Is dat een hobby van jou, je eigen verhaaltjes verzinnen?
Mevr klaagt dat er mannen zoals jij nog steeds obscene opmerkingen maken.
Heeft Tanuki er om gevraagd dat jij zomaar voorstelt dat ze naaktfoto’s in jouw dm’s dropt?
Of heb jij gewoon een obscene vraagt gesteld?
Dáár klaagt mevr over. En dát ga je dan bewust negeren, ridiculiseren of verkleinen.
En zolang jij en anderen dat blijven doen, zijn er bewustmakingen nodig die vrouwen positief in de aandacht brengen.
Het feit is dat je na ettelijke pagina’s nog steeds niet inziet dat jij fout bezig bent.
Maar je verandert dan ook steeds je verhaal. Tha Non heeft je al meerdere keren gewezen op je leugens. Maar ook dát negeer je dan bewust.
Eerlijk he? Bedoel je dat met goeie opvoeding van je ouders?
Dacht het niet, meneer.
Mevr klaagt dat er mannen zoals jij nog steeds obscene opmerkingen maken.
Heeft Tanuki er om gevraagd dat jij zomaar voorstelt dat ze naaktfoto’s in jouw dm’s dropt?
Of heb jij gewoon een obscene vraagt gesteld?
Welke obscene vraag? Stuur mij een foto door omdat JIJ er vanuit gaat dat ik dat seksueel ga bekijken. JIJ projecteert jou onzekerheden OPNIEUW op mij. Wie zegt dat ik dit seksueel ga bekijken? Heb je hier een bewijs van...?
En zolang jij en anderen dat blijven doen, zijn er bewustmakingen nodig die vrouwen positief in de aandacht brengen.
Als jij vind dat je een borstvoedingsweek nodig hebt om positieve aandacht te krijgen als vrouw dan is dat een U probleem. Vrouwen die ik ken die niet chronisch online leven en hebben geen week nodig omdat te beseffen dat ze geliefd zijn.
Het feit is dat je na ettelijke pagina’s nog steeds niet inziet dat jij fout bezig bent.
Ik zeg gewoon dat ik dat soort borstvoeding niet op mijn feed wil zien. Als jij je borsten bloot voor iedereen wilt laten zien dan moet je dat maar doen. Female empowerment zeker.
Eerlijk he? Bedoel je dat met goeie opvoeding van je ouders?
Mijn standpunt blijft, ik zal het nog eens even uitleggen.
Jullie zijn nu al 5 paginas aan het argumenteren over het feit dat borstvoeding geven normaal is (NOGMAALS daar heb ik niets op tegen en daar ging het niet om), jullie zeggen dat ook al post ik een ganse tiet met een tepel dan zouden mannen dat niet mogen seksualiseren.
Dus mijn antwoord daarop was met die gedachtegang dan mag ik gerust naar een vrouw kijken die borstvoeding aan het geven is. Ik zal toegeven ik had staren niet mogen gebruiken aangezien dat blijkbaar het punt is waar jullie op blijven hameren.
Maar dan zou ik gerust even mogen kijken naar de handeling van borstvoeding geven aangezien dit mij lichamelijk totaal niets doet en ik kijk gewoon naar een persoon die iemand anders voed.
Doe ik dit in het echte leven? Nee, waarom niet? Omdat ik zoiets intiem vindt tussen moeder en kind. Moest mijn beste vriendin mij toestemming geven om te kijken dan zou ik nog niet kijken. Zoals ik zei dat zijn mijn waardes die mij zijn grootgebracht of het nu offline of online is.
Het feit gaat er mij om dat jullie eerst zeggen borstvoeding stelt niets voor het is maar een tiet en een tepel maar je moet wel niet kijken als iemand het aant geven is. Verduidelijking kijken en NIET staren (goed zo?)
De discussie is niet dat élke vrouw borstvoedingsfilmpjes online wilt kunnen zetten, de discussie is dat àls een vrouw dat wilt dat dat moet kunnen zonder dat anderen er iets van te maken wat het niet is.
Ge maakt er élke keer een andere vraag van.
Uw zussen zullen misschien ook geen filmpjes van hunzelf in de gym of op een dansoptreden online zetten, omwille van hun werk vereisten, dat betekent niet dat er iets mis is met vrouwen die dat wél doen of dat de vrouwen die dat wél doen daar seksuele aandacht mee vragen.
Dat hun werk invloed heeft op hun aanwezigheid van sociale media, zeker als hun werknemers/collega's hen daar volgen, tuurlijk dat dat invloed heeft op wat en hoe ze posten. Wat hun opleidingsniveau daarmee te make heeft - geen idee. Respecteert ge alleen vrouwen die gestudeerd hebben hun mening?
