is je ergernis van vandaag. Het is MIJN ergernis jesus is dat zo moeilijk te begrijpen. Mensen vragen verduidelijking waarom het een ergernis is voor mij maar dat strookt niet met hun realiteitszin dus dan maar volledig in de aanval gaan.

Gaan we nu echt appelen met peren vergelijken? Das hetzelfde met die frituur vergelijk die op niets slaat. Geen kat gaat er om kraaien als mijn zussen een filmje maken in de gym of een dansoptreden. Het gaat hier over ganse borsten online te zetten, vermoeiend om dit telkens te moeten aanhalen.

Jij hebt echt de art of projectie onder de knie. Dat was om aan te tonen in wat voor een positie ze zitten op hun werk en de uitleg waarom het sowieso NIET zouden doen. (een broer mag altijd wel fier zijn wat zijn zussen hebben bereikt of is dat niet toegelaten?)

Ik denk niet dat er veel mensen gaan zijn die mij zullen zeggen ja ik zou mijn blote tiet op IG zetten. Ja ik zou graag half naakte fotos op IG zetten.

Jullie leven allemaal in een fantasiewereld tijd om eens wakker te worden en naar de realiteit te gaan. Je kan duidelijk laten zien dat je borstvoeding aan het geven bent op een totaal andere manier. Het feit dat we aan pagina 5 zitten met de slogan ik wil mijn blote tieten laten zien gaat mijn petje te boven.

Een vrouw die halfnaakt naar buiten gaat zou perfect dit moeten kunnen doen zonder dat ze haar lastig vallen. In een perfecte wereld zou dit moeten kunnen in de realiteit weten we dat niet niet het geval is.

Dat is ook de reden waarom mijn ouders tegen mijn zussen hebben gezegd als je op stap gaat ga niet half naakt de deur uit, zorg dat je altijd met 2 naar huis komt, let op je drankje als je op stap gaat. Een vrouw zou dit allemaal moeten kunnen doen zonder zich zorgen te moeten maken maar de realiteit is anders.

Mijn neef die homo is zou perfect naar sommige landen moeten kunnen gaan en daar hand in hand met zijn vriend rondlopen. Maar hij is slim genoeg om te weten dat in sommige landen er nog altijd veel homohaat is dus is het niet logisch om naar daar te gaan.

Het is niet omdat je het KAN doen dat je het MOET doen.

Conclusie van deze thread is dat er mensen zijn die absoluut hun tiet voor iedereen online willen laten zien. Is dat voor iedereen zo? gelukkig niet maar voor sommige hier wel en ik zal de grotere persoon zijn en zeggen ik respecteer u mening. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het niet wil zien.

Welke obscene vraag? Stuur mij een foto door omdat JIJ er vanuit gaat dat ik dat seksueel ga bekijken. JIJ projecteert jou onzekerheden OPNIEUW op mij. Wie zegt dat ik dit seksueel ga bekijken? Heb je hier een bewijs van...?
Alsof er IEMAND is die je gelooft dat je ongevraagd naaktfoto’s van een willekeurig forumlid vraagt omdat het niet seksueel zou zijn.
De enige die je dit blijft wijsmaken is jezelf hoor.
Wat is me dit toch een zielige narcistische vertoning.
Blijf maar goedpraten. Het is niet ok.

Als jij vind dat je een borstvoedingsweek nodig hebt om positieve aandacht te krijgen als vrouw dan is dat een U probleem. Vrouwen die ik ken die niet chronisch online leven en hebben geen week nodig omdat te beseffen dat ze geliefd zijn.
Nee dat is geen MIJ probleem. Dat is een “ONS” probleem.
Vrouwen, en de maatschappij in zijn geheel, staan nog echt niet waar ze willen wat veiligheid betreft.
En zolang jij dit niet inziet ben jij deel van het probleem.
Punt aan de lijn.

Voor mij stopt het hier. Het heeft geen nut om verder te praten met mensen die steeds de doelen verplaatsen en, als ze niet kunnen “winnen”, dan maar de belachelijke toer op gaan.

Alsof er IEMAND is die je gelooft dat je ongevraagd naaktfoto’s van een willekeurig forumlid vraagt omdat het niet seksueel zou zijn.

Vrouwen, en de maatschappij in zijn geheel, staan nog echt niet waar ze willen wat veiligheid betreft.
Punt aan de lijn.

Voor mij stopt het hier. Het heeft geen nut om verder te praten met mensen die steeds de doelen verplaatsen en, als ze niet kunnen “winnen”, dan maar de belachelijke toer op gaan.

Mijn eerste narcistische verwijt :love2:

De gebruiker zei zelf ik zou willen dat het vrouwelijk bovenlichaam hetzelfde bezien word als het mannelijk bovenlijf zodat ik mijzelf half naakt op IG kan zetten.

Ik kan gerust een vrouwelijk bovenlichaam bekijken als een mannelijk bovenlichaam. Maar JIJ denkt dat ik dat niet kan dus JIJ vind dat het seksueel is.

--> Projectie <--

Punt aan de lijn.

Een borstvoedingsweek gaat hier nul de botten aan veranderen. Mijn punt gaat volledig boven jouw hoofd. Ik toon duidelijk aan dat ik besef dat er een veiligheidsprobleem is, juist om die reden moet je, jezelf voorbereiden.

Een borstvoedingsweek gaat hier niets aan veranderen aan het veiligheidsgevoel van vrouwen.

Denk jij dat ik mij als man beter ga voelen tijdens de teelballen week?
Denk je dat ik denk van yes nu gaan al de vrouwen weten dat mannen teelballen kanker kunnen krijgen en dat geeft mij een goed gevoel.

Ben jij iemand die je vader of moeder alleen in de bloemetjes zet tijdens moeder of vaderdag? Elke dag is een dag dat je dit zou moeten doen (afhankelijk van de situatie met je ouders natuurlijk).

klopt je bent als een raket hier binnen gekomen en mijn ergernis van het geven van borstvoeding online te verdraaien naar vrouwen zijn niet veilig in de maatschappij.

iets waar het totaal niet over ging.

Terug
Bovenaan