Week van de Borstvoeding

Dat ge borstvoeding geven vergelijkt met sekstapes en dat dat iets is dat ge moet houden voor uw partner wegens te intiem zegt genoeg hé.

Kijk het is simpel. Borstvoeding geven is zoals u uitkleden voor uw zorgverlener. De context is zodanig dat dat iets is dat helemaal niet seksueel beladen is. Als diegene die kijkt dan toch ongepaste gedachten of gevoelens heeft daarbij (en ik kan mij voorstellen dat elke zorgverlener dat wel eens heeft) dan is dat het probleem van diegene die kijkt om daar gepast mee om te gaan. Niet van diegene die bekeken wordt.

Ik heb hier een hele discussie gestart.

Nogmaals ik heb niets tegen borstvoeding, helemaal niets, mijn vraag is waarom moet je dat online zetten. En uw vergelijking klopt gewoon niet.

Want uw uitkleden voor een zorgverlener is in een privé setting en volledig normaal.

Ik ben de laatste persoon die preuts is maar bij sommige dingen stel ik mij gewoon vragen van waarom zet je zoiets online. Zoals ik zei ik ken niemand in mijn omgeving die bv hun kinderen naakt online zou zetten.

Die ouders zien hun kinderen dagelijks naakt rondlopen en voor hun is dat iets totaal normaal maar die beseffen ook dat je zoiets niet online moet zetten.

Ik begrijp niet dat sommige het zo moeilijk om te begrijpen dat niet alles op sociale media gepost moet worden.

Vrouwen die op sociale media hun borstvoeding laten zien.

Waarom is dit nodig?? Is aandacht zo verslavend dat je zo een moment online wilt zetten??

Doe dan een onlyfans open en je zal genoeg mensen hebben die ervoor betalen.

Het feit dat je, je gsm plaatst zodat alles zichtbaar is en dan het nog ff bekijkt en dan denk ok post, is degoutant.
Ik zag die een tijdlang ook, nu weer een stuk minder. Die borstvoedingsfilmpjes laten een aseksuele handeling zien met een seksuele intentie. Dat is vrij gestoord - de meeste van die filmpjes die ik zag hadden helemaal niet de intentie om een unieke band tussen vrouw en kind te laten zien maar om mannen te lokken naar OnlyFans. Wat ik tegenwoordig wel zie zijn dezelfde rijkelijk voorziene grieten die zonder BH in een veel te los topje vrolijk huppelen en random dingen zeggen. Je vergeet snel wat ze zeggen, want je kijkt naar dem jiggly jugs.

Ik begrijp niet dat sommige het zo moeilijk om te begrijpen dat niet alles op sociale media gepost moet worden.

Niet alles nee, maar zeker en vast geen borstvoeding! Ookal is er dus een duidelijke aanleiding zoals reeds aangegeven in de thread.

Niet alles nee, maar zeker en vast geen borstvoeding! Ookal is er dus een duidelijke aanleiding zoals reeds aangegeven in de thread.

Nu ik weet nie of je een vrouwelijke of mannelijke user bent maar:

Als vrouw zou jij jezelf filmen wanneer je borstvoeding aan het geven bent en het online zetten?
Als man zou jij het ok vinden moest je een reel zien passeren van je vrouw/vriendin die borstvoeding aant geven is?

De discussie hierboven over borstvoeding zorgt er nog meer voor dat ik me niet op mijn gemak/veilig voel om in het openbaar borstvoeding te geven. Iets waarover ik me normaal geen zorgen over zou moeten maken.

2 kinderen en het is bij beiden misschien 1x voorgevallen. Jongste is 3,5 maanden oud dus die maakt nog kans om het nog eens mee te maken. (Goed verstopt onder een doek weliswaar...)

De discussie hierboven over borstvoeding zorgt er nog meer voor dat ik me niet op mijn gemak/veilig voel om in het openbaar borstvoeding te geven. Iets waarover ik me normaal geen zorgen over zou moeten maken.

2 kinderen en het is bij beiden misschien 1x voorgevallen. Jongste is 3,5 maanden oud dus die maakt nog kans om het nog eens mee te maken. (Goed verstopt onder een doek weliswaar...)

Ik kan je verzekeren dat er niets mis is met borstvoeding in het openbaar te geven.

Maar aangezien je mama bent komt dit perfect uit voor mijn vraag.