Maar goed, ik stel voor dat ge een rondvraag irl doet in een of ander shoppingcentrum en uzelf filmt over hoe geshockeerd iedereen wel is als ge hen de vraag voorlegt (fantastische content, direct 1000 volgers!) en eist dat ze zichzelf dan maar filmen/fotograferen en naar u doorsturen zodat ge er met een neutrale blik naar kunt kijken zoals vrouwen graag willen. Ik vind het schoon dat ge vrouwen zo tegemoet wilt komen. Moet toch moeilijk zijn.
De discussie is niet dat élke vrouw borstvoedingsfilmpjes online wilt kunnen zetten, de discussie is dat àls een vrouw dat wilt dat dat moet kunnen zonder dat anderen er iets van te maken wat het niet is.
Ge maakt er élke keer een andere vraag van.
De topic van de thread is je ergernis van vandaag. Het is MIJN ergernis jesus is dat zo moeilijk te begrijpen. Mensen vragen verduidelijking waarom het een ergernis is voor mij maar dat strookt niet met hun realiteitszin dus dan maar volledig in de aanval gaan.
Uw zussen zullen misschien ook geen filmpjes van hunzelf in de gym of op een dansoptreden online zetten, omwille van hun werk vereisten, dat betekent niet dat er iets mis is met vrouwen die dat wél doen of dat de vrouwen die dat wél doen daar seksuele aandacht mee vragen.
Gaan we nu echt appelen met peren vergelijken? Das hetzelfde met die frituur vergelijk die op niets slaat. Geen kat gaat er om kraaien als mijn zussen een filmje maken in de gym of een dansoptreden. Het gaat hier over ganse borsten online te zetten, vermoeiend om dit telkens te moeten aanhalen.
Dat hun werk invloed heeft op hun aanwezigheid van sociale media, zeker als hun werknemers/collega's hen daar volgen, tuurlijk dat dat invloed heeft op wat en hoe ze posten. Wat hun opleidingsniveau daarmee te make heeft - geen idee. Respecteert ge alleen vrouwen die gestudeerd hebben hun mening?
Jij hebt echt de art of projectie onder de knie. Dat was om aan te tonen in wat voor een positie ze zitten op hun werk en de uitleg waarom het sowieso NIET zouden doen. (een broer mag altijd wel fier zijn wat zijn zussen hebben bereikt of is dat niet toegelaten?)
Maar goed, ik stel voor dat ge een rondvraag irl doet in een of ander shoppingcentrum en uzelf filmt over hoe geshockeerd iedereen wel is als ge hen de vraag voorlegt (fantastische content, direct 1000 volgers!) en eist dat ze zichzelf dan maar filmen/fotograferen en naar u doorsturen zodat ge er met een neutrale blik naar kunt kijken zoals vrouwen graag willen. Ik vind het schoon dat ge vrouwen zo tegemoet wilt komen. Moet toch moeilijk zijn.
Ik denk niet dat er veel mensen gaan zijn die mij zullen zeggen ja ik zou mijn blote tiet op IG zetten. Ja ik zou graag half naakte fotos op IG zetten.
Jullie leven allemaal in een fantasiewereld tijd om eens wakker te worden en naar de realiteit te gaan. Je kan duidelijk laten zien dat je borstvoeding aan het geven bent op een totaal andere manier. Het feit dat we aan pagina 5 zitten met de slogan ik wil mijn blote tieten laten zien gaat mijn petje te boven.
Een vrouw die halfnaakt naar buiten gaat zou perfect dit moeten kunnen doen zonder dat ze haar lastig vallen. In een perfecte wereld zou dit moeten kunnen in de realiteit weten we dat niet niet het geval is.
Dat is ook de reden waarom mijn ouders tegen mijn zussen hebben gezegd als je op stap gaat ga niet half naakt de deur uit, zorg dat je altijd met 2 naar huis komt, let op je drankje als je op stap gaat. Een vrouw zou dit allemaal moeten kunnen doen zonder zich zorgen te moeten maken maar de realiteit is anders.
Mijn neef die homo is zou perfect naar sommige landen moeten kunnen gaan en daar hand in hand met zijn vriend rondlopen. Maar hij is slim genoeg om te weten dat in sommige landen er nog altijd veel homohaat is dus is het niet logisch om naar daar te gaan.
Het is niet omdat je het KAN doen dat je het MOET doen.
Conclusie van deze thread is dat er mensen zijn die absoluut hun tiet voor iedereen online willen laten zien. Is dat voor iedereen zo? gelukkig niet maar voor sommige hier wel en ik zal de grotere persoon zijn en zeggen ik respecteer u mening. Ik blijf bij mijn standpunt dat ik het niet wil zien.