We Love Cinema Days vanaf vandaag van start

Vier dagen lang, van woensdag 22 september tot en met zaterdag 25 september, zijn het weer hoogdagen voor de filmliefhebber dankzij de We Love Cinema Days with BNP Paribas Fortis! Een hele zomer lang konden we eindelijk genieten van fantastische films. In de herfst staat er nog meer verwennerij op het programma want ze beginnen met maar liefst zestien avant-premières!

In elke deelnemende bioscoop worden alle filmlovers, die op tijd komen, bovendien heerlijk verwend. Voor elke film zijn er immers tal van verrassingen tijdens het voorprogramma. Zoek dus tijdig je zitje op, want zo maak je kans op onvergetelijke prijzen.



Of het nu gaat over de releases van de week, de langverwachte filmtopper die u nog niet heeft gezien of een exclusieve avant-première speciaal voor de gelegenheid aangeboden: 4 dagen lang kan iedereen naar echt absoluut élke film voor amper 6 euro. Of u nu klant bent bij BNP Paribas Fortis of niet, iedereen is welkom.

Cinema.png
 
D
jaren geleden was ik elk jaar present.

nu helaas amper nog goeie films.

ik ga laten voorbij gaan ditmaal.....
 
Redactie
Vanavond naar Prisoners of the Ghostland en Candyman, maar ook Titane en Dune staan nog op de planning. Al helemaal leuk dat ik ook 2 gratis tickets heb via Fortis. :D
 
Terug
Bovenaan