Stel je gaat borstvoeding geven in het openbaar. Zou jij je GSM pakken, die tegen een fles, of je handtas leggen en jezelf filmen hoe je borstvoeding aan het geven bent en dan online zetten?

Ik kan je verzekeren dat er niets mis is met borstvoeding in het openbaar te geven.

Maar aangezien je mama bent komt dit perfect uit voor mijn vraag.

Stel je gaat borstvoeding geven in het openbaar. Zou jij je GSM pakken, die tegen een fles, of je handtas leggen en jezelf filmen hoe je borstvoeding aan het geven bent en dan online zetten?
Ik heb foto's van mezelf genomen terwijl ik borstvoeding geef. Ik heb even getwijfeld om er eentje op sociale media te zwieren met mijn atypische borstvoedingsverhalen erbij.

Maar ik post sowieso al amper, van de jongste staat geen foto online, omdat ik er geen zin in heb dat die foto's dan ook gebruikt kunnen worden door Facebook en consoorten. Mijn leven en dat van onze kinderen moet niet online worden gedocumenteerd. Alhoewel dat het soms kriebelt om mijn twee patéekes te kunnen bestoeffen en mijn liefde voor hen uit te schreeuwen online.

Ik steun het initiatief om borstvoeding in de aandacht te brengen, het gaat niet altijd van een leien dakje en kan soms echt wel pijn doen. Het is voor iedere mama anders. En het is ook nodig, want het wordt zoals hier aangegeven gezien als iets seksueel blijkbaar. 'O jee, een blote tepel, wat een aandachtshoer.'

aan de moderators, deze foto is volledig PG13 en er niets te zien. Gelieve mij geen extra punten te geven.

IMG-4942.jpg

Moest ik deze foto in mijn reels krijgen zou ik hier niets van denken.

Maar de reel die ik zag kan ik best omschrijven als de scene van jim carrey van my myself en irene…

Mijn ergernis: sommigen willen er hier blijkbaar per se een pro of contra borstvoeding verhaal over maken. Maar daar gaat het totaal niet over bij die foto.

Mijn ergernis: sommigen willen er hier blijkbaar per se een pro of contra borstvoeding verhaal over maken. Maar daar gaat het totaal niet over bij die foto.

Klopt! Misschien mijn fout dat ik dit niet duidelijk heb aangegeven. Het gaat over de presentatie hoe je het online zet.

Nu ik weet nie of je een vrouwelijke of mannelijke user bent maar:

Als vrouw zou jij jezelf filmen wanneer je borstvoeding aan het geven bent en het online zetten?
Als man zou jij het ok vinden moest je een reel zien passeren van je vrouw/vriendin die borstvoeding aant geven is?
Ik heb sociale media maar ik ben er niet actief op. Ik zet dus inderdaad geen filmpjes van mezelf online terwijl ik borstvoeding geef, of eender wat dan ook.

Ik heb wél twee kinderen borstvoeding gegeven, anyplace anywhere. Ik heb wel foto's waar ik aan het voeden ben, soms zelfs waar de fotonemer het niet eens doorhad vermoed ik.
Hoe er soms over gesproken of gedacht wordt stoort mij echt, vrouwen die de nood voelen zich af te zonderen of te bedekken omdat iemand anders daar een probleem mee heeft, dat ga ik nooit oké vinden.
Ik heb dan inderdaad geen enkel probleem met mensen die borstvoedingsfilmpjes of foto's online zetten.

En mijn man zou er ook geen probleem mee gehad hebben, moest ik dat wel gedaan hebben.

Klopt! Misschien mijn fout dat ik dit niet duidelijk heb aangegeven. Het gaat over de presentatie hoe je het online zet.
Hoezo het gaat over de presentatie? Ge vraagt 'zou gij uzelf filmen terwijl ge borstvoeding geeft'.

Ge kunt uzelf op zoveel manieren filmen terwijl ge borstvoeding geeft. Ge kunt uzelf topless filmen terwijl terwijl ge uwe kleine nog uit de wieg moet halen en dan begint te voeden of ge kunt uzelf filmen terwijl de kleine al op uw schoot ligt en ge uw voedingsbh losmaakt, snel de tepel neemt en goed in de mond positioneert zodat de baby kan aanhappen. Ge kunt ook uw filmpke beperken tot wanneer de baby al aangehapt heeft en voor hij loslaat.
In de laatste geval ziet ge op geen enkel moment een tepel. In het tweede geval ziet ge mogelijks even een tepel - zoals in het openbaar zou gebeuren. In het eerste geval is het duidelijk een thuis/nachtvoeding die normaal in een privé omgeving gebeurt.

