Watch Party: België - VS om 02:00

Kijk jij vanavond ook?

• Ik blijf wakker en kijk thuis

Stemmen: 37 27,0%
  • Ik sta op en kijk thuis

Stemmen: 55 40,1%
  • Ik kijk niet

Stemmen: 30 21,9%
  • Ik kijk op verplaatsing

Stemmen: 21 15,3%

• Totaal aantal stemmers
    137
Ze wat laten komen om te counteren kan, daar gaan we zelfs niet helemaal buiten kunnen, maar liever toch die scherpte en duelkracht van de eerste helft!

Tielemans 120 minuten gedaan paar dagen terug die dat zal wel de eerste wissel worden. Verwacht Lukaku en De Bruyne wel rond minuut 60.

Maar kom he jongens, waarom stoppen we nu met druk zetten? Je staat maar 1 goal voor en we zagen daarnet al hoe snel dat opgehaald is.

Arbitrage voorlopig gelukkig niet op het niveau van Frankrijk-Paraguay, de gemakkelijk gegeven vrije trap bij de 1-1 even buiten beschouwing gelaten.

Ik ben zelf eens gewisseld in de jeugd bij de provinciale kadetten van Bocholt VV nadat ik was ingevallen bij het begin van de 2e helft.

Ik kan u zeggen, dat hakt erin en tekent u wel!

Ik heb op mijn 31ste mijn carrière gerelanceerd bij een seniorenploeg in het buitenland. Na vijftien minuten in de tropische zon mocht ik ook naar de kant.

Enkele illusies waren toen permanent de deur uit.

Aan de bal een stuk minder nu. Dat ge die intensiteit zonder bal geen 90 minuten doet is normaal. Krijgen ook Trossard niet meer aan de bal.

Terug
Bovenaan