peppe
Active member
Dat ge borstvoeding geven vergelijkt met sekstapes en dat dat iets is dat ge moet houden voor uw partner wegens te intiem zegt genoeg hé.
Kijk het is simpel. Borstvoeding geven is zoals u uitkleden voor uw zorgverlener. De context is zodanig dat dat iets is dat helemaal niet seksueel beladen is. Als diegene die kijkt dan toch ongepaste gedachten of gevoelens heeft daarbij (en ik kan mij voorstellen dat elke zorgverlener dat wel eens heeft) dan is dat het probleem van diegene die kijkt om daar gepast mee om te gaan. Niet van diegene die bekeken wordt.
Ik heb hier een hele discussie gestart.
Nogmaals ik heb niets tegen borstvoeding, helemaal niets, mijn vraag is waarom moet je dat online zetten. En uw vergelijking klopt gewoon niet.
Want uw uitkleden voor een zorgverlener is in een privé setting en volledig normaal.
Ik ben de laatste persoon die preuts is maar bij sommige dingen stel ik mij gewoon vragen van waarom zet je zoiets online. Zoals ik zei ik ken niemand in mijn omgeving die bv hun kinderen naakt online zou zetten.
Die ouders zien hun kinderen dagelijks naakt rondlopen en voor hun is dat iets totaal normaal maar die beseffen ook dat je zoiets niet online moet zetten.
Ik begrijp niet dat sommige het zo moeilijk om te begrijpen dat niet alles op sociale media gepost moet worden.