Ik ga er vanuit dat IG reels regels rond tepels hebben (toch die van vrouwen) dus dat eerste filmpje zal het wel niet zijn zeker?

Ik heb persoonlijk helemaal geen problemen met borstvoeding in het openbaar. Dat is toch gewoon puur natuur niet?

De eerste keer dat ik dit een 'beetje' met naakt associeerde was toen iemand anders eens tegen mij zei: Vind je dat niet schandalig Makila dat ...
En toen dacht ik: Heu neen. Wat is uw probleem kerel?

Het gaat vooral over de intentie van zo'n filmpje: je kan zeggen dat je fier bent dat je borstvoeding geeft en daar een foto van posten en dat is helemaal oké. Ik ken zo iemand en daar is niets seksueels aan. Of je kan een filmpje geven terwijl je borstvoeding geeft in uitdagende, sexy kledij (of je bovenlijf ontbloot) met een zwoele blik in je ogen met de intentie mensen te lokken naar Onlyfans.

In het tweede geval vind ik het moreel laakbaar omdat je je kind gebruikt om je erotische content te promoten.

Ik heb sociale media maar ik ben er niet actief op. Ik zet dus inderdaad geen filmpjes van mezelf online terwijl ik borstvoeding geef, of eender wat dan ook.

Ik heb wél twee kinderen borstvoeding gegeven, anyplace anywhere. Ik heb wel foto's waar ik aan het voeden ben, soms zelfs waar de fotonemer het niet eens doorhad vermoed ik.
Hoe er soms over gesproken of gedacht wordt stoort mij echt, vrouwen die de nood voelen zich af te zonderen of te bedekken omdat iemand anders daar een probleem mee heeft, dat ga ik nooit oké vinden.
Ik heb dan inderdaad geen enkel probleem met mensen die borstvoedingsfilmpjes of foto's online zetten.

En mijn man zou er ook geen probleem mee gehad hebben, moest ik dat wel gedaan hebben.

Hoezo het gaat over de presentatie? Ge vraagt 'zou gij uzelf filmen terwijl ge borstvoeding geeft'.

Ge kunt uzelf op zoveel manieren filmen terwijl ge borstvoeding geeft. Ge kunt uzelf topless filmen terwijl terwijl ge uwe kleine nog uit de wieg moet halen en dan begint te voeden of ge kunt uzelf filmen terwijl de kleine al op uw schoot ligt en ge uw voedingsbh losmaakt, snel de tepel neemt en goed in de mond positioneert zodat de baby kan aanhappen. Ge kunt ook uw filmpke beperken tot wanneer de baby al aangehapt heeft en voor hij loslaat.
In de laatste geval ziet ge op geen enkel moment een tepel. In het tweede geval ziet ge mogelijks even een tepel - zoals in het openbaar zou gebeuren. In het eerste geval is het duidelijk een thuis/nachtvoeding die normaal in een privé omgeving gebeurt.

Ik ga er vanuit dat IG reels regels rond tepels hebben (toch die van vrouwen) dus dat eerste filmpje zal het wel niet zijn zeker?

Ik ga het laten vallen want ik heb het gevoel dat de vrouwen zich aangevallen voelen omdat ze denken dat ik tegen borstvoeding ben of tegen borstvoeding te geven in een publieke omgeving.

Het maakt mij niets uit of je een volledig photoshoot neemt of een langspeelfilm maakt van je borstvoeding. Letterlijk hoe cares.

Ben ik nu zo preuts dat ik het raar vind dat een persoon haar volledige tiet online zet om te laten zien dat je borstvoeding geeft wanneer je dat ook kan doen zoals op de foto die ik als voorbeeld heb gegeven.

Maar als ik sommige goed begrijp hebben jullie iets van ik wil mijn volledig borst online kunnen zetten en dat moet kunnen.

Dit is geen verwijt maar waarom het gratis online zetten? Doe dan een OF open en vraag er geld voor...

Het gaat vooral over de intentie van zo'n filmpje: je kan zeggen dat je fier bent dat je borstvoeding geeft en daar een foto van posten en dat is helemaal oké. Ik ken zo iemand en daar is niets seksueels aan. Of je kan een filmpje geven terwijl je borstvoeding geeft in uitdagende, sexy kledij (of je bovenlijf ontbloot) met een zwoele blik in je ogen met de intentie mensen te lokken naar Onlyfans.

In het tweede geval vind ik het moreel laakbaar omdat je je kind gebruikt om je erotische content te promoten.
Jammer genoeg weet je hier de intentie niet.

Ik ga het laten vallen want ik heb het gevoel dat de vrouwen zich aangevallen voelen omdat ze denken dat ik tegen borstvoeding ben of tegen borstvoeding te geven in een publieke omgeving.

Het maakt mij niets uit of je een volledig photoshoot neemt of een langspeelfilm maakt van je borstvoeding. Letterlijk hoe cares.

Ben ik nu zo preuts dat ik het raar vind dat een persoon haar volledige tiet online zet om te laten zien dat je borstvoeding geeft wanneer je dat ook kan doen zoals op de foto die ik als voorbeeld heb gegeven.

Maar als ik sommige goed begrijp hebben jullie iets van ik wil mijn volledig borst online kunnen zetten en dat moet kunnen.

Dit is geen verwijt maar waarom het gratis online zetten? Doe dan een OF open en vraag er geld voor...
Nuben je weer bezig met het iets seksueel te maken. Terwijl dat net de clou is.

Maar we weten helemaal niet of dat zo is. Peppe zweert nu bij hoog en laag dat het hem gaat over de presentatie maar dit zijn zijn eerste posts hierover:

Vrouwen die op sociale media hun borstvoeding laten zien.

Waarom is dit nodig?? Is aandacht zo verslavend dat je zo een moment online wilt zetten??

Doe dan een onlyfans open en je zal genoeg mensen hebben die ervoor betalen.

Het feit dat je, je gsm plaatst zodat alles zichtbaar is en dan het nog ff bekijkt en dan denk ok post, is degoutant.

Ik ken de marketing tactiek maar dit was gewoon een vrouw die net haar eerste kleine heeft gehad. Als ze OF deed dan begreep ik het nog. Maar zij doet het gewoon voor likes en views.

Echt zielig vind ik dat.

borstvoeding is niet degoutant maar het op IG zetten voor likes en view is degoutant. Of het nu een speciale week is of niet.

En zoals ik al zei het is een normaal account geen influencer of OF meiske, gewoon iemand die ik ken met 1000 volgers. Als ge ze zo graag wilt laten zien gebruik u baby er dan niet voor.

Het was een IG reel van een paar seconden waar je bijna alles kon zien. Borstvoeding is normaal en iets intiem tussen moeder en baby maar hou dit toch gewoon voor uw partner?

Als we zo beginnen te denken kan ik ook even mijn seks tapes op IG reel zetten want seks is volledig normaal tussen twee mensen die elkaar graag zien.

Moest mijn vriendin zoiets online zetten zou ik mij echt afvragen of er iets scheelt vanboven. Mijn ouders volgen u, uw ouders volgen u, mijn vrienden volgen u etc. En ineens kunnen ze iets zien hoe mijn vriendin haar borsten eruit zien.

Nogmaals je moet denken

- ze heeft de gsm geplaatst zodat haar borst volledig zichtbaar was
- Dan heeft ze op opnemen gedrukt
- Daarna heeft ze de borst naar boven gehaald zodat de baby eraan kon zuigen
- Ze kijkt rechtstreeks in de camera want je weet "oog contact e"
- Daarna heeft ze de video bekijken en wat knip werk gedaan en op post gedrukt

De eerste beschrijvingen zijn 'alles zichtbaar' en 'bijna alles kon zien'. Daarna beschrijft hij zoals wat ik aanhaalde in mijn 2de voorbeeld: kind is bij u, ge haalt uw borst boven en legt uw kind aan.

Ik lees daar niet in dat er méér te zien was op dat filmpje dan wat ge bij een voeding int openbaar zou kunnen zien. Dus geen probleem, geen achterliggend idee om proberen mensen geil te maken met 1 sevonde een halve tepel die daarna in de mond van een baby verdwijnt.

Maar by all means, het probleem is al die vrouwen die borstvoeding proberen te seksualiseren. Die duivelse vrouwen.

Welja, ik zou het anders wel goed vinden als borsten en tepels van vrouwen niet automatisch als seksueel worden aanzien en gewoon deel van een lichaam zoals het bij mannen blijkbaar wel kan.

Terug
Bovenaan